دانلود و خرید کتاب آشنایی با حیوانات خانگی بابک وجدان‌خوش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با حیوانات خانگی اثر بابک وجدان‌خوش

کتاب آشنایی با حیوانات خانگی

معرفی کتاب آشنایی با حیوانات خانگی

کتاب آشنایی با حیوانات خانگی اثری مشترک درباره حیوانات خانگی و نوشته بابک وجدان‌خوش و احمد عابدینی است. این اثر برای آشنایی انسان‌های دوست‌دار حیوانات، با حیوانات خانگی نوشته شده است.

درباره کتاب آشنایی با حیوانات خانگی

فیلسوفان می‌گویند انسان حیوان ناطق است این موضوع وجه تمایز انسان از سایر حیوانات است اما چگونه است که همین حیوان ناطق چنان با حیوانات غیر ناطق انس می‌گیرد و در کنار هم زندگی خوب و خوشی دارند که متعجب خواهید شد ... بله همین انسان ناطق که با همین صفت خود را از حیوان‌ها جدا می‌کند، چنان در زندگی مدرن و روستایی و عشایری وابسته به حیوان‌های اهلی می‌شود که حتی بعضی اوقات بدون آنها نمی‌تواند زندگی کند.

تحقیقات دانشمندان اخیر نیز موید این موضوع است که انس گرفتن انسان با حیوانات می‌تواند بسیاری از مشکلات روحی و روانی انسان مدرن را برطرف کند.

وقایع تاریخی نشان می‌دهد که در بسیاری از جنگ‌ها، جشن‌ها، رونق تمدن‌ها و حتی افول تمدن‌ها حیوانات نقش خاصی داشته‌اند و انسان با استفاده از توانایی حیوان‌های اهلی توانسته است در کشاورزی، دامداری و... به پیشرفتهای کم‌نظیری برسد.

کبوتر نامه‌بر، گاو شخم زن، اسب تیزپا، الاغ باربر مزرعه، خروس سحرخوان و... همگی انسان را یاری کرده‌اند تا زندگی جمعی و شادابی داشته باشد. چنانچه بیشتر شاعران، مورخان و نویسندگان نتوانسته‌اند بدون نام بردن از اثرات مفید حضور حیوانات در زندگی مردمان گذشته آثار خود را کامل کنند.

کتاب حاضر که از نام آن پیداست در واقع نگاهی اجمالی به حیوانات خانگی دارد. این کتاب هر چند اولین کتاب منسجم در این زمینه نیست اما مولفان امیدوارند در چاپ بعدی با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران آن را کامل کرده و به خوانندگان عزیز عرضه نماییم.

 خواندن کتاب آشنایی با حیوانات خانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران حیوانات و کسانی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند، مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب آشنایی با حیوانات خانگی

سیبرین گربه ملی روسیه و ترکیبی عالی از یک رقصنده باله و یک مدافع تمام عیار است. آنها یکی از بهترین پرش‌ها را در بین گربه‌های جهان دارند! سیبرین‌ها خیلی سگ-گونه هستند. آنها گربه‌های وفاداری هستند که می‌آیند با شما احوالپرسی می‌کنند. این نژاد گربه ظاهرا شیفته آب است و احتمال دارد اسباب‌بازی‌هایی را توی آب بیندازد. آنها نژادی صمیمی، خوب با سگ‌ها، پر انرژی، و باهوش هستند. آنها همچنین اهل پرحرفی هستند، و به چیزی که مورد علاقه‌شان است نزدیک می‌شوند یا درخواست می‌کنند که شب در را برایشان باز کنند تا بتوانند کنار فرد مورد عالقه‌شان بخوابند، صداهای میومیو کوتاه و خفیفی از خودشان درمی‌آورند.

این گربه‌ها بسیار خوب در خانه با دیگران زندگی می‌کنند. با پشم سه لایه منحصر به فردی که دارند به خوبی با محیط‌های سرد سازگار هستند. سیبرین‌ها در برف‌های سنگین خارج از خانه صاحبانشان یافت می‌شوند که زیر تخته جعبه‌های قدیمی خیلی آرام و معصومانه پناه گرفته‌اند. با اینکه ادله و شواهد علمی کمی وجود دارد اما پرورش‌دهندگان و صاحبان حیوانات خانگی مدعی هستند که سیبرینها می‌توانند برای کسانی که آلرژی دارند کاملا بی‌خطر باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان