دانلود کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل اول) با صدای الهام پاوه‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل اول) اثر فریناز مختاری

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل اول)

معرفی کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو (فصل اول)

کتاب صوتی ماجراهای سیاره گردو - فصل اول نوشته فریناز مختاری است و با صدای الهام پاوه‌نژاد در موسسه فرهنگی آی قصه منتشر شده است.

همه‌مان می‌دانیم قصه‌ها چقدر می‌توانند در پرورش شخصیت کودک اثرگذار و مفید باشند. به کمک آن‌‌ها می‌توان مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی را در کودکان تقویت کرد، خلاقیت آن‌ها رشد داد و درک و فهم کودکان از جهان را بالا برد. اگر کمی فکر کنیم شاید به یاد بیاوریم که خود ما آدم‌بزرگ‌ها هم بخش مهمی از دانش‌های اولیه‌مان درباره محیط اطراف را از این طریق و با داستان‌ها و لالایی‌هایی که تحت عنوان قصه شب برایمان تعریف می‌کردند، به دست آورده‌ایم. این روزها که والدین کمتر فرصت پیدا می‌کنند برای کودکان قصه بگویند و نیاز به داستان صوتی کودکانه احساس می‌شود، آی قصه ابتکار جالبی کرده است.

ایده اصلی آی قصه را امید ترابی به پوریا عالمی داد. داستانش هم خیلی جالب و بامزه است. امید یک مدیر در یک شرکت آی‌تی است که هر شب برای دخترش باران قصه می‌خواند. باران اما یک روز به امید می‌گوید: بابا! این قصه‌ها تکراری شده! قصه جدید تعریف کن! امید هم کلی کتاب ورق زد و کلی در اینترنت چرخید و چند قصه جدید پیدا کرد. اما باران بعد از چند وقت دوباره به امید گفت: بابا! این قصه‌ها تکراری شده! قصه جدید تعریف کن! اما دیگر قصه‌ی جدیدی توی اینترنت و کتاب داستان نبود که امید پیدا کند! پس یک روز آمد پیش پوریا و گفت: چی کار کنیم؟ پوریا هم گفت: بیا آی قصه راه بیندازیم! اصلا فکر کنیم قصه‌ها تمام شده. آن وقت چی؟ پس ما توی آی قصه باید یک عالم قصه و نقاشی و شعر و موسیقی برای کودک و نوجوان و بچه‌ها بنویسیم و بسازیم. این‌طوری شد که آی قصه شروع شد....

درباره ماجراهای سیاره گردو

سیاره گردو یک سیاره جدید و بازیگوش است. در آسمان‌ها جایی به اسم کهکشان وجود دارد، ساکنان کهکشان گرد و تپلی است. تعداد زیادی سیاره گرد و تپل در آسمان وجود دارد. هرکدام ازین سیاره‌ها اسم دارند و همیشه در حال قل خوردن و خوشحالی کردن هستند. خورشید هم در وسط این کهکشان با مهربانی همه سیاره‌ها را گرم می‌کند. تا اینکه یک روز همه متوجه یک گردوخاک عجیب و رنگارنگ در گوشه آسمان می‌شوند. 

خورشید خانم نگران می‌شود و هیچکس نمی‌داند در کهکشان چه خبر است، گرد و خاک هر لحظه بیشتر می‌شود و توجه همه سیاره‌ها جلب می‌شود تا اینکه از وسط گرد و خاک یک سیاره کوچک بیرون می‌افتد. همه سیاره‌ها خوشحال می‌شوند و آهنگ تولدت مبارک را برای این سیاره کوچک می‌خواند. این کتاب داستان‌های این سیاره کوچک است که خورشید خانم به او اسم گردو کوچولو می‌دهد.  

شنیدن ماجراهای سیاره گردو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کودکان عاشق داستان مخاطبان این قصه‌های جذابند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۷۹۰۹۳
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

من خوشم اومد

nika 10
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

من ۱۰سالمه و تازه توی علوم کهکشان را خواندن و برام جالب بود .

Sepideh Ghabousi
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

داستان و متن و صدای گوینده همه عالی. برای پسر ۳.۵ ساله من خیلی جذابه و با دقت و کنجکاوی بهش گوش میده. خوشحالم که یه موضوع علمی رو با این روش جذاب یاد میگیره.

Neda Pakdaman
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

دخترم شش سالش هست خیلی دوست داشت آموزنده هست و اطلاعات علمی درباره ی فضا و سیاره ها رو هم در قالب داستان به بچه‌ها آموزش میده

حسنا
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

عالی !! بینظیر!!!! حتما بخرید پشیمون نمیشید این داستان درباره سیاره کوچولویی بنام گردو هست که تازه متولد شده است. در این کتاب داستان های زندگی این سیاره کوچولو را میخوانیم . امیدوارم لذت ببرید .…...

Hasti
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

من این داستان رو خیلی دوست دارم ولی من چون کلاس ۴ هستم قبل درس سیاره ها رو خواندن

Helma91
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

کتاب خوبیه من دوست داشتم و به شما توصیه میکنم 🌷

ava novin
۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بله

bahareh zolfaghar
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

خیلی جذابه هم برای بچه ها هم برای بزرگترها قصه گو عالی داستان جذاب امیدوارم ادامه بدن این قصه های دوست داشتنی و آموزنده رو .

نرگس
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

به نظرم بسیار جالب موضوع علمی با زبانی کودکانه بیان کرد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان