دانلود کتاب صوتی رازهای رهبری (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای رهبری (خلاصه کتاب) اثر سو میچل

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای رهبری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی رازهای رهبری (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی رازهای رهبری (خلاصه کتاب) نوشتهٔ سو میچل و ترجمهٔ بهاره مظاهری و با صدای دادبه دادمهر است و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این خلاصه‌کتاب راهنمای قدرتمندی برای شماست تا بتوانید میان کارمندانتان تعامل ایجاد کنید، روحیه و عملکردشان را افزایش دهید و درنتیجه سطح رضایت مشتریانتان را بالا ببرید و به سود بیشتری دست یابید.

درباره کتاب صوتی رازهای رهبری (خلاصه کتاب)

آیا تابه‌حال در شرکتی بوده‌اید که به نظر بیاید همه از وضع موجود ناراضی‌اند؟ یکی فکر کند مدیریت همیشه او را تحت نظر دارد. دیگری بگوید از شغلش راضی نیست، نمی‌تواند به مدیرش احترام بگذارد و اصلاً نمی‌داند چرا این شغل را انتخاب کرده است؟! فرد سومی بگوید: هفتهٔ گذشته در یک دورهٔ آموزشی شرکت کرده، ولی جرئت این را ندارد که کارهایی خارج از چارچوب تعیین شده انجام دهد و کار جدید و متفاوتی را امتحان کند. چون اگر کارها درست پیش نروند، سرزنش می‌شود. چهارمی بگوید از کارکردن در اینجا متنفر است؛ چراکه محیط اینجا بسیار منفی و دلسردکننده است. او نمی‌داند آیا باید دنبال شغل دیگری باشد یا با شغل فعلی‌اش کنار بیاید، یا حداقل می‌تواند تلاش کند آنچه را نیاز دارد به دست آورد و زندگی شخصی خوبی داشته باشد؟

آیا تابه‌حال در سازمانی کار کرده‌اید که در آن طرز فکر سیلویی حاکم است؟ یعنی جایی‌ که رقابت بین تیم‌ها زیاد است، افراد علیه یکدیگر کار می‌کنند و اطلاعاتی را که به عملکرد بهتر سایر افراد یا تیم‌ها کمک می‌کند، به اشتراک نمی‌گذارند. جایی‌ که روابط پرتنشی بین گروه‌ها حاکم است و به نظر می‌آید برخی افراد برتری خاصی بر دیگران دارند. جایی‌ که همه از اینکه خودشان تصمیم بگیرند، واهمه دارند.

در مقابل، آیا محل کاری را دیده‌اید که در آن همهٔ کارکنان متحد باشند؟ جایی‌ که افراد می‌خواهند بهترین کار را انجام دهند و می‌توانند تفاوت ایجاد کنند. آن‌ها در مواردی مانند بهترین شیوه همکاری و تبادل اطلاعات با یکدیگر صحبت می‌کنند و هدف معینی را به نحو مؤثرتری دنبال می‌کنند. بنابراین هیچ تکرار یا تأخیری در مورد کار وجود ندارد. آن‌ها به دنبال پیشرفت کار، اعتماد در روابط، تصمیمات مرتبط با نقش خود و ایجاد احساس سربلندی برای سازمانشان هستند. کارکردن با آن‌ها تجربه خوبی برای همکاران دیگر و مشتریان است. تفاوت آن‌ها با دیگران، تعاملی است که با یکدیگر دارند. این تعاملات در نوع رفتار با دیگران، طراحی استراتژی در سیستم‌ها و پروسه‌ها اثرگذار است. البته این روند اتفاقی رخ نمی‌دهد بلکه تعامل اساساً به طرز فکر شما به عنوان مدیر بستگی دارد.

این کتاب صوتی که خلاصه‌کتاب رازهای رهبری است، به شما دیدگاه‌ها و نکاتی کاربردی ارائه می‌دهد تا بتوانید تعامل را در کارکنان خود ایجاد کنید و تیم یا سازمان متفاوتی داشته باشید. ابزارها و منابع تکمیلی برای هر فصل در وب‌سایت کتاب موجود است. می‌توانید ایده‌های آن‌ها را اجرا کنید.

شنیدن کتاب صوتی رازهای رهبری (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران و رهبران سازمان‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، همگی مخاطبان این کتاب‌ صوتی‌اند.

درباره سو میچل

دکتر سو میچل، مدیر مرکز Aeona است. او از طریق انستیتوی رهبری و مدیریت ILM، توسعه و بهبود برنامه‌های کوچینگ و رهبری را مورد آزمایش قرار داد. سو سخنران حرفه‌ای کنفرانس‌ها، سمینارها و رویدادها برای سازمان‌های حرفه‌ای CDP است. او با سازمان‌ها، رهبران، مدیران، صاحبان کسب‌وکار و مراجعه‌کنندگان خصوصی بسیاری کار کرده و الهام‌بخش آن‌ها برای رسیدن به نتایج مطلوب، ایجاد تفاوت و تغییر دنیا به جایی بهتر برای زندگی است. او از هر نوع سازمانی مشتری دارد، از استارت‌آپ‌ها و ورزشکاران گرفته تا شرکت‌های بین‌المللی.

تخصص سو پشتیبانی از افراد و سازمان‌هاست تا با ذهن خود کار کنند و عملکرد و تعامل فردی، سازمانی و تیمی را افزایش دهند. موضوعات ویژه‌ای که او به آن‌ها می‌پردازد از قبیل انگیزش، اطمینان، هوش هیجانی، انعطاف‌پذیری، سرسختی ذهنی و ارزش‌های محرک در رهبری است. سو رهبری اجرایی، توسعهٔ رهبری و برنامه‌های دیگر را فرد به فرد انجام می‌دهد. او یک کارگاه چند روزه را در نصف روز خلاصه و ارائه می‌کند. مباحث کارگاه او شامل مدل‌های برنامه توسعه ILM، ساخت تیم و جلسات استراتژی و چشم‌انداز آسان است.

سو در زمینهٔ آموزش و کوچینگ، بیش از بیست سال تجربه دارد و روش‌های عملی او به پشتوانهٔ دوره‌های مهارت آکادمی و دانش‌های مختلف او است. رویکرد حرفه‌ای او شامل: مهارت‌های مرتبط، CPD منظم (توسعه حرفه‌ای ادامه‌دار) و عضویت در انجمن کوچینگ (AC)، انستیتوی مدیران (IOD)، مرکز ILM و انجمن سخنرانان حرفه‌ای (PSA) است. سو از داوطلبان بورد زنان در بانک‌داری و امور مالی شعبهٔ ادینبرگ و رئیس شورای انجمن Moorfoot و کوآلیفای به عنوان مؤسس بین‌المللی کلوپ Aqua در سال ۲۰۰۶ است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۰۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان