دانلود و خرید کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال علی زندی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال اثر علی زندی پور

کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال

انتشارات:نشر ویراست
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال

کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال نوشتهٔ علی زندی پور و سعید دل انگیز است. نشر ویراست این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۵۰ تمرین.

درباره کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال

کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال حاوی ۵۰ تمرین است. این کتاب باتوجه‌به تنوع تمرینی آن، علاوه‌بر اینکه یک کتاب جامع برای مربیان است، می‌تواند به‌عنوان الگویی برای طراحی تمرینات دیگر از سوی مربیان مورد استفاده قرار بگیرد. در این کتاب سعی شده که شرح تمرین به‌زبانی ساده و قابل فهم نوشته شود تا درک آن برای مربیان ساده‌تر باشد.

خواندن کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد فوتسال و به مربیان این ورزش  پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نمونه هایی از تمرینات برتری عددی در فوتسال

«در یک زمین سی متری دو دروازه و دو دروازه‌بان قرار می‌دهیم و از هر تیم چهار بازیکن داخل زمین و دو بازیکن در کناره‌های دروازهٔ تیم حریف قرار می‌گیرند یعنی دو بازیکن تیم راه‌راه در کنارهٔ دروازهٔ تیم سفید و دو بازیکن تیم سفید در کنارهٔ دروازهٔ تیم راه‌راه. تمرین با بازی یک ضرب دو ضرب چهار به چهار آغاز می‌شود و هر بازیکنی که مالکیت توپ را از دست بدهد باید به‌سرعت به سمت یکی از دو بازیکن هم دسته در کنارهٔ دروازهٔ حریف رفته و جای خود را با او عوض کند و تا این جا به جایی شکل بگیرد تیم روبه‌رو می‌تواند از برتری عددی بازی چهار در مقابل سه استفاده کرده و به دروازهٔ حریف حمله کند. توجه داشته باشد تا بازیکنی که توپ را از دست داده کامل به بیرون نرفته بازیکن هم دسته نمی‌تواند وارد زمین شده و به تیم خود کمک کند. نکتهٔ بعدی این‌که شما می‌توانید برای جذاب‌تر شدن کار محدودیت ضربه را برداشته و بازیکنان بازی آزاد را در دستور کار خود قرار دهند.

در تمام زمین از هر تیم سه بازیکن در زمین حضور دارند و دو دروازه‌بان نیز درون دو دروازه قرار می‌گیرند. از هر تیم نیز یک بازیکن مانند تصویر در کنارهٔ دروازهٔ تیم حریف در بین قیف‌ها قرار می‌گیرد. کار با پرتاب دست دروازه‌بان تیم سفید برای یکی از بازیکنان هم دسته آغاز می‌شود و تیم راه‌راه نیز برای پرس تیم سفید به زمین تیم سفید می‌آید. اگر تیم سفید توانست از پرس تیم راه‌راه فرار کند و از نیمه بگذرد بازیکنی که در کنار دروازهٔ تیم راه‌راه حضور دارد می‌تواند برای کمک به تیم سفید به داخل بیاید و یک بازی برتری عددی شکل بگیرد. از آن طرف اگر تیم راه‌راه در پرس تیم سفید موفق بود و توپ را از آن خود کرد حالا بازیکن راه‌راه در کنار دروازهٔ سفید به بازی می‌آید و یک بازی برتری عددی چهار در مقابل سه در زمین تیم سفید شکل می‌گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۵۰%
تومان