دانلود کتاب صوتی علم چگونه توانگر شدن با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی علم چگونه توانگر شدن اثر والاس والترز

دانلود و خرید کتاب صوتی علم چگونه توانگر شدن

معرفی کتاب صوتی علم چگونه توانگر شدن

کتاب صوتی علم چگونه توانگر شدن نوشته والاس والترز با ترجمه بهاره دادرس و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. کتاب علم چگونه توانگر شدن به راه‌های رسیدن به توانگری برای موفقیت می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی علم چگونه توانگر شدن

امکان ندارد انسان امروز بتواند بدون توانگری زندگی کامل و موفقی را بگذراند. نویسنده می‌گوید: زمانی که من این جمله را خواندم و تحلیل کردم زندگی خودم از این رو به آن رو شد ، برنامه های تلویزیونی من بهتر و بهتر شدند ، سطح درآمد من به طور ناگهانی افزایش یافت ، روابط من به طور معجزه آسایی بهبود یافت و به طور عجیبی به سوی افراد جدیدی رهبری شدم .

مطالب کتاب علم چگونه توانگر شدن برای هر کسی که کتاب را می‌خواند شگفت انگیز است . از زمانی که دستورات این کتاب را بیاموزید و مو به مو اجرا کنیدموفقیت برای شما هم می افتد. تا زمانی که از این کتاب استفاده کنید برای شما همانند کلید خوشبختی عمل خواهد کرد، این کتاب زندگی شما را تغییر می دهد .

بخاطر داشته باشید که شما در حال کشف یک حقیقت جدید و شگفت انگیز و آموزش اصول بنیادین توانگری و موفقیت در زندگی هستید. به خاطر داشته باشید و همانطور که والاس می گوید : اعتماد را باور کنید.

شنیدن کتاب صوتی علم چگونه توانگر شدن را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

هرجای دنیا که هستید و هر فعالیتی که دارید با شنیدن این کتاب مسیر متفاوتی را در زندگی در پیش می‌گیرید پس ما کتاب علم چگونه توانگر شدن را به همه پیشنهاد می‌کینم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۸۹۳۳۲
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

سلام دوستان اگه کسی کتاب و شنیده لطفا بگه این همون کتاب راز ثروت از والاس واتلز هست یا نه؟

alibay1998
۱۴۰۱/۰۵/۰۹

خیلی باعجله میخونه

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان