دانلود و خرید کتاب فن بیان سمانه ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فن بیان اثر سمانه ابراهیمی

کتاب فن بیان

معرفی کتاب فن بیان

کتاب فن بیان نوشتۀ سمانه ابراهیمی در انتشارات کنکاش به چاپ رسیده است.

درباره کتاب فن بیان

فن بیان نه‌تنها یک مهارت عمومی برای ارتباطات اجتماعی است، بلکه رمز موفقیت در جذب مخاطبان در مشاغل گوناگون و ارائۀ خدمت به مردم و شهروندان محسوب می‌شود. این فن، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌های صحبت کردن است که با تمرین و تکرار آن‌ها، نفوذ کلام افزایش می‌یابد. فن بیان، تکنیک، مهارت، روشی از سخن گفتن و در واقع هنری است که برای انتقال مفهوم و منظور به دیگران از آن بهره می‌بریم. این فن همچنین به توانایی انتقال افکار، احساسات، و اطلاعات به‌شکلی مناسب و مؤثر اطلاق می‌شود. یک فرد با فن بیان قوی قادر به جذب توجه مخاطبان، انتقال پیام‌های خود به‌صورت روان و ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان خواهد بود.

کتاب فن بیان، برآیند تجربه‌های عملی نویسنده و شامل همۀ آن چیزی است که فرد در راه دستیابی به موفقیت در زندگی و روابط اجتماعی باید بداند، به آن‌ها عمل کند و در آن‌ها مهارت یابد؛ زیرا از بین بردن عادت‌های بد و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت بهترین کاری است که هر فردی باید در زندگی‌اش انجام دهد.

خواندن کتاب فن بیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم؛ تکنیک‌ها و نکته‌های این کتاب به‌ویژه برای کسانی که به‌دنبال تقویت فن بیانشان هستند، مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب فن بیان

«عمل دم و بازدم ما از طریق دیافراگم یا شکم صورت می گیرد به گونه ای که با عمل دم، هوا به شکم وارد می شود و شکم جلو می آید و با عمل بازدم شکم به داخل رفته و از هوا کاملا خالی میشود. این تمرین باید به صورتی انجام شود که ۵ ثانیه خارج کردن هوا از شکم در عمل بازدم به طول بینجامد. تمرین: روی کمرو روی زمین داز کشیده و کتابی را روی شکم قرار داده و عمل ذکر شده در بالا را انجام دهید به مدت ۵ دقیقه نه بیشتر زیرا باعث سرگیجه و سردرد می‌شد. (تنفس دیافراگمی صدای شما را شفاف و پر انرژی می کند) هشدار: تنفس از طریق شکم و ریه همزمان خطرناک است. گرم کردن صدا یکی از اصول اولیه آواز خواندن – سخنرانی و گویندگی و صدا سازیست که به افراد این امکان را می دهد تا صدای خود را با کیفیت و شفافیت بهتری ارئه دهند و از آسیب هایی که ممکن است در گام‌ های بالا سخنرانی و خوانندگی برای تارهای صدتی ایجاد شود جلوگیری کنند.»

نظرات کاربران

کاربر 8595860
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

پیشنهاد میکنم از این کتاب هر چه زودتر استفاده کنید اگه به دنبال شخصیتی خاص و کاریزماتیک در جامعه هستید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۷۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان