دانلود و خرید کتاب اصول سرپرستی مسعود احمدی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول سرپرستی اثر مسعود احمدی نژاد

کتاب اصول سرپرستی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول سرپرستی

کتاب اصول سرپرستی نوشتهٔ مسعود احمدی نژاد است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اصول سرپرستی

توسعه و گسترش سازمان‌ها و پیچیدگی روزافزون آنها از یک سو و شرایط محیطی متغیر به‌علاوهٔ فن‌آوری‌های جدید از سوی دیگر، توجه بیش از پیش به مدیریت و به‌کارگیری مدیران شایسته را در سازمان‌ها ضروری ساخته است. مدیرانی که بتوانند ضمن بهره‌گیری صحیح از نظریه‌ها و اصول مدیریت، شرایط درونی سازمان خود را به خوبی تشخیص داده و در هر شرایط و نیاز کاری به رفع مشکلات حوزه کاری و یا سازمان خود بپردازند.

امروزه لزوم کسب دانش مدیریت از محدودۀ تخصصی مدیران فراتر رفته و فراگیری این دانش برای متخصصین سایر حوزه‌های علمی بخصوص رشته‌های فنی ـ مهندسی و هنر نیز به‌عنوان یک ضرورت اساسی مطرح شده است. به‌طوری که بسیاری از اصول، قواعد، عناصر و وظایف مدیریت در قالب درسی چون «اصول سرپرستی» به‌عنوان یک تا دو واحد تخصصی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ارائه گردیده است.

کتاب حاضر نیز به منظور تأمین سرفصل‌های این درس، در هفت فصل نوشته شده است. نگارنده در این کتاب تلاش نموده است تا ضمن در نظر گرفتن میزان توانایی‌های دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی در درک مفاهیم مدیریتی، مطالب را به شکلی بیان نماید که برای دانشجویان رشته مدیریت و علاقه‌مندان به مباحث «سازمان و مدیریت» منبع مناسب و قابل قبولی باشد.

در این کتاب مفهوم «سرپرستی» به‌عنوان فعالیتی عام که لازمۀ هر فعالیت و کار هدفدار و سازمان یافته است، در نظر گرفته شده است. از نکات مثبت این کتاب طرح پرسش‌های مربوط به هر فصل است که می‌تواند به درک و فراگیری دانشجویان عزیز کمک نموده و بازخورد مناسبی از میزان مطالب فراگرفته شده را نیز ارائه نماید.

خواندن کتاب اصول سرپرستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان