دانلود و خرید کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان آمنه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان اثر آمنه احمدی

کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان

معرفی کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان

کتاب «الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان» نوشتۀ آمنه احمدی، بهادر برومند، زهره پندی، زهرا جلیلی، یدالله سعیدنیا، زینب خدابخش، کیومرث سلطانی ابهری و حمیدرضا عبدالمحمدی است و  نشر بایگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان

با تدوین سند تحول نظام آموزش‌وپرورش، ایجاد طرحی نو در برنامۀ درسی در سطح مدرسه به یک ضرورت تبدیل شد. دغدغۀ نوآوری و ایجاد تغییر در برنامه‌های مدرسه، مسئولان مجتمع آموزشی مفید را بر آن داشت تا تجربه‌های جهانی در حوزۀ برنامۀ درسی را بررسی کنند و با فهم فرصت‌های موجود در این تجربه‌ها و همچنین باتوجه‌به واقعیت‌ها و نیازهای حوزۀ تربیت، بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، یک برنامۀ درسی مدرسه‌ای بومی را تدوین کنند.

برای تدوین برنامۀ درسی ابتدا ۲ تیم کارشناسی برای مقاطع دبستان و متوسطۀ اول تلاش کردند تا مسیری را برای تولید محتوا، تدوین اسناد و اجرای گام‌به‌گام برنامه در مدارس طراحی کنند و نتیجۀ کار به تدوین اسناد و کتاب‌هایی منجر شد که شامل نگاه‌های زیربنایی، اصول و سیاست‌های آموزشی، چارچوب طراحی محتوای یادگیری و چرخۀ یادگیری می‌شوند. این گروه همچنین کتاب‌هایی را هم در مورد آموزش موضوعات مختلف با نگاه الگوی برنامه درسی مفید تدوین کردند. برخی از کتاب‌های منتشر شده عبارت‌اند از: «راهبردهای تدریس»، «سند علوم»، «سند دینی»، «ارزشیابی باکیفیت (جلد ۱ و ۲)»، «معلم معیار» و «طرح درس‌های تلفیقی با محوریت هنر و مدرسۀ زندگی (الگوی دبستان)»

رسالت اصلی مدارس موضوعی است که از قدیم موردتوجه فلاسفه، بزرگان و اندیشمندان بوده است. کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان هم قصد دارد غایت نظام مدرسه، و اهداف و آرمان‌های تعلیم‌وتربیت را بیان کند. نویسندگان مجموعه تلاش کرده‌اند تا بتوانند از هدف آموزش برای آموزش عبور کرده و به تربیت دانش‌آموزان برای زندگی برسند. در راستای ایجاد تغییر و طرحی نو و همچنین حرکت به سمت تجربه‌ای تازه، این کتاب، الگوی آموزشی برای مقاطع دبستان و دورۀ اول دبیرستان تدوین و تبیین کرده است و فعالان حوزهٔ تعلیم‌وتربیت می‌توانند از آن بهره ببرند. کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان، ابتدا اجزای اصلی الگوی برنامه درسی دبستان‌های مفید را معرفی می‌کند، سپس ویژگی‌های یادگیرندۀ آرمانی و مهارت‌های فراموضوعی را توضیح می‌دهد. این کتاب همچنین مدل‌های، رولف، play it fair وگیبز را تشریح می کند و راهبردها و فعالیت‌های پیشنهادی برای بازاندیشی ارائه می‌دهد. بخش‌های پایانی کتاب به ارزشیابی، چگونگی انجام آن اختصاص دارد. کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان همچنین شامل ۲ پیوست با عنوان‌های سؤال‌هایی برای بازاندیشی دانش‌آموزان و بازاندیشی معلمان می‌شود.

خواندن کتاب الگوی آموزشی مدرسه زندگی، زیرنظام برنامه آموزشی درسی دبستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان تمامی مفاطع پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان