دانلود و خرید کتاب ماشین فروش فوق العاده چت هولمز ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماشین فروش فوق العاده اثر چت هولمز

کتاب ماشین فروش فوق العاده

معرفی کتاب ماشین فروش فوق العاده

خلاصه‌کتاب ماشین فروش فوق العاده نوشتهٔ چت هولمز و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب تحول در کسب‌وکار با ۱۲ استراتژی کلیدی است.

درباره خلاصه‌کتاب ماشین فروش فوق العاده

چگونه با دوازده استراتژی، کسب‌وکار خود را وارد مرحله جدیدی کنید؟

آیا تاکنون احساس کرده‌اید که تیم فروش شما بیشترین بازدهی ممکن را ندارد؟ آیا مایل به انجام کاری در رابطه با افزایش تأثیر کمپین‌های تبلیغاتی خود هستید؛ اما دقیقاً نمی‌دانید چه کاری؟

اگر پاسخ شما به این سؤال‌ها مثبت است، بدانید که در این مسیر تنها نیستید. در واقع بسیاری از سازمان‌ها نیاز به اصلاح بخش‌های متعددی از جمله ساختار، استخدام و فروش دارند.

کتاب «ماشین فروش فوق‌العاده» با بیان بهترین استراتژی ممکن برای افزایش میزان فروش و حفظ مشتریان وفادار، به تنظیم کسب‌وکار شما کمک شایانی می‌کند.

در این کتاب به شما آموزش می‌دهیم که به کدام یک از مشتریان بالقوهٔ خود توجه بیشتری داشته باشید، چگونه توجه آن‌ها را جلب کرده و در نهایت، فروش خود را نهایی کنید. در ضمن می‌آموزید که چگونه با استخدام، آموزش و انگیزش مؤثر، یک تیم فروش بی‌نظیر تشکیل دهید.

خواندن خلاصه‌کتاب ماشین فروش فوق العاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ماشین فروش فوق العاده

«ممکن است چوب‌بُری ارتباط محسوسی با موضوع فروش نداشته باشد، اما به این مثال توجه کنید: کار یک چوب‌بُر این است که به صورت روزانه درختان را قطع کند؛ پس اگر چوب بیشتری بخواهد، می‌تواند چند ساعت به کار روزانه‌اش اضافه کند تا بهره‌وری‌اش افزایش یابد.

راه دوم این است که برای یک بار، چند ساعت وقت خود را صرف تیز کردن تبر کند. این کار باعث می‌شود در هر روز چوب‌های بیشتری قطع کند، بدون اینکه نیازی به افزایش ساعات کاری باشد.

شما نیز می‌توانید مانند این مثال با بهبود سطح تیم خود از طریق آموزش، بهره‌وری سازمانتان را افزایش دهید.

آموزش به شما این امکان را می‌دهد که استانداردهایی را برای کارمندان خود تعریف کنید و سپس با تکرار و بهبود آموزش‌ها بتوانید این استانداردها را ارتقاء دهید. آموزش به کارمندان شما نشان می‌دهد که می‌خواهید تمرکزشان روی چه مواردی باشد و در چه زمینه‌هایی نیازمند بهبود عملکرد خود هستند.

به عنوان مثال، آیا تمایل دارید وقتی به خاطر کمک‌های اولیه به سراغ کسی می‌روید، اولین باری باشد که دست به این کار می‌زنید؟ قطعاً جوابتان منفی است. باید ابتدا از توانایی خود در کمک‌های اولیه اطمینان حاصل کنید تا بتوانید به کمک کسی بروید که به امداد نیاز دارد. تنها راهی که می‌توانید نسبت به توانایی‌های خود اطمینان حاصل کنید، آموزش و تمرین است.

این قضیه در مورد کسب‌وکارها نیز صدق می‌کند. به عنوان مثال، اگر شما از گروهتان انتظار دارید برخورد مناسبی با یک مشتری بسیار مهم و در عین حال مخرب داشته باشند، باید نخست آن‌ها را آموزش دهید که در چنین شرایطی چه رفتاری از خود بروز دهند. برای اینکه آموزش بتواند تأثیرگذار باشد، باید توجه داشته باشید که به تکرار و تمرین در زمینه موردنظر نیاز خواهید داشت. تنها از همین طریق می‌توانید آموزش‌های مهم را تثبیت کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۲۴٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان