دانلود کتاب صوتی جلد ۲۳ کودکان ـ گوارش ۲ در کودکان (فصل ۳۹۳ و ۳۹۴) با صدای رمیله سلطانی + نمونه رایگان
کتاب صوتی جلد ۲۳ کودکان ـ گوارش ۲ در کودکان (فصل ۳۹۳ و ۳۹۴) اثر ایمان وفایی

دانلود و خرید کتاب صوتی جلد ۲۳ کودکان ـ گوارش ۲ در کودکان (فصل ۳۹۳ و ۳۹۴)

معرفی کتاب صوتی جلد ۲۳ کودکان ـ گوارش ۲ در کودکان (فصل ۳۹۳ و ۳۹۴)

کتاب صوتی «جلد ۲۳ کودکان - گوارش ۲ در کودکان (فصول ۳۹۳ و ۳۹۴)» اثری از ایمان وفایی است و در انتشارات رزیدنت‌یار چاپ شده است. گویندگی این کتاب صوتی را رمیله سلطانی به‌عهده داشته است. این اثر ویرایش سال ۱۴۰۲ است.

درباره کتاب صوتی جلد ۲۳ کودکان - گوارش ۲ در کودکان (فصول ۳۹۳ و ۳۹۴)

این کتاب حاوی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به گوارش اطفال براساس NELSON 2020 است. در جلد ۲۳ کودکان - گوارش ۲ مطالب فصول ۳۹۳ و ۳۹۴ به‌همراه مجموعه‌سؤال‌های آزمون رزیدنتی و پاسخنامهٔ آن آورده شده است. این مجموعه اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان در اختیار خواننده قرار می‌دهد. خواندن کتاب‌های این مجموعه و پاسخ‌دادن به سؤالات آن کمک می‌کند مخاطب اطلاعات مورد نیازش را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان بیاموزد.

انتشارات رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. جلد ششم این مجموعه، اطلاعاتی جامع و طبقه‌بندی‌شده دربارهٔ مبحث اطفال را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. خواننده با استفاده از این کتاب ضمن صرفه‌جویی در زمان و انرژی خود، به اطلاعاتی یک‌پارچه و کامل از مباحث مورد نیازش دست پیدا می‌کند. سؤالات و پاسخ‌های آزمون‌ها قسمت مهم دیگری از این مجموعه است. خواننده همچنین در این کتاب‌ها به رفرنس‌ها و سایر جزئیات مدّنظرش نیز دسترسی خواهد داشت.

کتاب صوتی جلد ۲۳ کودکان - گوارش ۲ در کودکان (فصول ۳۹۳ و ۳۹۴) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی جلد ۲۳ کودکان - گوارش ۲ در کودکان (فصول ۳۹۳ و ۳۹۴) به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی را دارند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۱۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان