دانلود رایگان کتاب کودکان و فضای مجازی علی محمد رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودکان و فضای مجازی اثر علی محمد رجبی

کتاب کودکان و فضای مجازی

معرفی کتاب کودکان و فضای مجازی

کتاب کودکان و فضای مجازی نوشتهٔ علی محمد رجبی و مهرداد جعفری بجد و حامد محمدی سپاسی است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی دانستنی‌های سایبری است.

درباره کتاب کودکان و فضای مجازی

کتاب کودکان و فضای مجازی هشدارهای پیشگیرانه سایبری را شامل می‌شود و خواننده را با شیوه‌‌های مجرمانه در بستر اینترنت و راهکارهای پیشگیری از آن‌ ها در حوزه‌ٔ تعامل کودکان و نوجوانان با فضای مجازی آشنا می‌کند. این کتاب چهارمین جلد از مجموعه محتوای پیشگیرانه در حوزهٔ فضای مجازی است به همت مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تهیه شده و مطالب آن متناسب با موضوع در قالب عکس نوشته و توضیحات تکمیلی جمع آوری شده است و این امر به خواننده کمک می‌‌کند تا بتواند سریع و در قالب متن‌‌های کوتاه با هشدار و راهکار پیشگیری از آن، که ناشی از تجربیات کارشناسان پلیس فتا است، آشنا شود.

خواندن کتاب کودکان و فضای مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کودکان و فضای مجازی

«والدین گرامی، کودک و نوجوان خود را در هنگام استفاده از فضای مجازی تنها نگذارید و بر روی نحوه استفاده آنان از این دنیای گسترده نظارت کافی و دوستانه داشته باشید و نگذارید تکنولوژی و فضاهای مجازی فاصله‌ها را بیشتر کند.

در مورد علایق فرزند نوجوان خود در فضای مجازی اطلاعات کسب کرده و در رابطه با نیازهای متناسب با سن او در فضای مجازی تحقیق کنید، همچنین از آن‌ها بخواهید که به شما توضیح دهند که چگونه کارهای اینترنتی خود را انجام می‌دهند.

البته دقت داشته باشید، استفاده از اینترنت برای نوجوان باید همراه با قانونمندی باشد و والدین باید به فرزندان خود یاد بدهند که اجازه چه فعالیت‌هایی را با اینترنت دارند و از چه فعالیت‌هایی باید به دور باشند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

قیمت:
رایگان