دانلود و خرید کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق ریچارد تمپلار ترجمه محمد دالانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق اثر ریچارد تمپلار

کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق

معرفی کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق

کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق نوشته ریچارد تمپلار است که با ترجمه محمد دالانی در انتشارات نارون دانش منتشر شده است. این کتاب یک راهنمای جامع برای مدیران است.

درباره کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق

مدیریت، یک هنر و یک علم است. هزاران صفحه از کتاب‌های درسی دانشگاهی به نحوه انجام آن اختصاص داده شده است و دوره‌های آموزشی بی‌شماری وجود دارد که احتمالاً خود شما هم در تعدادی از آن‌ها شرکت کرده‌اید.

بااین‌حال، آنچه در هیچ کتاب درسی و دوره آموزشی‌ای وجود ندارد، شامل قوانین مختلف «نانوشته» مدیریت است که از شما یک مدیر خوب، مؤثر و مناسب آن جایگاه، می‌سازد. خواه فقط شما مسئول یک یا دو نفر باشید یا هزاران نفر، مهم نیست. قوانین یکسان است.

مدیریت، مسئولیت عجیبی است که تعداد کمی از افراد برای آن آموزش‌دیده و ساخته‌شده‌اند. به‌عنوان یک مدیر از شما انتظار می‌رود که در موقعیت‌های شخصیتی و مدیریتی بسیاری قرار بگیرید.

کوهی از قدرت، یک رهبر، یک مبتکر، یک شعبده‌باز (با ایجاد افزایش درآمد، مدیریت منابع و کارکنان در یک کلاه شعبده‌بازی) به مهربانی یکی از اعضای خانواده، شانه‌ای برای گریستن، یک محرک پویا، یک قاضی عادل، یک دیپلمات، یک سیاستمدار، یک جادوگر مالی، محافظ و در آخر ناجی در هر شرایط.

شما مسئول کل گروهی از افراد هستید که احتمالاً آن‌ها را انتخاب نکرده‌اید، ممکن است آن‌ها را دوست نداشته باشید و ممکن است با آن‌ها نقطه مشترکی نداشته باشید یا حتی شما را دوست نداشته باشند؛ اما شما مسئول ایمنی و مراقبت جسمی، عاطفی و روانی آن‌ها هستید و باید مطمئن شوید که آن‌ها به خودشان یا به یکدیگر آسیب نمی‌رسانند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که آن‌ها می‌توانند طبق قانونی که صنعت شما مجاز می‌داند، کارهای خود را انجام دهند. این کتاب به شما کمک می‌کند تمام ابعاد رفتاری‌ خودتان را مدیریت کنید تا بتوانید در انتها دیگران را مدیریت کنید و به یک نتیجه کارآمد برسید. قوانین مدیریت، اغلب ساده هستند. آن‌ها غیرقابل فهم نیستند. درواقع همه آن‌ها کاملاً واضح هستند؛ اما اگر شما در مورد هر یک از آن‌ها با دقت فکر کنید و هر یک را بدون شکست اجرا کنید، شگفت‌زده خواهید شد که چه تفاوتی در عملکرد کار شما ایجاد خواهد کرد. این کتاب شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد. 

خواندن کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق

همه ما باید با انسان‌ها کار کنیم. این افراد ممکن است به‌عنوان یک تیم یا حتی یک وضعیت، شناخته شوند. اشتباهی که بسیاری از مدیران مرتکب شده‌اند در این است که خیال می‌کنند، آن‌ها در حال مدیریت کردن افراد هستند. آن‌ها فکر می‌کنند که مردم ابزار یا سهام آن‌ها در تجارتشان محسوب می‌شوند.

اما متأسفانه این یک افسانه است و ما باید بدانیم که نقش واقعی مدیر، بیش از آن است که مدیر فرآیندها و عملکرد افراد باشد. اگر شما فضا را برای آن‌ها فراهم کنید و این اجازه را به آن‌ها بدهید، خود افراد می‌توانند خودشان را مدیریت کنند؛ اما آنچه که شما باید روی آن تمرکز کنید و وظیفه واقعی یک مدیر است، «استراتژی» است.

تیم، صرفاً وسیله‌ای برای تحقق بخشیدن به این استراتژی است. حتی اگر همه افراد شما بتوانند با ماشین جایگزین شوند، شما هنوز هم به یک استراتژی نیاز دارید و هنوز هم باید فرآیندها را مدیریت کنید.

مطمئناً ما به‌عنوان یک مدیر، باید با افراد واقعی که تشکیل شده از گوشت و خون هستند، کار کنیم و باید بدانیم که انگیزه آن‌ها چیست؟ چگونه فکر می‌کنند؟ چه احساسی نسبت به کار دارند؟ به چه دلیل بر سر کار می‌آیند؟ چرا در کارشان، بهترین یا حتی بدترین خود هستند؟ از چه چیزهایی می‌ترسند و چه امید و آرزوهایی دارند؟

ما به‌عنوان یک مدیر باید آن‌ها تشویق کنیم، هدایت کنیم و به آن‌ها منابعی برای انجام کار و مدیریت خودشان بدهیم. بر روند کاری آن‌ها نظارت داشته باشیم و استراتژی خود را برای آن‌ها مشخص کنیم. ما باید نشان دهیم که نگران آن‌ها هستیم و از آن‌ها مراقب و حمایت می‌کنیم.

نظرات کاربران

Zahra Aghajani
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

کتاب بسیار مفید و کاربردی هست، این کتاب یک مدیر را در مسیری درست برای کسب موفقیت در حیطه کاری خود راهنمایی می کند. پیشنهاد می کنم حتما از این کتاب استفاده کنید.

کاربر ۴۲۱۲۵۶۳
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

کتاب بسیار مفید با محتوای کامل برای مدیران، با ترجمه روان و خلاصه موضوعات در انتهای هر بخش

بهار
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

کتاب بسیار مفیدی برای مدیران مخصوصا مدیران جوان هست که چطوری رفتار کنن تا موفق تر باشن و همه پرسنل ازشون یاد بگیرن. ترجمه روان و خوبی داشت من از خوندن این کتاب کاربردی لذت بردم و به همه مدیرانی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

حجم

۱۸۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان