دانلود کتاب صوتی تردید برای تغییر با صدای اشکان متولی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تردید برای تغییر اثر کورتیس بیتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی تردید برای تغییر

معرفی کتاب صوتی تردید برای تغییر

کتاب صوتی تردید برای تغییر نوشتهٔ کورتیس بیتمن و اندی سیندریک و کریستی فیلیپس و مارشی پله شت و ترجمهٔ امین پورحسن است. گویندگی این کتاب صوتی را اشکان متولی انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد کاهش عدم قطعیت در مدیریت.

درباره کتاب صوتی تردید برای تغییر

کتاب صوتی تردید برای تغییر درمورد کاهش عدم قطعیت در مدیریت سخن گفته است. این کتاب صوتی، یک الگوی تغییر ساخته که عدم قطعیت تغییر را کاهش می‌دهد و فرصتی به وجود می‌آورد تا نتایج بهتر، رشد شخصی و حتی نوآوری محقق شود. اگر متوجه این الگو شوید، می‌توانید تغییر را به موفقیت تبدیل کنید. چهار نویسندهٔ این اثر صوتی، الگوی تغییر را تشریح کرده و راهکارهایی برای مدیریت هر یک از مراحل تغییر ارائه داده‌اند. متخصصان تغییر در این کتاب از تجربه‌شان استفاده کرده‌اند تا نشان دهند رهبران موفق چگونه با افرادی که تغییر را تجربه می‌کنند، تعامل می‌کنند و از تغییر فرصت می‌سازند. گفته شده است که مطالعهٔ این کتاب صوتی برای کسانی که به‌دنبال پیشرفت در دنیایی پویا هستند و برای رهبرانی که تیم‌هایی در حال اجرای تغییر دارند، ضروری است.

شنیدن کتاب صوتی تردید برای تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد کاهش عدم قطعیت در مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تردید برای تغییر

«من خودم مقاومت در برابر تغییر را چند سال پیش تجربه کردم. وقتی شرکتمان سامانه‌ی بازپرداخت کارمندان را به‌روز کرد. به‌طور خودکار تغییر را پس زدم. تازه شروع کرده بودم به ارائه‌ی گزارشِ به‌موقعِ مخارج و با استفاده از سامانه‌ی قدیمی این کار را با سهولت نسبی انجام می‌دادم. بنابراین هیچ علاقه‌ای به فرایند جدید نداشتم. همان‌طور که بعداً مشخص شد، پلتفرم جدید به مراحل و فرایندهای بیشتری نیاز داشت؛ مراحل جدید عجیب به نظر می‌رسیدند و فرهنگ واژگان سامانه برایم ناآشنا بود. با همکارانم گفت‌وگویی درباره‌ی سامانه‌ی جدید داشتیم. برخی افراد با من هم‌دردی کردند، اما دیگران گفتند که کار با سامانه‌ی جدید راحت‌تر از تصورشان است.

یک ماه گذشت بدون اینکه حتی یک گزارش مخارج ارائه کرده باشم. مقاومت روانی‌ام در برابر سامانه‌ی جدید مانع از آن شد که از ابزار و آموزه‌های مفید سازمان بهره بگیرم. حتی باز کردن این ابزار پشتیبانی نیز آزاردهنده به نظر می‌رسید. به‌زودی یادداشت‌هایی درباره‌ی تأخیر در تمایلم برای شروع کار با سامانه‌ی جدید دریافت کردم (بماند که بدهی شرکت در کارت بانکی شخصیم بود). ابتدا این یادداشت‌ها دوستانه از من می‌خواستند که گزارش‌ها را تحویل دهم. سپس تذکرهای محکم‌تری دریافت کردم و مطلع شدم که جریان درآمد شرکت را متوقف کرده‌ام، زیرا صورت‌حساب صرفاً در صورتی به مشتری‌ها ارسال می‌شود که گزارش همه‌ی مخارج مرتبط ارائه شده باشد. بله. من حلقه‌ی مفقوده‌ی سامانه‌ای سازمانی بودم، زیرا در برابر تغییر مقاومت می‌کردم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان