دانلود و خرید کتاب چکیده رمان عمارت های سبز ویلیام هنری هادسون ترجمه مریم قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چکیده رمان عمارت های سبز اثر ویلیام هنری هادسون

کتاب چکیده رمان عمارت های سبز

معرفی کتاب چکیده رمان عمارت های سبز

کتاب چکیده رمان عمارت های سبز؛ داستانی عاشقانه از دل جنگل‌های استوایی نوشتهٔ ویلیام هنری هادسون و ترجمهٔ مریم قنبری است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چکیده رمان عمارت های سبز

این روزها کتاب‌هایی در سطح دنیا متداول شده که بسیار کوتاه هستند، شاید بشود اسمشان را گذاشت: کتابک، خواندنی‌های کوتاه یا کتابچه. از قضا این «خواندنی‌های کوتاه» بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. دلیلش ساده است. مردم دیگر وقت و حوصلهٔ سابق را برای خواندن کتاب‌های قطور و طولانی ندارند.

این چکیده‌ها به دست یک نویسندهٔ انگلیسی‌زبان به شیوهٔ دقیق و علمی نوشته شده و هدفش ایجاد انگیزه به مطالعهٔ ادبیات کلاسیک است.

پس دیگر نیازی نیست برای مطالعهٔ رمان‌های محبوب خود، کتاب‌هایی قطور تهیه کنید؛ «نوولا» چکیده‌هایی مفید و دقیق از رمان‌ها برای شما فراهم آورده تا اگر به رمانی خاص علاقه داشتید، به مطالعهٔ نسخهٔ کامل آن هم بپردازید و از خواندن ادبیات کلاسیک لذت بیشتری ببرید.

«چکیدهٔ پنجاه رمان کلاسیک»، کتابی برای معرفی رمان‌های برگزیده است، از «دل تاریکی» اثر کنراد گرفته تا «آنا کارنینا» اثر لئو تولستوی. 

داستان چکیده رمان عمارت های سبز از این قرار است: «زمانی که در سال ۱۸۸۷ به جورج تاون رسیدم تا در جلسه اداره‌ای شرکت کنم، با آقای ابیل یکی از قدیمی‌ترین اشخاص آن منطقه آشنا شدم. او مردی بود که در آن منطقه بسیار محبوب بود اما با وجود محبوبیت، یک غریبه به حساب می‌آمد، او مردی یاغی و سرکش از ونزوئلا بود که در نزدیکی مرزهای ما زندگی می‌کرد و مهاجران همیشه به این افراد به عنوان دشمنان خود می‌نگریستند. من شنیده بودم که او ۱۲ سال قبل از یکی از مناطق دورافتاده داخلی به جورج تاون آمده است و نصف قاره را به تنهایی و با پای پیاده تا نزدیک ساحل طی کرده است.

زمانی که به اینجا رسیده بود جوانی بی‌پول، با لباس‌هایی مندرس بود که به دلیل بیماری و سختی‌های زیادی که تحمل کرده بود، بسیار لاغر و استخوانی بود و به دلیل اینکه مدت‌زمان زیادی در معرض باد و آفتاب بود، پوست صورتش سیاه شده بود. او دوست و آشنایی نداشت و به خوبی نمی‌توانست به زبان انگلیسی صحبت کند، زندگی در این شرایط برای او سخت بود اما او توانست به زندگی‌اش سر و سامان دهد و سرانجام نامه‌ای از کاراکاس به دستش رسید... .»

خواندن کتاب چکیده رمان عمارت های سبز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران چکیده رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چکیده رمان عمارت های سبز

«در نامه نوشته شده بود که اموالی که او قبلاً از داشتنشان محروم شده بود بار دیگر به او باز گردانده می‌شود. و از او خواسته بودند تا به کشورش بازگردد و در دولت جمهوری‌خواه شغلی داشته باشد اما او نپذیرفت و تصمیم گرفت در جورج تاون بماند و با پولی که به دستش رسیده بود، خانه‌ای در خیابان اصلی بخرد. نام کامل او ابیل گووِز دی آرجنسولا بود اما از همان ابتدای اقامت در جورج تاون همه او را ابیل صدا می‌زدند.

سرانجام با اصرار من داستان زندگی‌اش را برایم تعریف کرد و گفت که خیلی پیش‌تر تصمیم داشته که تمام داستان سفرش و زندگی در میان بومیان را برایم تعریف کند اما می‌ترسید بیان این اتفاقات روی دوستی ما اثر سوء بگذارد. ابیل داستان زندگی‌اش را از ۲۳ سالگی آغاز کرد او در آن زمان عضو حزب سیاسی بود. از نظر او هر ملتی حقِ داشتن یک دولت با کفایت را داشت و گفت که او و تنی چند از دوستانش تصمیم گرفتند توطئه‌ای برای سرنگونی دولت و جایگزینی یک حکومت باکفایت ترتیب دهند.

اما این توطئه شکست خورد و رهبران این شورش پراکنده شدند و بعضی از آن‌ها به خارج از کشور فرار کردند. ابیل و یکی از دوستانش به عمارتی رفته بودند. دوست او افسر ارتش بود که وزیر جنگ به شدت از او متنفر بود. آن‌ها مجبور بودند برای نجات جانشان کاری کنند و تصمیم گرفتند به سمت ساحل فرار کنند اما این کار بسیار خطرناک بود و آن‌ها تصمیم گرفتند به شهری در نزدیکی رود اورنیکو بروند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
۵,۹۵۰
۵۰%
تومان