دانلود کتاب صوتی فرشته ساز با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرشته ساز اثر استفان برایس

دانلود و خرید کتاب صوتی فرشته ساز

گوینده:حامد فعال
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرشته ساز

کتاب صوتی فرشته ساز نوشتهٔ استفان برایس و ترجمهٔ سامگیس زندی است. گویندگی این کتاب صوتی را حامد فعال انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی یک رمان معاصر بلژیکی.

درباره کتاب صوتی فرشته ساز

کتاب صوتی فرشته ساز را که حاوی یک رمان معاصر و بلژیکی است، شاهکارِ استفان برایس و رمانی جادویی با لایه‌های معنایی متعدد دانسته‌اند. یک رمان صوتی دربارهٔ مذهب، خرافه، هویت، اخلاق، تعلیم‌وتربیت و چالش‌های اخلاقی پیشِ روی انسان در مواجهه با فناوری و به‌ویژه فناوریِ ژنتیک است. گفته شده است که عنوانِ رمان ساختهٔ استفان برایس نیست؛ «فرشته‌سازها» وجود داشتند؛ آن‌ها کسانی بودند که آدم‌ها، کودکانِ عمدتاً نامشروع خود را به آن‌ها می‌سپردند. بیشتر این کودکان در معرض بدرفتاری و کودک‌آزاری بودند. در اروپا و در اواخر قرن ۱۹ و ابتدای قرن ۲۰ میلادی، تعداد بسیاری از این مراکز وجود داشت. ازآنجاکه کمتر پیش می‌آمد والدینِ این کودکان به آن‌ها سر بزنند، مدیران بعضی از این مراکز کم‌کم متوجه شدند که حتی می‌توانند از مُردهٔ این کودکان هم پول در بیاورند. بسیاری از این کودکان بر اثر بدرفتاری و گرسنگی یا حتی قتل عمد می‌مردند، اما این مراکز تا وقتی که مرگشان را به سرپرستان‌شان اعلام نمی‌کرد، می‌توانست از آن‌ها شهریه دریافت کند. بعدها به این مدیرها لقب فرشته‌ساز دادند؛ شاید به این خاطر که بانیِ مرگ کودکان می‌شدند؛ کودکانی بی‌گناه همچون فرشته‌ها. شخصیت فرشته ساز در رمان استفان برایس، پزشکی بلژیکی است به اسم دکتر «ویکتور هوپپه». او مدیر یک مرکز نگهداریِ کودکان نیست؛ نابغه‌ای است در پزشکی که به‌شیوه‌ای نامعمول و از طریق علم ژنتیک سه پسر «به دنیا» آورده است. این سه پسر به‌گونه‌ای توأمان هم نامشروع هستند و هم آسمانی؛ نامشروع هستند چون پدر و حتی مادری به‌معنای طبیعیِ کلمه ندارند و آسمانی هستند چون بی‌واسطهٔ پدر و مادری زمینی متولد شده‌اند. ماجرا در میانهٔ دههٔ ۱۹۸۰ میلادی و در روستایی به نام «وولفهایم» اتفاق می‌افتد. رمان «فرشته‌ساز» که در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر شد، به‌عنوان یکی از ده کتاب برتر زبان هلندی در سال‌های گذشته انتخاب شده است؛ رمانی با ژانر روان‌شناسی درمورد دانش، مذهب و خرافات. این کتاب پرفروش نامزد جوایز ادبی آکو و لیبریس بوده و جایزۀ ادبی جغد طلایی را کسب کرده است. بر اساس این رمان، فیلمی در دست تهیه بوده است.

شنیدن کتاب صوتی فرشته ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر بلژیک و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

ghazallll
۱۴۰۳/۰۳/۰۷

رمانی بسیار عالی

Amin
۱۴۰۳/۰۳/۰۲

رمان فوق‌العاده‌ای که هر چه جلوتر می‌ره جذاب‌تر، جدی‌تر و تاریک‌تر می‌شه. تقابل مذهب و علم - خیر و شر در یک فضای گوتیک همراه با اجرای عالی آقای حامد فعال، این کتاب رو بسیار شنیدنی کرده.

زمان

۱۵ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰
۳۰%
تومان