دانلود کتاب صوتی پری جادویی دانشمند (این داستان: نجات درختان) با صدای فردوس سلیمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پری جادویی دانشمند (این داستان: نجات درختان) اثر اشلی اسپایرز

دانلود و خرید کتاب صوتی پری جادویی دانشمند (این داستان: نجات درختان)

معرفی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند (این داستان: نجات درختان)

کتاب صوتی پری جادویی دانشمند (این داستان: نجات درختان) نوشتهٔ اشلی اسپایرز و ترجمهٔ محبوبه نجف‌خانی و با صدای فردوس سلیمانی و سارا عرب پوریان است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. ستاره یک پری جادویی است که جادو را باور ندارد. اما پری‌ها که خودشان موجودات جادویی‌اند!

درباره کتاب صوتی پری جادویی دانشمند (این داستان: نجات درختان)

پری‌های شهر پریان، علم را باور ندارند. آن‌ها همه‌ٔ مشکلاتشان را کمک ورد‌ها و چوب‌های جادویی حل می‌کنند. حالا یک پری جادویی دانشمند قرار است توی شهر پریان چه کار کند؟

بوک‌لیست (Booklist) در تمجید این کتاب گفته است: خوانندگان ذکاوت و روحیه‌ٔ سرسخت ستاره و همچنین ترکیب داستان‌های فانتزی و علمی تحسین خواهند کرد.

شنیدن کتاب صوتی پری جادویی دانشمند (این داستان: نجات درختان) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان جادو و علم را با هم تلفیق می‌کند. اشلی اسپایرز با طنز، آموزش می‌دهد، فرقی هم نمی‌کند موضوع علمی باشد یا آموزش احساسات. بچه‌ها از اینکه درباره‌ٔ نتیجه‌ٔ آزمایش‌ها حدس بزنند خوشحال می‌شوند. پس این کتاب را حتما برای کودکانتان را تهیه کنید.

درباره اشلی اسپایزر

اشلی اسپایزر (Ashley Spires) کتاب‌های بسیاری برای کودکان نوشته و تصویرسازی کرده است. او را معمولا می‌توانید در حال نوشتن کتاب بیابید، همیشه دم دستش یک فنجان چای و چند تا بسته شکلات هست. هرچند او در دوران مدرسه، از درس علوم خوشش نمی‌آمد، اما کاملا باور داشت که برای هر چیزی در دنیا، توضیح علمی وجود دارد؛ البته به جز اینترنت، که قطعا جادویی است. اشلی با همسر، سگ و چهار تا گربه‌اش در انگلستان زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان