دانلود و خرید کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم جیمز پترسون ترجمه امیرحسین دانشورکیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم نوشتهٔ جیمز پترسون و کریس گرابنستاین و ترجمهٔ امیرحسین دانشورکیان و ویراستهٔ نسرین نوش امینی و فرناز وفایی دیزجی و فاطمه صادقیان است. انتشارات پرتقال این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم با تصویرسازی‌های «جومیکو توجیدو» منتشر شده است. جیمز پترسون و کریس گرابنستاین در این کتاب به موضوع شوخی و حرفهٔ استندآپ کمدی پرداخته‌اند. «جیمی گریم» پسری است نوجوان که دچار معلولیت است و از ویلچر استفاده می‌کند. نکتهٔ منحصربه‌فرد دربارهٔ جیمی نوع نگاه او به دنیا است. او با نگاهی خلاقانه و طناز به جهان و ماجراهایش نگاه می‌کند و این نوع نگاه در شیوهٔ روایت کتاب منعکس شده است. آرزوی اصلی جیمی این است که روزی استندآپ کمدین بزرگی شود. در ابتدا شوخی‌هایش ساده و مبتدی است، اما همیشه تمرین می‌کند تا بهتر شود. حالا در جلد پنجم این مجموعه، جیمی گریم تبدیل به یک استندآپ کمدین محبوب شده است. او سریال کمدی بازی می‌کند و حسابی طرفدار دارد، اما یک بلای آسمانی دارد به نام «استیوی کاسگاروف». استیوی، قلدر مدرسه و البته پسرخالهٔ جیمی است. هیچ‌کس از دست قلدری‌های استیوی در امان نیست؛ حتی جیمی. ماجرا زمانی بیخ پیدا می‌کند که جیمی در یکی از قسمت‌های سریالش با استیوی شوخی می‌کند و حالا باید منتظر عواقبش باشد. 

خواندن کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۹ تا ۱۲ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من حتی توی مدرسه هم جوکم

«خودم هم که بخش عمده‌ای از پول‌هام رو می‌ذارم کنار. اسمش رو گذاشته‌ام صندوق معجزه‌ی پزشکی. خیلی با ویلچرم مأنوس شده‌ام ها، اما کسی چه می‌دونه، شاید یه روز درمون مشکل پایین‌تنه‌ی من هم پیدا شد. شاید آدم‌فضایی‌ها از راه رسیدن و دکترهاشون یه راهی واسه اشعه تابوندن به ستون‌فقرات من و درست کردنش توی چنته داشتن. اگه داشتن، دوست دارم از لحاظ مالی آمادگی‌ش رو داشته باشم، چون ممکنه پزشک‌های فضایی بیشترِ بیمه‌های خدمات درمانی رو قبول نکن.»

نظرات کاربران

سانیا خواننده ی کتاب
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

من عاشق این کتابم مخصوصا کتاب من حتی جوکترم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۳۴,۰۰۰
۵۰%
تومان