دانلود و خرید کتاب معادله جادویی هال الرود ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معادله جادویی اثر هال الرود

کتاب معادله جادویی

معرفی کتاب معادله جادویی

کتاب معادله جادویی نوشتهٔ هال الرود است و رضا اردلان آن را ترجمه و خلاصه کرده است.

درباره کتاب معادله جادویی

بسیاری از ما برای قوت ‌قلب‌ دادن به خودمان می‌گوییم: «همه چیز ممکن است». این جمله‌ای است که بیشتر از هر چیز دیگر دلمان را آرام می‌کند و آن را بارها از زبان افراد موفق شنیده‌ایم. وقتی بدون فکرکردن به موانع و شکست‌های اجتناب‌ناپذیر در مسیر رسیدن به اهدافمان این جمله را تکرار می‌کنیم، آن‌چنان قدرتی همه‌ٔ وجودمان را می‌گیرد که توصیف‌ناپذیر است. بااین‌حال، فقط با گفتن اینکه هیچ ‌چیزی غیرممکن نیست نمی‌توان به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید، برسید. در حقیقت، بیان‌‌کردن این جمله به‌تنهایی قابلیت این را ندارد که رؤیاهای شما را به واقعیت تبدیل کند.

تمام پدیده‌های عالم هستی بر اساس نظم پایه‌ریزی شده است؛ از حرکت زمین و سیارات گرفته تا بارش برف‌وباران. حتی حیوانات درنده نیز بر اساس نظمی خاص اقدام به شکار می‌کنند. هیچ شیری برای خوراک بیشتر، آهوی بیشتری شکار نمی‌کند. تنها موجودی که خود را از نظم جهان جدا کرده است، ما انسان‌ها هستیم. موفقیت‌های یک‌شبه، پول‌دارشدن ۳۰روزه و یا اصلاح روابط در یک دقیقه، انتظاراتی است که انسان‌ها از وقایع پیرامون خود دارند. زندگی واقعی نیز همانند نظم موجود در هستی، پیرو قانون و نظمی پایدار است که در سایهٔ آن می‌توان زندگی موفقی را برای خود رقم زد. کتاب معادله جادویی به شما یاد می‌دهد چطور راه درست برای موفقیت را پیدا کنید. 

خواندن کتاب معادله جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب معادله جادویی

«برای وقوع معجزه در زندگی‌تان دو فرمول پیشنهاد می‌کنم. این فرمول همانند فرمول‌های موفقیت مایکروویوی که در کتاب‌های دیگر خوانده‌اید، نیست؛ بلکه معادله‌ای واقعی است که همانند نظم خلل‌ناپذیر جهان هستی، شما را به آنچه می‌خواهید، می‌رساند.

معادله معجزه دو بخش حیاتی و اجتناب‌ناپذیر دارد:

- ایمان بی‌دریغ و بی کم و کاست

- تلاش و سختکوشی

قبل از هر چیز، ابتدا باید به صورت قطعی تصمیم بگیرید که به دنبال چه هدفی هستید؟ چه هدفی در ذهنتان دارید که فکر کردن به آن، آتش اشتیاق را در وجودتان شعله‌ور می‌کند؟ بعد از اینکه به درست بودنِ هدفتان یقین پیدا کردید، وقت آن است که فرمول معجزه را همگام با هدفتان به مرحله اجرا دربیاورید.

وقتی هدفی در زندگی خود دارید، باید ایمان و باوری راسخ داشته باشید که می‌توانید به آن هدف دست پیدا کنید. شما باید نسبت به خود و توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید تا علیرغم موانع، به خواسته‌هایتان برسید. اگر به خودتان ایمان نداشته باشید، شنیدن جملهٔ «همه چیز ممکن است» هیچ کارکردی نخواهد داشت. در واقع، در سایه باور به توانمندی‌هایتان است که می‌توانید به هر چیز غیرممکنی واقعیت ببخشید. بنابراین پیش‌شرط رسیدن به رؤیاها، ایمان داشتن به خود و توانایی‌هایتان است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اگر پس از هر شکست دوباره بلند شویم و به مسیرمان ادامه دهیم، متوجه نیرویی قدرتمند در درونمان می‌شویم که شکست‌ناپذیر است. اگر به این نیرو اعتماد کنید، همچون معجزه در زندگی‌تان عمل خواهد کرد.
حسن منصوری

حجم

۱۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان