دانلود و خرید کتاب روزت را مدیریت کن جوسلین ک. کلای ترجمه حمیده رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزت را مدیریت کن اثر جوسلین ک. کلای

کتاب روزت را مدیریت کن

معرفی کتاب روزت را مدیریت کن

کتاب روزت را مدیریت کن نوشته جوسلین ک. کلای است که با ترجمه حمیده رستمی منتشر شده است. با این کتاب مؤثرترین فوت و فن‌های مدیریت در زندگی روزانه را یاد می‌گیرید. میکروبوک روزت را مدیریت کن خلاصه‌ای کوتاه است که شما را برای رسیدن به موفقیت همراهی می‌کند. 

درباره کتاب روزت را مدیریت کن

کتابِ«روزهایت را مدیریت کن» تلفیقِ بینش‌هایی است که از بیست ذهن خلاق در عرصه‌های مختلف به‌دست آمده. با مطالعه درباره‌ این خلاقان پرآوازه، فوت‌وفن‌هایی را یاد می‌گیری که آنها شخصاً برای مدیریت زمان، ایجاد روالی مؤثر برای انجام کارهای روزانه، و پرورش خلاقیت‌شان به‌کار بردند.

این کتاب به شما کمک می‌کند از آغاز روز برنامه زندگی‌تان را مدیریت کنید و درگیر اتفاقات منفی نشوید تا روز خوبی داشته باشید. این کتاب از لحظه‌ای که کارتان را شروع می‌کنید شما را راهنمایی می‌کند تا پایان ساعات روز.

خواندن کتاب روزت را مدیریت کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب روزت را مدیریت کن

یک برنامهٔ روزانه ایجاد کن که با ریتمِ جسمانی‌ات همخوانی داشته باشد.

اگر مثل بیشتر مردم باشی، اولین کاری که به‌محض نشستن پشت میز کارت می‌کنی بازکردن صفحهٔ ایمیلت است. بااینکه شاید این کار ایدهٔ بدی هم نباشد، شروع روزت با این عملِ ساده به‌راستی می‌تواند بازده و بهره‌وری کلی‌ات را کاهش بدهد.

بدن ما از حالتی پیروی می‌کند که به آن می‌گویند «ریتمِ شبانه‌روزی» و بر اساس آن است که سطح انرژی‌مان در طول بیست‌وچهار ساعت کم و زیاد می‌شود. این ریتم‌ها باعث می‌شود که ما صبح‌ها کارآمدتر باشیم و درنتیجه، باید این زمان را به کارهای مهم یا دشوار اختصاص بدهیم. 

وقتی به محل کارمان برسیم و در صندوقِ ورودیِ ایمیل‌مان یک‌عالم پیام ببینیم، بلافاصله دلشوره می‌گیریم و وسوسه می‌شویم که اضطراب ناشی از دانستن این را که کسی منتظر است تا جواب ایمیلش را بدهیم، برطرف کنیم. ولی جواب دادن به ایمیل‌ها کاری است ساده و آسان که هیچ نیازی به تفکر یا خلاقیت ندارد.

علاوه‌براین، جواب دادن به ایمیل‌ها یا تماس‌های تلفنی در طول صبح باعث می‌شودکه تو مؤثرترین و پربازده‌ترین ساعات کاری‌ات را صرف اولویت‌های دیگران کنی.

و وقتی بالأخره رضایت می‌دهی که به کارِ خودت برسی، می‌بینی از زور خستگی دیگر نا نداری و نمی‌توانی مؤثر واقع شوی. برای همین است که مارک مَک‌گینِس، مربی خلاق، پیشنهاد می‌کند برنامه‌ای برای کارهای روزانه‌ات بریزی که به تو امکان بدهد روزت را با کارهای شخصی خودت شروع کنی. این قانون را در برنامه‌ات بگنجان که قبل از انجام کارِ خلاقانهٔ خودت به هیچ ایمیلی جواب ندهی.

از این گذشته، باید حواست باشد که استراحت و خواب کافی داشته باشی تا میزان انرژی لازم برای بدنت به حداکثر برسد. چقدر خواب کافی است؟ به‌طور قطع نمی‌شود گفت، ولی در نظر بگیر که فقط دوونیم درصد از جمعیت دنیا احساس می‌کنند که کمتر از هفت ساعت خواب برای‌شان کافی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
«از کمال‌گرایی دست بردار و بگذار خلاقیت راهنمایت باشد!»
Ali Mp
پیام اصلی این کتاب این است: با بذل توجه به اصول و نظم طبیعی‌مان، می‌توانیم هر موقع که با ریتم بدنی‌مان هماهنگ هستیم، میزان انرژی‌مان را در اولویت‌ها به حداکثر برسانیم و استراحت و ورزش کنیم یا به سرگرمی‌های دیگر بپردازیم. گاهی با وجود کاری که گمان می‌کنیم داریم انجام می‌دهیم، صرفاً لازم است بر تکمیل کارهای معینی تمرکز کنیم که احساس نمی‌کنیم به آن مشغولیم.
Ali Mp
اگر مخصوصاً دربارهٔ هیچ موضوعی فکر نکنی، الزاماً به اطراف و افکارت واقف‌تر می‌شوی، که منبعی عالی برای خلاقیت فراهم می‌آورد.
Ali Mp
موانع خلاقیت سر راه همه قرار می‌گیرد، اما می‌شود از آنها عبور کرد.
Ali Mp
بسیاری از ما در سرِ کار در تمام طول روز باید جلوی صفحهٔ کامپیوتر بنشینیم. ولی همچنان‌که لیندا استون، مدیر اجراییِ ارشدِ فناوری پیشرفته در تحقیقی هشداردهنده مشاهده کرد، وضعیت ما جلوی کامپیوتر یا صفحهٔ تلفن هوشمند می‌تواند به‌شدت برای سلامتی‌مان مضر باشد. مثلاً وقتی به صفحهٔ کامپیوتر زل زده‌ایم، بی‌اختیار نفس‌مان را حبس می‌کنیم یا سطحی و غیرعادی نفس می‌کشیم، که به‌نوبهٔ خود به بروز بیماری‌های ناشی از استرس کمک می‌کند.
Ali Mp
قرار است فناوری کمکت کند- اجازه نده کنترل زندگی‌ات را به‌دست بگیرد.
Ali Mp

حجم

۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

حجم

۱۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان