دانلود و خرید کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید (خلاصه کتاب) تام راث ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید (خلاصه کتاب) اثر تام راث

کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید (خلاصه کتاب) نوشتهٔ تام راث و ترجمه و گزینش‌شده توسط گروه مترجمان شنیدار است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. «زمان کشف استعدادتون رسیده!» با مطالعه این خلاصه‌کتاب می‌آموزید: چگونه استعدادهای ذاتی خود را کشف و در محیط کار از آن‌ها بهره بگیرید

درباره خلاصه‌کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید

رشد و توسعه مهارت‌های فردی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و تمام انسان‌ها علاقه‌مند هستند در زندگی و کار خود پیشرفت کنند. همه نقاط قوت و ضعفی داریم و برای افزایش نقاط قوت و کاهش نقاط ضعفمان باید تلاش کنیم.

اگر از شما درخواست کنند در راستای رشد فردی‌تان گامی بردارید، ابتدا به سراغ نقاط قوتتان می‌روید یا نقاط ضعفتان؟ اکثر افراد نگران عادات و ویژگی‌های بدشان هستند و ترجیح می‌دهند که وقتشان را صرف از بین رفع کردن آن‌ها کنند، زیرا احساس خوبی به آن‌ها ندارند. قطعاً تلاش برای کاهش نقاط ضعف درست و ستودنی است، اما زیاده‌روی در آن باعث می‌شود که افراد از نقاط قوت و توانایی‌هایشان غافل شوند و فقط نقاط ضعفشان را ببینند.

شناسایی نقاط قوتتان به شما کمک می‌کند که آن‌ها را در مسیر کاری خود به‌خوبی به کار بگیرید و عملکرد بهتری داشته باشید. همچنین تمرکز بر بهبود نقاط قوت،‌ بسیار لذت‌بخش‌تر از آن است که نقاط ضعف‌تان را زیر ذره‌بین قرار دهید.

خواندن خلاصه‌کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ۵ نقطه قوت برتر خود را بشناسید

«وقتی صبح‌ها صدای زنگ ساعت یا موبایل‌تان را می‌شنوید، آیا روی تخت غلت میزنید، آن را خاموش می‌کنید و دوباره به خواب می‌روید؟ یا به سرعت با انرژی از جا بلند می‌شوید تا روزی بی نظیر را آغاز کنید؟

عمده مردم، عمل اول را انجام می‌دهند و ترجیح می‌دهند باز هم در دنیای خواب باقی بمانند. در مقابل، کسانی که عمل دوم را انجام می‌دهند، در دسته دست‌یابندگان هستند.

هرچند آن‌ها اغلب بیش از حد از خود کار می‌کشند، اما دلیلی محکم برای آن دارند؛ به انجام رساندن وظایف آن‌ها را خشنود می‌سازد. آن‌ها دوست دارند که همیشه وظایف و کارهای جدیدی را به عهده بگیرند و این مسئله سبب می‌شود که با انگیزه و نتیجه‌ای بهتر به تلاش‌شان ادامه دهند. آن‌ها زمان زیادی را به کار اختصاص می‌دهند، اما خسته نمی‌شوند و حتی بهره‌وری کل محیط کارشان را افزایش می‌دهند.

برای مثال یک وکیل کاربلد و موفق برای برد هر یک از پرونده‌های خویش، قبل از برگزاری دادگاه سعی می‌کند تمام اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد و هم‌چنین، همه تلاش خود را در طول جلسه دادگاه به کار می‌برد. برای او شکست معنی ندارد.

زندگی دست‌یابندگان با دست‌آوردهایشان تعریف می‌شود و به محض رسیدن به یک هدف، به دنبال هدف بعدی هستند. این ویژگی کمک می‌کند که آن‌ها بدون خستگی کار کنند و از پا ننشیند. اما از طرفی، همین ویژگی سبب می‌شود که آن‌ها گرفتار بلندپروازی و کمال‌گرایی شوند و با این‌که در کارشان بهترین هستند، باز هم احساس کنند به اندازه کافی تلاش نکرده‌اند و همواره از خودشان ناراضی باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان