دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲) با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲) اثر جورج آر.آر. مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲)

معرفی کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲)

کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲) نوشتهٔ جرج آر آر مارتین و ترجمهٔ رکسانا شیرزادی است. مهبد قناعت پیشه و آرمان سلطان زاده و جمعی از گویندگان گویندگی این رمان تخیلیِ صوتی را انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲)

کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲) که همه آن را با عنوان «بازی تاج‌وتخت» می‌شناسند، رقابت تنگاتنگ و جدال اشراف، فرماندهان و پادشاهان و همین‌طور نقشه‌چینی‌ها، حیله‌ها و ستمگریِ آنان برای تصاحب قدرت در قلمروی خیالی «وستروس» را روایت کرده است؛ قلمرویی که جز به ظلم، خشونت و سیاهی شناخته نمی‌شود. در این جلد، عصر تارگرین‌ها و جنایاتشان و اژدهایان قدرتمندشان تمام شده و حالا سرزمین به‌ظاهر در صلح است. در کینگز لندین، رابرت باراتیون حکومت را به دست گرفته و در وینترفل، استارک‌ها به‌دور از هیاهوی حکومت مرکزی، محافظ دیواری هستند که جلوی زمستان ابدی را گرفته است. دست پادشاه که نفر دوم دربار است کشته می‌شود و رابرت به وینترفل می‌آید تا از ند استارک (دوست قدیمی‌اش) خواهش کند در کنارش باشد. ند پس از قبول‌کردن و آمدن به حکومت مرکزی، متوجه اتفاقات عجیبی می‌شود. گویا ملکه سرسی که از خاندان بزرگ لنیسترها با نماد شیر است، تصمیم دیگری برای حکومت دارد. از طرفی در جایی دور دختر نوجوانی را به ازدواج با مردی وحشی در می‌آورند؛ دختری که موهایی نقره‌ای و چشم‌های بنفش دارد و از نژاد تارگرین‌ها و خدایان اژدها است. این داستان به خوی طغیانگر انسان برای کسب قدرت مطلق می‌پردازد؛ در جهانی آمیخته از افسانه و اسطوره و تاریخ و با روایت‌های منسجم و هیجان‌انگیز. این رمان را ترکیبی از واقعیت و خیال دانسته‌اند؛ داستانِ انسان‌ها در کنار اژدهایان و مردگان متحرکی که از درون تاریکی و سرما بیرون می‌آیند و می‌خواهند بشر را نابود کنند. قدرت بازیچهٔ دست انسان نیست؛ بلکه این انسان است که بازیچهٔ دست قدرت می‌شود. هر چقدر بیشتر خواهان قدرت شوند، روح آن‌ها سیاه‌تر و جنون فرمانروایی بیشتر بر آن‌ها چیره می‌شود و به همان اندازه زندگی غم‌انگیزی برای دیگران رقم می‌زنند. شخصیت‌های مدعی تاج‌وتخت کاملاً جدی هستند و حاضرند برای رسیدن به مقاصدشان هر کار وحشتناکی را مرتکب شوند. استثنایی وجود ندارد؛ زیرا این است بازی تاج‌وتخت است.

مجموعهٔ «آوای یخ و آتش» عنوان یکی از برجسته‌ترین و بهترین آثار فانتزی است. نگارش این مجموعه در سال ۱۹۹۱ توسط جرج آر. آر. مارتین آغاز شد و اولین کتاب حدود پنج ساعت بعد به انتشار رسید. جورج مارتین در ابتدا قصد داشت تا «آوای یخ و آتش» را به‌شکل یک سه‌گانه به انتشار برساند، اما چند کتاب از این مجموعه منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر و قالب رمان تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جرج آر آر مارتین

جرج آر آر مارتین با نام کامل «جورج ریموند ریچارد مارتین» در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در بایون در ایالت نیوجرسیِ آمریکا متولد شد. او در جوانی عاشق کمیک‌های ابرقهرمانی عصر نقره‌ای دههٔ ۱۹۶۰ بود و همهٔ آن‌ها را جمع می‌کرد. در شمارهٔ ۲۰ کمیک «چهار شگفت‌انگیز» یک نامه منتشر شد که آن را جورج دانش‌آموز برای سردبیر نوشته بود. او در مصاحبه‌هایش گفته یکی از دلایلی که به‌سمت نویسندگی رفت، توجهی است که به آن نامه شده است. در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش به نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزهٔ آلی شد. در سال ۱۹۷۰، در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت. یک سال بعد مدرک کارشناسی‌ارشد را از همان دانشگاه گرفت. نوشتن داستان‌های کوتاه علمی - تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش با نام «با صبحگاه، مه می‌آید»، نامزد دو جایزهٔ هوگو و نبیولا و در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ منتشر شد. در دههٔ ۱۹۸۰، نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و به ویراستاری کتاب پرداخت. در سال ۱۹۹۱ به رمان‌نویسی بازگشت و کاری را شروع کرد که در نهایت به مجموعهٔ فانتزی مشهور «ترانهٔ یخ و آتش» تبدیل شد. او گفته است کتاب «ترانهٔ یخ و آتش» (یا «آوای یخ و آتش») حداقل هفت کتاب خواهد بود. اولین کتاب این مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در نوامبر ۲۰۰۵، چهارمین کتاب مجموعه به نام «ضیافتی برای کلاغ‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و وال‌استریت ژورنال قرار گرفت. زمانی که کتاب پنجم مجموعهٔ ترانهٔ یخ و آتش، «رقصی با اژدهایان» مراحل پایانی انتشار را طی می‌کرد، مارتین به‌شدت درگیر ساخت یک سریال تلویزیونی شد که از مجموعه کتابش اقتباس شده بود. نام سریال را به‌خاطر نام کتاب اول مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» گذاشتند. مارتین در انتخاب تیم تهیه‌کنندگی و نوشتن دیالوگ‌ها شرکت داشت و نامش در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. از کتاب‌های جرج آر آر مارتین می‌توان به مرگ نور (۱۹۷۷)، رؤیای تب‌آلود (۱۹۸۲)، آتش و خون (۲۰۱۸)، مجموعهٔ ترانهٔ یخ و آتش: بازی تاج‌وتخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، ضیافتی برای کلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان، بادهای زمستان، رؤیای بهار اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی آوای یخ و آتش ۴ (نبرد پادشاهان ۲)

««کمی بخواب دخترم. وقتی بیدار بشوی فکر می‌کنی کابوس بوده.»

سانسا فکر کرد نمی‌شود ابله. کابوس نمی‌شود. اما دارو را سر کشید و خوابید.

بیدار که شد تاریک بود. نمی‌دانست کجاست. اتاق هم ناآشنا بود. خیلی غریب. سوزش زخم‌هایش تا پاهایش می‌کشید. همه‌چیز یادش آمد. چشمانش تر شد. کسی یک پیراهن کنار تختش گذاشته بود. سانسا پوشید و در را باز کرد.

بیرون اتاق زنی با چهره‌ای سخت و پوستی تیره مثل چرم، ایستاده بود. دور گردن باریکش سه گردنبند داشت. یکی طلایی و یکی نقره و یکی گوش انسان. زن به نیزه‌ی درازی تکیه داده بود. پرسید: «به خیالت کجا می‌روی خانم جان؟»

«جنگل خدایان.» باید دانتوس را پیدا می‌کرد. التماس کند تا او را به خانه ببرد قبل از این‌که دیر بشود.

زن گفت: «مرد نصفه گفته اجازه نداری از اتاقت بیرون بروی. همین‌جا دعا کن. خدایان از این‌جا هم می‌شنوند.»

سانسا اطاعت کرد. سرش را پایین انداخت و به اتاق برگشت.»

آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)
جورج آر.آر. مارتین
آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)
جورج آر.آر. مارتین
ویچر (کتاب پنجم: غسل آتش)
آندره ساپکوفسکی
مسیحای تلماسه
فرانک هربرت
ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)
آندره ساپکوفسکی
ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت)
آندره ساپکوفسکی
بازی تاج و تخت (مجموعه دو جلدی: نبرد پادشاهان)
جورج آر.آر. مارتین
ویچر (کتاب سوم: خون الف ها)
آندره ساپکوفسکی
آوای یخ و آتش ۱ (بازی تاج و تخت ۱)
جمعی از گویندگان
دراکولا
برام استوکر
حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)
آنجی سپکوفسکی
بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ)
جورج آر.آر. مارتین
آرتمیس
اندی وییر
بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها)
جورج آر.آر. مارتین
سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول)
جورج آر.آر. مارتین
ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه)
جی. آر. آر. تالکین
حماسه ویچر (جلد پنجم: غسل آتش)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها)
آنجی سپکوفسکی
ویچر (کتاب اول: آخرین آرزو)
آندره ساپکوفسکی
مترو ۲۰۳۳
دمیتری گلوخوفسکی

نظرات کاربران

Tima
۱۴۰۳/۰۳/۰۸

باز هم میگم شک نکنید در گوش دادنش. اثری شنیدنی، جدا از سریال.

farshad.james
۱۴۰۳/۰۲/۲۸

ممنون از طاقچه و آوانامه .عالیییی

زمان

۲۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۸۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۸۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان