دانلود کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه اثر مارگارت هفرنان

دانلود و خرید کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه

کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه نوشتهٔ مارگارت هفرنان و ترجمهٔ فرخ بافنده است. گویندگی این کتاب صوتی را نسترن نجاران انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. چگونه برای آینده‌ای پیشبینی‌ناپذیر آماده شویم؟

درباره کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه

کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه به قلم یک کارآفرین، استاد دانشگاه و نویسندهٔ صاحب‌نام نوشته شده است. این کتاب صوتی که آن را جسورانه و بینش‌آفرین توصیف کرده‌اند، افراد و سازمان‌هایی را بررسی کرده است که مرعوب عدم قطعیت و پیش‌بینی‌ناپذیری شرایط نشده‌اند. او از پروژه‌هایی سخن گفته است که در گذر نسل‌ها خردمندانه توسعه یافته‌اند تا چالش‌های پیش‌بینی‌ناپذیر هر دوره‌ای را حل کنند. به‌عقیدهٔ مارگارت هفرنان آماده‌بودن برای رویارویی با آیندهٔ نامشخص، پادزهری برای انفعال و اعتیاد به پیش‌بینی است. این کتاب صوتی با گذر از برهه‌های مختلف تاریخ و بررسی حوزه‌های مختلف، از کسب‌وکار و علم گرفته تا اقدامات دولت‌ها و اهمیت رفاقت‌ها، شما را به کاویدن خلاقیت و انسانیتتان فرا می‌خواند؛ برای آشکارکردن قدرتی که با آن آیندهٔ دلخواهتان را بسازید.

شنیدن کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد آینده پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آینده: سرزمینی بی نقشه

«ناگهان آینده از راه می‌رسد. ما آزمون و خطا می‌کنیم. جست‌وجو می‌کنیم و به هدف‌های بلند می‌اندیشیم ولی زندگی می‌تواند ثابت کند که از ما خلاق‌تر است و در یک چشم بر هم زدن، مبهوت یک بحران می‌شویم: بحران هویت، تاب‌آوری یا بقا. هر چقدر هم که برای ساختن آینده آماده باشیم، گاهی بیش‌ازحد زود، بیش‌ازحد سریع برای درهم شکستن یا ساختنِ ما از راه می‌رسد. چنین لحظاتی بنابه تعریفی که دارند غیرقابل پیش‌بینی‌اند ولی برای نجات‌یافتن از چنگ‌شان چه چیزی لازم است؟ خوش‌شانسی و تاب‌آوری قطعاً ولی با غرق‌شدن در یک بحران چه داشته‌هایی می‌توانند مقاومت و شانس بهتر بقا را فراهم آورند. بحران‌های وجودی هر روز اتفاق می‌افتند. در رنج انتخاب‌های شخصی، در ناپایداری شرکت‌های بزرگ، در تراژدی اضطرارهای جهانی. اگر خوش‌شانس باشیم، از بیرون گود تماشا می‌کنیم و آرزو می‌کنیم این‌ها آینده‌ی ما نباشند ولی اگر از راه برسند، به چه چیزی نیاز خواهیم داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۸۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۸۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان