دانلود و خرید کتاب اثر لاته دیوید باخ ترجمه ملیکا معمر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اثر لاته

کتاب اثر لاته نوشتهٔ دیوید باخ و جان دیوید مان و ترجمهٔ ملیکا معمر است و هورمزد آن را منتشر کرده است. کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا برای ثروتمند زندگی کردن به ثروت نیازی نداریم.

درباره کتاب اثر لاته

بی‌شک مأنوس‌ترین تعریف در زبان فارسی در وصف روح این اثر شگفت‌انگیز دیوید باخ همین مثل است. کتاب اثر لاته با داستان روان و دقیقی که روحمان را با لطافت‌های زیرکانه و ظریفش لمس می‌کند حقایق ساده را بسیار مؤثرتر و باورپذیرتر پیش‌رومان می‌آورد؛ حقایقی که شاید از فرط سادگی تاکنون از آن‌ها غافل مانده‌ایم.

فاکتور لاته تعریفی است که دیوید باخ برای مخارج غیرضروری کوچکی درنظر گرفته که تأثیر شگفت‌انگیزش بر افزایش سرمایه و دارایی ما اغلب از چشم خودمان به‌راحتی دور می‌ماند.

باخ در بستر داستان زندگی زوئی -دختری جوان که استقلال مالی و موقعیت شغلی‌اش مطلوب خیلی از ماست- روزمرگی‌ها، تلاش‌ها، آرزوها، ناامیدی‌ها و قصه‌های او ما را با قدم‌های کوچکی آشنا می‌کند که زندگی کاراکتر اصلی داستان و به تبع آن، زندگی مالی ما را در مسیر موفقیت و پیشرفتی رؤیایی متحول می‌کند.

جز نکات کلیدی راهگشا در مسیر ثروت‌اندوزی و استقلال مالی، بی‌شک شما هم چون من چنان درگیر داستان احساسی زوئی خواهید شد که بی‌اختیار با او خواهید خندید، خواهید گریست و طعم دلچسب موفقیت را حس خواهید کرد. 

در ستایش از دیوید باخ و کتاب اثر لاته او:

«اثر لاته شاهکار است. راهکارهای دیوید باخ به من کمک کرد در سی‌سالگی میلیونر شوم. کتاب دیوید را بخوانید، از آن در زندگی‌تان استفاده کنید و با همهٔ آشنایانتان به اشتراک بگذارید. این کتاب زندگی‌تان را متحول می‌کند».

-گرنت ساباتیر، نویسندهٔ آزادی مالی و خالق ثروت‌های نسل هزاره

«دیوید برای بیش از دو دهه با آموزه‌های آسان اما بسیار کاربردی و تأثیرگذارش در حوزهٔ مدیریت مالی، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز و کسب ثروت زندگی بسیاری از مردم را تغییر داده است. این را به این دلیل می‌گویم که زمان معرفی اثر لاته در برنامهٔ اپرا وینفری شخصاً حضور داشتم و شاهد بودم که دیوید چطور به کمک اصول این کتاب زندگی ده‌ها میلیون نفر را از این‌رو به آن‌رو کرد و ما دربارهٔ اثر لاته فقط حرف نزدیم! آن را در زندگی‌هایمان پیاده کردیم و به کار بستیم».

- کندی کارتر، مدیرتولید برنامهٔ وییو و تهیه‌کنندهٔ سابق برنامهٔ تلویزیونی اپرا وینفری

«اثر لاته سفری پراحساس و جذاب است که تشویقتان می‌کند به دنبال‌کردن رؤیاهاتان. نبوغ داستان‌گویی باخ و مان این کتاب را به اثری ماندگار در عصر ما تبدیل کرده است؛ اثری که می‌تواند زندگی‌تان را متحول کند».

- فرنوش ترابی، مجری برنامهٔ پول و نویسندهٔ کتاب وقتی این دختر پولدارتر می‌شود

«دیوید باخ با پیام انگیزشی و امیدبخش این کتاب مخاطبانش را در سرتاسر دنیا تحت تأثیر قرار می‌دهد. اثر لاته قلبتان را تسخیر می‌کند و روحتان را به پرواز درمی آورد. این کتاب بی‌شک ارزش خوانده‌شدن، تفکر و به کار گرفته شدن را دارد».

- رابین شارما، نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش جهانی راهبی که فراری‌اش را فروخت و باشگاه ۵ صبحی‌ها

«دیوید باخ بهترین متخصص مدیریت مالی در دنیاست و اثر لاته دلیلی بر این ادعاست. او بهتر از هرکس می‌داند چطور راه‌های رسیدن به آزادی مالی را بهتان بیاموزد. گذشته از این‌ها، روایت زیبای این کتاب بسیار واقعی و باورپذیر است؛ چنانکه ترغیبتان می‌کند به کسب ثروت و زندگی مرفه واقعی با پیگیری گام‌به‌گام راهکارهای آسان آن. من از خواندن تک‌تک صفحاتش لذت بردم».

- برندون برچارد، نویسنده، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، عادات افراد موفق

«بیش از ده سال است که دیوید را می‌شناسم. اصول او برای ساختن زندگی فوق مرفه هیچ محدودیت زمانی ندارند و همزمان زندگی‌تان را سرشار از معنا و حس بخشندگی می‌کنند».

- اسکات هریسون، مؤسس خیریهٔ آب، و نویسندهٔ کتاب پرفروش تشنگی از نگاه نیویورک تایمز

«بی‌سبب نیست که کتاب‌های دیوید باخ بیش از هفت میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رسیده است: این کتاب‌ها بی‌شک تأثیرگذارند. این کتاب انگیزشی شما را وامی‌دارد که کنترل زندگی‌تان را به‌دست بگیرید و برای زندگی ایدئال به‌جلو قدم بردارید. سرمایه‌گذاری و دنبال‌کردن رؤیاهایتان مستلزم ثروت هنگفت نیست».

- جین چاتزکی، مشاور مالی برنامه ان‌بی‌سی تودی و میزبان پادکست پول‌های او

«این کتاب بازی را برایتان عوض می‌کند! با قدرت اثرگذاری این کتاب زندگی‌تان از این‌رو به آن‌رو می‌شود. هر کس از هر نسل و با هر پشتوانهٔ مالی و سابقه‌ای می‌تواند از این کتاب برای نیل به آرزوها و ساختن آینده‌اش بهره بگیرد».

-سارا جیکز رابرتز، نویسنده، چهرهٔ رسانه‌ای و تاجر

«راهکارهای دیوید باخ استادانه است. او پیچیده‌ترین تعاریف را به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. این کتاب دقیقاً سه گام به‌سوی آزادی مالی است. از عهده‌اش بر خواهید آمد!».

-جان گوردون، نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش اتوبوس انرژی و قدرت رهبری مثبت

«اثر لاته رابطهٔ شما را با پول و شادمانی به‌کلی دگرگون می‌کند. من سالانه ۷۰-۱۰۰ عنوان کتاب می‌خوانم و این یکی واقعاً مرا تکان داد. اثر لاته طرز فکر و نگرشتان را زیرورو می‌کند و عملکردتان در زندگی را ده برابر بهبود می‌بخشد».

-بنجامین هاردی، از نویسندگان مجلهٔ مدیریت و رهبری اینک‌دات‌کام

خواندن کتاب اثر لاته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید باخ

دیوید باخ از سرشناس‌ترین متخصصان حوزهٔ مالی و نویسندهٔ کتاب‌های پرفروشی در همین حوزه در عصر ماست. کتاب‌های او نُه‌بار به‌طور متوالی در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (که دوبار در صدر لیست، پرفروش‌ترین کتاب، بوده است) و یازده‌بار در جمع کتاب‌های پرفروش و منتخب امریکا قرار گرفته‌اند. کتاب‌های دیوید باخ تاکنون با بیش از هفت میلیون نسخه به نوزده زبان در سرتاسر دنیا منتشر شده است. پرفروش‌ترین کتاب او میلیونر خودکار ۳۱ هفته در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز باقی ماند. او [تاکنون] تنها نویسندهٔ حوزهٔ کسب‌وکار در تاریخ است که چهار کتابش همزمان در لیست پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال، بیزینس ویک و یواس‌ای تودی بوده است.

دیوید طی ۲۰ سال گذشته با کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، سمینارها و حضورش در رسانه زندگی میلیون‌ها نفر را متحول کرده است. او تاکنون بیش از ۱۰۰ بار مهمان شبکهٔ ان‌بی‌سی بوده و برنامه‌های منظمی در شوهای مختلف تلویزیونی داشته است، ازجمله در اپرا وینفری، شبکه‌های ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، فاکس، سی‌ان‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، یاهو! شبکه وی‌یو، و پی‌بی‌اس.

دیوید همچنین بنیان‌گذار رسانهٔ فینیش ریچ و یکی از شرکای مؤسس شرکت مشاوره‌ای مدیریت مالی AE، از معتبرترین دفاتر مشاوره‌ای سرمایه‌گذاری در امریکا است که با داشتن بیش از شش‌میلیون دلار سرمایه در پلتفرم خود (از دسامبر ۲۰۱۸) به‌سرعت درحال گسترش و رشد است. دیوید در سرتاسر دنیا نشست‌ها و برنامه‌هایی برگزار می‌کند با موضوع: چگونه ثروتمند زندگی کنیم. در اوقات فراغت، تفریح مورد علاقهٔ او اسکی‌کردن به‌همراه پسرهایش و سفر در کنار خانواده است.

درباره جان دیوید مان

جان دیوید مان یکی از نویسندگان کتاب موفق و پرفروش بلندپرواز است که تاکنون نزدیک به یک‌میلیون نسخه از آن به ۲۸ زبان مختلف در دنیا به فروش رسیده و موفق به کسب مدال طلای «جایزهٔ کتاب تجاری آکسیوم» شده است و جایزهٔ مدال همیشه‌سبز «جایزهٔ کتاب زندگی در لحظه» را برای «تأثیر مثبت بر تغییرات جهانی» دریافت کرده است. علاوه‌بر همکاری با باب برگ در نوشتن سری کتاب‌های بلندپرواز، او نویسندهٔ همکار در نگارش سه عنوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و چهار عنوان از کتاب‌های پرفروش ملی نیز هست. کتاب او، رهبری را به دست بگیر (که آن را همراه با مشاور اسبق کاخ سفید، بتسی مِیِرز، منتشر کرده) از نگاه تام پیترز عنوان «بهترین کتاب با موضوع رهبری در سال ۲۰۱۱» را به خود اختصاص داد.

جان در دوران نوجوانی و دبیرستان رهبری گروهی از هم‌سن‌وسال‌ها و دوستانش را به‌عهده داشت که هدفشان ارتقای سطح کیفی و موفقیت بیشتر مدرسه‌شان بود.

جان پس از تثبیت موقعیتش در نوازندگی ویولن‌سل و موفقیتش در کسب جوایز ارزنده در آهنگسازی و پیش از ورود به عرصهٔ نویسندگی و نشر، یک شرکت فروش و بازاریابی به ارزش چندمیلیون دلار و متشکل از بیش از صدها هزار نفر تأسیس کرد. تاکنون کتاب‌های او بیش از سه‌میلیون نسخه در نزدیک به ۴۰ زبان مختلف دنیا به فروش رسیده‌اند.

او با آنا گابریل مان ازدواج کرده و خود را خوشبخت‌ترین مرد دنیا می‌داند.

بخشی از کتاب اثر لاته

«زوئی آن‌روز هیچ تمرکزی روی کار نداشت. درحالی‌که حرف‌های هنری توی سرش مدام مرور می‌شد متن‌هایش را اتوماتیک‌وار ویرایش می‌کرد. سرانجام، تلفن‌همراهش را برداشت و آن را زیرورو کرد. در طول مسیر رسیدن به سر کار چند جمله‌ای را توی گوشی ذخیره کرده بود که حالا می‌خواست با واردکردنشان در لپ‌تاپ آن‌ها را مرتب و اولویت‌بندی کند.

این کار زوئی بود. در جایگاه ویراستار از هر واقعه و داستانی جملات یا عبارات به‌دردبخورش را برمی‌داشت و مثل باستان‌شناسی که تلاش می‌کند از باقی‌ماندهٔ استخوان‌های کشف‌شده پیکر واحدی بسازد، تلاش می‌کرد یافته‌هایش را برای یک کل منسجم‌تر کنار هم قرار بدهد. فعلاً فقط می‌خواست از یادداشت‌هایش یک تصویر کلی بسازد، دستورزبان، نشانه‌گذاری‌ها و غلط‌یابی‌ها می‌توانست بماند برای فرصتی دیگر. فعلاً فقط می‌خواست بداند هدف نویسنده چیست؟

به یادداشت‌هایش نگاهی انداخت.

بیشتر آدم‌ها هرچه درآمدشان بیشتر باشد، بیشتر هم خرج می‌کنند.

همه فکر می‌کنند می‌دانند ماجرا از چه قرار است، اما بیشترشان بی‌خبرند.

اول به خودت برس!

عده‌ای بر این باورند که این قدرتمندترین نیرو در کائنات است.

ده‌دلار در روز می‌تواند زندگی‌ات را زیرورو کند.

هر روز معادل یک ساعت از درآمدت را برای خودت کنار بگذار!

در نهایت، یاد مهم‌ترین جمله‌ای که دیروز از هنری شنیده بود افتاد. توصیه‌ای که بیشتر مثل رهنمودهای یک استاد ذن در حوزهٔ مهارت‌های مالی بود:

اگه توان مالی خرید این لیوان لاته رو داری، قطعاً توان مالی خرید این عکس رو هم داری.

هنوز دقیقاً متوجه منظور هنری دربارهٔ یک عبارت خاص نشده بود. اثر لاته. اثر لاتهٔ او.

از ترن خط «ال» که پیاده شد تصمیم گرفت در مسیر رفتن به خانه دوباره سری به کافه هلنا بزند و دربارهٔ این موضوع از هنری سؤال کند. اما هنری آنجا نبود. مرد جوان پشت بار گفت هنری ساعت ۱۵:۰۰ رفته است.

زوئی گفت: «درسته، حواسم نبود! او صبح‌ها ساعت ۷:۰۰ می‌آد کافه و تا ۱۵:۰۰ شیفتش تموم می‌شه».

پسرک خندید و گفت: «شیفتش؟ هنری که شیفت نداره».

زوئی پرسید: «شیفت نداره؟ پس معمولاً چه ساعتی می‌ره؟»

جوانک شانه بالا انداخت و جواب داد: «هروقت دلش بخواد. حول‌وحوش ساعت ۱۵:۰۰ گاهی زودتر و گاهی دیرتر».

زوئی با خودش فکر کرد: هر وقت دلش بخواد؟ این دیگه چه کاریه؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۳۸۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان