دانلود و خرید کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل محمدتقی انصاریان خوانساری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل اثر محمدتقی انصاریان خوانساری

کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل

معرفی کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل

کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل نوشتهٔ محمدتقی انصاریان خوانساری را انتشارات انصاریان منتشر کرده است. این کتاب به معرفی ناشران و مراکز فرهنگی اسلامی و شیعی در سراسر جهان می‌پردازد.

درباره کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل 

یکی از عواملی که از دیرباز سبب گسترش اسلام و تبلیغ تشیع شده است، فعالیت‌های مداوم مراکز نشر و تدوین مجلات و کتاب‌هاست. مراکزی که در روزگار نبود اینترنت منادی پیام اسلام و واسطه‌ای برای انتقال مفاهیم و معارف آن به پیروان حقیقت‌جو ودغدغه‌مندش بودند. بنابراین شایسته است تا این مراکز معرفی شده و زمینهٔ آشنایی با طیف وظایف و فعالیت‌هایشان مشخص گردد. کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل که با همت محمدتقی انصاریان خوانساری تدوین و تألیف گشته است به معرفی ناشران و مراکز فرهنگی در سراسر جهان از جمله آمریکا و اروپا و آفریقا و کشورهای جنوب شرق آسیا پرداخته است و منبع مناسبی برای شناخت این مراکز است.

خواندن کتاب پیشکسوتان نشر و مراکز مکتب تشیع در عرصه بین الملل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ تاریخ صنعت نشر و فعالان این حوزه از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

درباره محمدتقی انصاریان خوانساری

محمدتقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر و مدیر انتشارات انصاریان، بزرگترین مجموعه انتشاراتی کتب شیعه به زبان‌های خارجی بود که در دههٔ هشتاد شمسی به عنوان خادم برجستهٔ قرآن کریم و ناشر برتر کشور معرفی و از ایشان تجلیل به عمل آمد. او بیش از نیم قرن در عرصهٔ نشر، ترجمه و گسترش کتاب‌های ارزشمند شیعه فعالیت داشته و بیش از ۱۲۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، فرانسه، ترکی استانبولی، ترکی آذری، روسی، اسپانیولی، چینی، ژاپنی و آفریقایی چاپ و منتشر کرده است که بسیاری از آنان در کتابخانه های جهان اسلام مورد استفاده شیعیان قرار گرفته است. این فعال فرهنگی طی چند سال گذشته، کتب ارزشمندی در خصوص زندگی علمای بزرگ شیعه جمع آوری و منتشر کرده است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان