دانلود و خرید کتاب تبلیغ تربیتی حسین علیپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تبلیغ تربیتی اثر حسین علیپور

کتاب تبلیغ تربیتی

نویسنده:حسین علیپور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تبلیغ تربیتی

کتاب تبلیغ تربیتی به‌قلم حسین علیپور را انتشارات راه فطرت منتشر کرده است. این کتاب به توضیح و تشریح مبانی و اصول و روش‌های تبلیغ احکام و آموزه‌های اسلامی با رویکرد تربیتی می‌پردازد.

درباره کتاب تبلیغ تربیتی

یکی از وظایف روحانیون و طلاب پس از اتمام تحصیلات حوزوی، حضور در شهرها و استان‌ها مختلف کشور و حتی مهاجرت به کشورهای دیگر برای انجام امر مهم تبلیغ است. تبلیغی که منجر به آشنایی و انس بیشتر مردم با احکام و آموزه‌های اسلام و منجر به تشویق و ترغیب آن‌ها به انجام اعمال و رفتار منطبق با موازین اسلامی گردد. اما این تبلیغ چگونه و طبق چه روش‌ها و اصولی باید پی گرفته شود تا بتواند از اثرگذاری کافی و وافی برخوردار باشد؟ کتاب تبلیغ تربیتی کوشیده تا با مقایسهٔ الگوهای تبلیغ غربی و اسلامی و نیز رهنمودهایی در باب شناخت مخاطب و حدود ارتباط و معاشرت مفید و اثرگذار بر وی، به آموزش و تبیین مبانی تبلیغ تراز و کارآمد بپردازد.

خواندن کتاب تبلیغ تربیتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

طلاب و و روحانیون و معلمان پرورشی و تعلیمات دینی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب تبلیغ تربیتی

«تبلیغ مسئولیت سنگین و رسالتی است که انبیا و اوصیا آن را به دوش می‌کشیدند. تبلیغ موجود در فرهنگ غرب با تبلیغی که در مسیر انبیا و اوصيا وجود دارد متفاوت بوده و هر کدام مبانی فکری خودشان را دارند.

تبلیغ غربی

تبلیغی که در فرهنگ غرب می‌بینیم غالباً با عوام‌فریبی، مکر و حیله، ایجاد جذبه‌های محرک برای جذب مردم همراه است تا به‌دنبال آن کالاهای تولیدی خود اعم از فکری اعتقادی فرهنگی و هرگونه کالاهای مصرفی موردنیاز انسان را ارائه کنند. یکی از شگردهای بسیار پیچیده و خطرناکی که در دنیا و فضای تبلیغی غرب وجود دارد رمز «بعد حیوانی انسان است که آنها آن را کشف کرده‌اند. وقتی به رمز غرائز حیوانی انسان پی برده می‌شود به‌راحتی در او ورود می‌کنند؛ البته یک سری قواعد علمی هم وجود دارد که در تمام علوم هست برای مثال فرض کنید رمز ملت‌هایی که رهبر قوی و لایقی ندارند را پیدا کرده روی آن کار می‌کنند بعد به‌راحتی می‌توانند بر همهٔ آن‌ها استیلا پیدا کنند. غربی‌ها از نظر روان‌شناسی تحقیقات عمیقی انجام می‌دهند و رمز غریزهٔ حیوانی انسان را کشف می‌کنند سپس به‌راحتی آن طرف دنیا نشسته و میلیاردها انسان دیگر را به سمت خودشان می‌کشند. کاری می‌کنند که انسان‌ها با میل خودشان استقبال کنند. برای مثال مشاهده می‌شود که فرزند شخصی کفش ندارد؛ اما درعین‌حال تمام تلاشش را می‌کند تا یک ماهواره بخرد؛ چرا این شخص چنین حالتی پیدا کرده است؟ زیرا روی غرائز حیوانی او کار شده است؛ آنها دیگر کار ندارند که در فلان روستا، شهر، محله چندصدهزار نفر آدم زندگی می‌کنند. آن‌ها فقط رمزش را می‌فرستند و خود مخاطبین بقیهٔ کارها را انجام می‌دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان