دانلود و خرید کتاب شروعش با ماست کالین هوور ترجمه طناز فروهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شروعش با ماست اثر کالین  هوور

کتاب شروعش با ماست

نویسنده:کالین هوور
انتشارات:انتشارات آهین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شروعش با ماست

کتاب شروعش با ماست نوشتهٔ کالین هوور و ترجمهٔ طناز فروهر است. انتشارات آهین این رمان معاصر آمریکایی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شروعش با ماست

کتاب شروعش با ماست حاوی رمانی عاشقانه است که در ۳۷ فصل نوشته شده است. این رمان معاصر، دنبالهٔ رمان «ما تمامش می‌کنیم» است و عواقب خشونت خانگی را از نگاه یک مادر مجرد نشان می‌دهد. «لیلی» و همسر سابقش «رایل»، به‌تازگی به یک زندگی مشترک مدنی رسیده‌اند که ناگهان لیلی دوباره به عشق اول خود «اتلس» برخورد می‌کند. پس از نزدیک به ۲ سال جدایی، او خوشحال است که برای یک‌بار هم که شده، زمان به نفع آ‌ن‌ها است. وقتی اتلس او را به بیرون دعوت می‌کند، بلافاصله جواب مثبت می‌دهد. هیجان لیلی به‌سرعت کم می‌شود؛ از این جهت که اگرچه ازدواج او به هم خورده، رایل همچنان بخشی از زندگی او است و قطعاً رایل از بودن اتلس در زندگی همسر و دختر سابقش متنفر است. با جابه‌جایی‌های مداوم بین ۲ شخصیت لیلی و اتلس، رمان «ما شروعش می‌کنیم»، درست از جایی که کتاب پیشین پایان یافت، شروع می‌شود. این رمان از نظر بسیاری از منتقدان با روشن‌ساختن حقایق بیشتری درمورد گذشتهٔ اتلس و دنبال‌کردن لیلی، ثابت می‌کند که کالین هوور در نوشتن داستان‌های احساسی، نویسنده‌ای قوی است. رمان حاضر در سال ۲۰۲۲ میلادی، رتبهٔ اول فهرست پرفروش‌ترین‌های‌ مجلهٔ نیویورک‌ تایمز را کسب کرد.

خواندن کتاب شروعش با ماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کالین هوور

کالین هوور (Coleen Hoover) در سال ۱۹۷۹ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای آمریکایی است که با انتشار بیش از ۲۰ رمان، از پرفروش‌ترین نویسنده‌های مجلهٔ نیویورک‌ تایمز بوده است. کتاب‌های او طرفداران بسیار دارد و از جملهٔ بهترین رمان‌های عاشقانه است. آثار کالین هوور که در دستهٔ ادبیات بزرگسال قرار می‌گیرد، درونمایه‌های احساسی و اجتماعی گیرایی دارد. او که پیش از آغاز نویسندگی، مددکار اجتماعی بود، از ریشه‌های روان‌شناختی هم در آثارش بهره می‌گیرد. روابط ناخوشایند، مردسالاری، سقط جنین و خیانت از مضامین رایج در نوشته‌های این نویسنده بوده است. کتاب «همهٔ خوبی‌هایت»، «هرگز هرگز»، «اگر حقیقت این باشد»، «ما تمامش می‌کنیم» و «شروعش با ماست»، عنوان شماری از کتاب‌های کالین هوور است.

بخشی از کتاب شروعش با ماست

«جاش می‌پرسد: «دیشب کی اومدی خونه؟» پایش را روی زمین می‌کشد و وارد آشپزخانه می‌شود. جوراب‌هایش لنگه‌به‌لنگه هستند، یک لنگه جورابی است که برایش خریدام و لنگهٔ دیگر جوراب من است. وقتی به خانه رسیدم، جاش و تئو خوابیده بودند. اما باز هم من سه ساعت قبل از آنها از خواب بیدار شده‌ام. برد همین بیست دقیقهٔ پیش با تئو از اینجا رفت.

«فضولیش به تو نیومده.» به میز که تکالیف ناتمام جاش روی آن است، اشاره می‌کنم. قول داده بود اگر اجازه بدهم تئو شب اینجا بماند، دیروز انجامشان دهد اما حس می‌کنم بازی ویدیویی، مانگا و کارتون وارد میدان شده‌اند. «تکالیفت رو انجام ندادی؟»

جاش به تودهٔ کاغذ روی میز و بعد به من نگاه می‌کند. «نه.»

با اعتماد به نفس می‌گویم: «برو سراغشون.» اما نمی‌دانم چطور انجامش بدهم. قبل از این هرگز به بچه‌ای نگفته‌ام تکالیفش را انجام دهد. حتی نمی‌دانم اگر آنها را انجام ندهد، چطور باید تنبیه‌اش کنم. حس می‌کنم دارم نقش بازی می‌کنم. دارم همین کار را می‌کنم. دغل‌بازم.

«نمی‌خوام انجامشون ندم. نمی‌تونم انجامشون بدم.»

«خیلی سخته؟ چی هست، ریاضیه؟»

«نه، ریاضی رو انجام دادم. ریاضی آسونه. یه تکلیف کثافته که باید واسهٔ کلاس کامپیوتر انجامش بدم.»

می‌گویم: «تکلیف مزخرف احمقانه!» حرفش را تصحیح می‌کنم. گمونم البته. شاید مزخرف احمقانه هم به همان بدی کثافت باشد. کنار جاش می‌نشینم تا ببینم چه تکلیفی است که جاش از پسش برنمی‌آید. تکلیف را جلوی من می‌سراند و من نگاه می‌کنم.

تکلیف، تحقیقی در رابطه با اصل و نسب و شامل پنج بخش است که یکی از آنها، تنظیم شجره‌نامهٔ خانوادگی است و باید تا روز جمعه انجام شود. تکلیف دیگر تعیین اجداد است که باید با استفاده از یک وب سایت تا جمعهٔ هفتهٔ آینده انجام شود.»

معرفی نویسنده
عکس کالین  هوور
کالین هوور

کالین هوور در ۱۱ دسامبر ۱۹۷۹ در سولفور اسپرینگز در تگزاس به دنیا آمد و در سالتیلو در تگزاس بزرگ شد. هوور مدت‌ها پیش از اینکه هویت خود را درک کند، عاشق نوشتن بود. او خود درباره‌ی کودکی‌اش این‌گونه می‌گوید: «به یاد دارم که در کودکی احساس می‌کردم که داستان‌هایی برای گفتن دارم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

حجم

۲۵۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان