دانلود و خرید کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی نورا گایدوس ترجمه زینب صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی اثر نورا گایدوس

کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی

معرفی کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی

کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی به‌قلم نورا گایدوس و زینب صفوی را انتشارات طلایه منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌ای است از ۵ داستان کوتاه علمی که در کنار  تصاویر به فهم بهتر مسائل زیستی و شگفتی‌های دنیای علم و طبیعت کمک می‌کند.

درباره کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی

قالب داستان علاوه‌بر سرگرم‌کنندگی می‌تواند بستر مناسبی برای یادگیری باشد و از طریق درگیری احساسات کودک و ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری، او را به دانستن و جست‌وجوگری ترغیب و تشویق نماید. کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی، دربرگیرندهٔ ۵ داستان کوتاه به‌قلم نورا گایدوس است که تلاش کرده در کنار بهره‌گیری از تصاویر، چرخهٔ رشد و تولد انواح حیوانات و سایر مسائل جالب‌توجه و درس‌آموز طبیعت را به کودک و نوجوان بیاموزد و راهنمای مناسبی برای شروع مطالعات بعدی مخاطب باشد. در پایان کتاب نیز لغات انگلیسی مربوط به مباحث کتاب، به درک بهتر و همه‌جانبه‌تر موضوع کمک کرده و دایرهٔ لغات کودک را افزایش خواهد داد.

خواندن کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به طبیعت، حفظ محیط‌زیست و نیز کنجکاو دربارهٔ رازهای حیات از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب علم به زبان کودکانه؛ داستان های کوتاه علمی

«زندگی قورباغه‌ها از درون دریا شروع می‌شود، هنگامی که مادرشان در زیر آب تخم‌گذاری می‌کند. قورباغهٔ مادر تعداد زیادی تخم‌های کوچک می‌گذارند. این تخم‌ها به‌وسیلهٔ یک لایهٔ ژله‌مانند محافظت می‌شوند. وقتی که تخم‌ها به اندازهٔ کافی بزرگ شدند، بچه‌قورباغه سعی می‌کند از داخل تخم بیرون بیاید. پس از مدت کوتاهی بچه قورباغه از تخم‌های نرم بیرون می‌آید. بچه‌قورباغه شبیه به یک ماهی کوچک است که دم بلندی دارد. او می‌تواند در درون آب شنا کند و به کمک آبشش‌هایش تنفس کند. او گیاهان ریز دریایی و حشرات کوچک را می‌خورد و کم‌کم بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود. وقتی که بچه‌قورباغه کمی بزرگ‌تر شد ۲ پا در قسمت پشت بدنش رشد می‌کند. همچنین شش‌هایش به او کمک می‌کنند تا بیرون از آب هم بتواند نفس بکشند. کم‌کم دو دست هم در قسمت جلویی بدن قورباغه به وجود می‌آید و پاها و شش‌هایش هم بزرگ‌تر می‌شوند. اکنون بچه‌قورباغه بزرگ شده و ۴ دست و پای او هم کاملا رشد کرده‌اند. زبان قورباغه‌ها بلند و چسبناک است. او با زبانش حشرات را در هوا می‌بلعد.» 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان