دانلود و خرید کتاب بازی های دبستانی نسیبه نوروزی کلرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازی های دبستانی

کتاب الکترونیکی بازی های دبستانی نوشتۀ نسیبه نوروزی کلرمی و مریم ادیب پور و صفورا جوینده محجوب و سیده مرضیه تقوی ازبری و خیزران ییلاقی دوبخشری است و انتشارات آذرفر آن را منتشر کرده است. کتاب بازی های دبستانی، به انواع بازی‌های مناسب برای کودکان در مدارس می‌پردازد.

درباره کتاب بازی های دبستانی

کتاب بازی های دبستانی، همان‌طور که از نامش پیداست، بازی‌های مخصوص ساعت درس تربیت‌بدنی طراحی شده که می‌توان آن‌ها را در مهدکودک و مدرسه از پایه اول تا ششم با همراهی مربی و آموزگار درس تربیت‌بدنی سایر بچه‌ها انجام داد. این بازی‌ها با این‌که ساختار ساده‌ای دارند، تأثیر زیادی در پرورش و تقویت مهارت‌های فردی، اجتماعی، عاطفی و روانی کودکان و دانش‌آموزان دارند. این کتاب با همکاری ۲ آموزگار پایه مقطع ابتدایی و مربی بهداشت و آموزگار درس تربیت‌بدنی و مدیر مدرسه تهیه گردیده.

در این کتاب با انواع ایده‌های انرژی‌زایی آشنا می‌شوید که می‌تواند انرژی‌های محصور شده در کودکان و دانش‌آموزان را که دلیل اصلی عصبی بودن، خستگی و رفتارهای تهاجمی در آن‌ها است را به بهترین نحو کنترل کند. این بازی‌ها نیاز به ابزار یا وسایل خاصی ندارند و بچه‌ها می‌توانند به‌سادگی در این بازی‌ها غرق شوند و از آن‌ها لذت ببرند. تنوع برای بچه‌ها مسئلهٔ مهمی است، به همین دلیل این بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که تمام احساسات کودکان را درگیر می‌کنند و طیف متنوعی از عواطف و واکنش‌ها را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

خواندن کتاب بازی های دبستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای معلمان و مربیان تربیت‌بدنی در مدارس مناسب است.

بخشی از کتاب بازی های دبستانی

«شرح بازی: دانش آموزان پس از تقسیم شدن به دو دسته مساوی روبروی یکدیگر به فاصله ۲۰تا۳۰متر قرار می گیرند، به نوبت هر دسته یکی از نفرات خود را به گروه مقابل میفرستد بازیکنان گروه مقابل در حالیکه منتظر رسیدن یکی از بچه های گروه مخالف هستند یک دست خود را به پشت و دست دیگر را جلو نگاه می.دارند دانش آموزی که از دسته خود خارج شده در مقابل دسته دیگر قرار گرفته و سعی میکند به یکی از افراد آن گروه روی کف دست او ضربه وارد آورده و در صورت موفقیت فرد زده شده از صف بیرون آمده و خیلی سریع بدنبال او بدود و قبل از اینکه آن فرد تعقیب شده به پشت خط خود برسد او را گرفته و یا با دست ضربه ای به او بزند و اگر موفق شد او را بزند وی را بعنوان اسیر در پشت خط دسته مقابلش جا بگیرد و در آنجا زندانی می شود در غیر اینصورت تعقیب کننده باید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان