دانلود و خرید کتاب نیچه لارنس گین ترجمه ابراهیم اسکافی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیچه اثر لارنس گین

کتاب نیچه

معرفی کتاب نیچه

کتاب «نیچه» نوشتۀ لارنس گین و ترجمۀ ابراهیم اسکافی است و انتشارات شیرازه کتاب ما آن را منتشر کرده است. نیچه یکی از کتاب‌های مجموعۀ قدم اول است.

درباره کتاب نیچه 

انتشارات شیرازه کتاب ما باهدف تألیف، ترجمه، گردآوری و چاپ و انتشار کتاب‌هایی مختلف فرهنگی، تاریخی، اجتماعی شروع به فعالیت کرد. یکی از این مجموعه‌ها قدم اول است. کتاب‌های متعددی در این مجموعه با موضوعات علمی به چاپ رسیده است که به تشریح یک مبحث علمی یا زندگی و فعالیت‌های یکی از فیلسوفان، دانشمندان و بزرگان تاریخ اختصاص دارد. از جمله «نشانه‌شناسی»، «فلسفه»، موسیقی کلاسیک، «نیوتن و فیزیک کلاسیک»، «رمانتیسم»، «ژنتیک»، «زمان»، «نسبیت»، «اگزیستانسیالیسم»، «هایدگر»، «برشت»، «پیکاسو»، «یونگ»، «بودا»،

کتاب نیچه یکی از کتاب‌های مجموعۀ قدم اول است که به زندگی و اندیشه‌های فردریش نیچه می‌پردازد. لارنس گین تلاش کرده است تا تفکرات نیچه را به زبان ساده، روان و البته جامع بیان کند. لارنس گین بعد از ارائۀ مطالب هر بخش کتاب، قسمتی را هم به‌صورت گزین‌گویه به نگارش درآورده است که با موضوع موردبحث مرتبط است. ازآنجایی‌که خودِ نیچه استاد گزین‌گویه‌های فلسفی است، این کار خلاقانه مطالعۀ کتاب را برای خوانندگان و علاقه‌مندان به فلسفه و تفکرات نیچه جذاب‌تر کرده است

لارنس گین کتاب نیچه را با قراردادن کارل مارکس، زیگموند فرود و فردریش نیچه در صف اول جماعت روشنفکران قرن نوزدهم آغاز کرده است و به این موضوع اشاره می‌کند که دیدگاه‌های مارکس و فروید در طول زمان میان مردم جا افتادند؛ اما نگرش‌های نیچه دور از دسترس آگاهی مدرن باقی ماند.

خواندن کتاب نیچه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن فلسفه و اندیشه‌های نیچه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ فردریش نیچه

فردریش ویلهِلم نیچه در ۱۵ اکتبر ۱۸۴۴ متولد شد. او فیلسوف، شاعر، منتقد فرهنگی، جامعه‌شناس، آهنگ‌ساز و فیلولوژیست کلاسیک بزرگ آلمانی و استاد لاتین و یونانی بود. فلسفهٔ غرب و تاریخ اندیشهٔ مدرن تأثیر بسیار و عمیقی از آثار نیچه گرفته است. در سال ۱۸۶۹ با ۲۴ سال سن، به کُرسی فیلولوژی کلاسیک در دانشگاه بازل دست‌یافت و جوان‌ترین فرد در تاریخ این دانشگاه به شمار رفت، اما بعدتر به‌خاطر بیماری‌هایی که به آن دچار بود از این سمت کناره‌گیری کرد و به تکمیل آثارش پرداخت. نیچه، بیماری خود را موهبتی از جانب خدا می‌دانست که سبب شده بود تا بتواند افکاری نو و بدیع را در سر بپروراند. او یکی از محبوب‌ترین متفکران در ایران بوده و آثارش بارها ترجمه و منتشر شده‌ است. نیچه بعد از تحمل بیماری‌های مختلف و جنون و فروپاشی ذهنی در سال ۱۹۰۰ چشم از جهان فروبست. از آثار او باید به کتاب‌های «فراسوی نیک و بد»، «تأملات نابهنگام»، «مصلوب»، «چنین گفت زرتشت» و «تبارشناسی اخلاق» اشاره کرد.


بخشی از کتاب نیچه

«از هر خط آن کتاب، فریاد نفی، طرد و تسلیم را می‌شنیدم؛ در کتاب آیینه‌ای می‌دیدم که جهان، خود زندگی و روح خودم  با با دقتی هولناک در آن تصویر شده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان