دانلود و خرید کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب) گری کلر ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب) اثر گری کلر

کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب)

کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب) (فرمولی ساده برای موفقیت‌های بزرگ) نوشتهٔ گری کلر و جی پاپاسان و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را منتشر کرده است.

درباره کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب)

کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب) خلاصه‌ای از کتاب «آن یک چیز» نوشتهٔ  گری کلر و جی پاپاسان است. نویسندگان در این کتاب فرمولی ساده برای موفقیت‌های بزرگ را شرح داده‌اند. آن‌ها در این کتاب بیان کرده‌اند که پشت هر موفقیت بزرگ مجموعه‌ای از واقعیت‌ها وجود دارد که هر کسی که بخواهد به جادهٔ موفقیت وارد شود، باید آن‌ها را بداند. برای وررود به این مسیر باید قبل از هرچیزی، بزرگ بیاندیشید و با استفاده از اصل ۲۰/۸۰ کارهایتان را اولویت‌بندی کنید. برای دانستن فرمول‌های موفقیت پیشنهادی این نویسندگان و راهکارهای آنان این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار حوزهٔ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آن یک چیز (خلاصه کتاب)

«استیو جابز، همواره به کارهایی که نکرده بود و پروژه‌هایی که به آن‌ها «نه» گفته بود، افتخار می‌کرد.

زیرا این نه گفتن‌ها را، یکی از عوامل موفقیت خود می‌دانست.

وقتی که او در سال ۱۹۹۷ به شرکت اپل بازگشت، تعداد تولیدات شرکت را از ۳۵۰ محصول به تنها ۱۰ محصول کاهش داد. این به معنای تعداد زیادی «نه» است.

جابز در یک کنفرانس توسعه که در سال ۱۹۹۷ برگزار شد، این مورد را به خوبی توضیح داد: «وقتی درباره معقوله تمرکز کردن فکر می‌کنید، تصور می‌کنید که خب، تمرکز کردن یعنی باید به همه چیز بله گفت. نه اینطور نیست! تمرکز کردن اتفاقاً دربارهٔ «نه» گفتن است».

سوال: چطور می‌توانم توانایی نه گفتن به دیگران را در خود تقویت کنم؟

در ابتدا این را در نظر بگیرید که لازم نیست، نه گفتن به دیگران به صورت کاری ناراحت‌کننده و خودپسندانه انجام شود.

از این رو، وقتی که در معرض درخواست دیگران قرار گرفتید، می‌توانید راه‌حل‌های جایگزینی را به آن‌ها پیشنهاد بدهید که نیاز به هم‌راهی شما نباشد.

مثلا راهنمایی‌اش کنید که خودش آن کار را انجام دهد و یا او را سراغ کسی بفرستید که می‌تواند از عهده انجام آن کار برآید. این‌گونه شما فضای خشکِ نه گفتن را اندکی لطافت بخشیده‌اید و لازم نیست نگران باشید؛ چون سعی کردید به آن شخص در انجام درخواستش کمک کنید، بی آن‌که خودتان را در عذاب یک «بله» مسئولیت‌دار انداخته باشید.

هم‌چنین می‌توانید از استراتژی‌هایی استفاده کنید که باعث می‌شوند دیگران درخواست‌های کمتری از شما داشته‌باشند. مثلا در محیط کارتان، سایر افراد دفعات زیادی را به شما مراجعه می‌کنند تا کمکشان کنید. در این صورت از آن‌ها بخواهید قبل از این‌که پیش شما بیایند، خودشان موضوع را به دقت بررسی کنند، شاید نیازی به کمک شما نباشد.

با همه این احوال، باید به‌خاطر داشته باشید که برای موفق شدن، همیشه پیش می‌آید که روی چند نفر را زمین بیاندازید و یا افرادی را کنار بزنید.

نه گفتن به امور غیرمهم، وقتی که می‌خواهید تمرکزتان را روی مهم‌ترین موضوعات بگذارید، امری حیاتی است. به خاطر این کار، دچار عذاب وجدان نشوید؛ هرکسی اول باید به خودش احترام بگذارد تا بتواند به بقیه احترام گذاشته و برای آن‌ها نیز محترم باشد. اگر در بین دوستان یا اطرافیانتان کسی اهمیت این موضوع را درک نمی‌کند و شما را به خاطر نه گفتن، مورد سرزنش قرار می‌دهد؛ به طور حتم شما و منافعتان برای او اهمیتی ندارید. وگرنه شخصی که خیرخواهِ شما باشد، هرگز شما را تشویق به انجام عملی نمی‌کند که مطابق میل شخصیتان نیست، با اهدافتان مغایرت دارد و ممکن است شما را به دردسر بیندازید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۱۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان