دانلود رایگان کتاب امنیت و حریم خصوصی علی محمد رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب امنیت و حریم خصوصی

کتاب امنیت و حریم خصوصی نوشتهٔ علی محمد رجبی و مهرداد جعفری بجد و حامد محمدی سپاسی است. انتشارات پشتیبان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی دانستنی‌های سایبری است.

درباره کتاب امنیت و حریم خصوصی

کتاب امنیت و حریم خصوصی هشدارهای پیشگیرانه سایبری را دربردارد و خواننده را با شیوه‌های مجرمانهٔ اینترنتی و راهکارهای پیشگیری از آن‌ها در حوزه‌ٔ امنیت و حریم خصوصی آشنا می‌کند. این کتاب سومین جلد از مجموعه محتوای پیشگیرانه در حوزه فضای مجازی است به همت مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تهیه شده و مطالب آن متناسب با موضوع در قالب عکس نوشته و توضیحات تکمیلی جمع آوری شده است و این امر به خواننده کمک می‌کند تا بتواند خیلی سریع و در قالب متن‌های کوتاه با هشدار و راهکار پیشگیری از آن، که ناشی از تجربیات کارشناسان پلیس فتا است، آشنا شود.

خواندن کتاب امنیت و حریم خصوصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سواد رسانه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب امنیت و حریم خصوصی

«گاهی اوقات بنا به دلایلی مجبوریم به کافی نت و یا مکانی مشابه (مانند سایت کامپیوتری دانشگاه، مؤسسات و شرکت‌ها) که امکان استفاده از اینترنت را به صورت عمومی فراهم می‌کنند، مراجعه کنیم. اما صرف نظر از دلیل مراجعه، باید بدانید که مراجعه به این گونه مکان‌ها احتمال به خطر افتادن اطلاعات شخصی و حریم خصوصی‌تان را افزایش می‌دهد. لذا به منظور افزایش امنیت خود باید نکات و توصیه‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است را مدنظر قرار دهید».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
رایگان