دانلود کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم! با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم! اثر محمد جولایی‌تهرانی

دانلود و خرید کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم!

معرفی کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم!

کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم! نوشتهٔ محمد جولایی تهرانی و موسی زمان زاده دربان است. گویندگی این کتاب صوتی را حدیثه حیدری انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم!

کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم! به ما یاد می‌دهد با هم رشد کنیم و روابطهٔ بهتری داشته باشیم. این کتاب صوتی نکات جذابی را دررابطه‌با انس و الفت بیشتر در خانه و جامعه بیان کرده است. محمد جولایی تهرانی و موسی زمان زاده دربان در این کتاب صوتی نکاتی را یادآوری کرده‌اند که رعایتشان باعث می‌شود زندگی آرام‌تر و شادتری برای خود و اطرافیان و عزیزانتان بسازید؛ در حقیقت آنان معتقدند که در کنار هم می‌توانیم رشد کنیم و رابطهٔ بهتری داشته باشیم. برای قرارگرفتن در مسیر رشد و همچنین برای اینکه از زندگی و روابطمان آرامش دریافت کنیم، لازم است تا نکاتی را رعایت کنیم. برای دورکردن استرس از زندگی، حفظ احترام و همچنین جایگزین‌کردن دوستی‌ها با دشمنی‌ها، این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند. 

شنیدن کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی با این کتاب باهم قوی تریم!

«در رابطه با انس و الفت بیشتر در خانه و جامعه، نکاتی را نه تنها باید رعایت نمود، بلکه به رشد آن نیز باید اقدام کرد، برای مثال سعی کنیم در خانه با گرمی حتی یک سلام، محبت را جایگزین نگرانیها و استرس ها کنیم، اگر هم انتقادی داریم باید اصول و مرام اجتماعی را رعایت کرد، نه از روی حب و بغض. همیشه بزرگترها موجب آرامش کوچکترها می‌شوند و باعث می‌شوند فرزندان، بالاخص آن‌هایی که در سنین بلوغ هستند از پرخاشگری و انتقام دور شوند و این نکته به کل جامعه نیز تعمیم داده می‌شود، پس کاری کنیم تا در زندگی استرس ماندگار نشود، نگه داشتن حرمت یکدیگر و احترام متقابل، نه تنها سختی‌ها را از میان بر می‌دارد، بلکه دوستی را نیز جایگزین آن می‌کند.

« کل محبه تکون بعوض فاذا زال المحبه »

هر محبتی در برابر عوضی باشد، پس هر گاه که عوض زایل گردد محبت نیز زایل گردد

(جنید بغدادی، به نقل از غزالی، احیاءالعلوم الدین، ۴/ ۵۹ )»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان