دانلود و خرید کتاب کتابچه راهنمای پول مهدی شیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابچه راهنمای پول اثر مهدی شیری

کتاب کتابچه راهنمای پول

معرفی کتاب کتابچه راهنمای پول

کتابچه راهنمای پول اثر مهدی شیری، ۱۰ راز شگفت‌انگیز پس‌انداز و سرمایه‌گذاری را برای شما فاش می‌کند.

 درباره کتابچه راهنمای پول

کتابچه راهنمای پول یک کتاب انگیزشی اقتصادی نوشته مهدی شیری است. این اثر یک کتاب راهنما برای بدست آوردن پول و ثروتی فراتر از میزانی که الان دارید است. چه ثروت شما امروز اندک باشد و چه میزان دارایی‌های شما فراتر از حدّ متوسط جامعه باشد.

مهدی شیری معتقد است برای اینکه پول و ثروت شما بطور جهشی افزایش یابد باید ۱۰ اصل شگفت انگیز که در کتاب آمده است را کاملاً درک کنید و آنها را دقیقاً به اجرا بگذارید که هر یک از این ۱۰ اصل در قالب یک فصل از کتاب عنوان شده است.

نویسنده در کتابچه راهنمای پول، چهارچوبی برای جامه عمل پوشاندن به ایده‌های ارائه می‌کند. او ابتدا مفاهیم مورد نظرش را توضیح می‌دهد و سپس در هر فصل تمرینات مهمی را می آورد. و در فصل پایانی هم به ۴ اصل مهم و بنیادین خلق ثروت و دارایی می‌پردازد. این اصول سهمی مهم در کسب تجربه دارند و پله‌هایی برای طی کردن مسیر بین ایده‌ها و عمل هستند.

مهدی شیری در فصل اول کتابچه راهنمای پول به بحث «درک شناختی از پول» می پردازد و لزوم داشتن باورها و افکار صحیح و سازنده در مورد پول و ثروت را مطرح می نماید و روش های اصلاح باورهای ضعیف و مخرب و ایجاد اعتقاداتی کارآمد و موثر به جای آن باورها ارائه می‌کند و در فصل‌های بعدی به اصول و نکاتی طلائی برای داشتن پول و ثروتی کلان و قابل توجه می‌پردازد. 

خواندن کتابچه راهنمای پول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

تمام کسانی که فکر و ایده‌ای دارند و نمی‌دانند چگونه باید آن رویا و برنامه را به مرحله عمل برسانند، می‌توانند از این کتاب راهنمای کارآمد استفاده کنند.

درباره ی مهدی شیری

مهدی شیری در دوره دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرده و دانش آموخته کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی سمنان است و تا کنون ضمن ترجمه و تالیف چند کتاب در زمینه روانشناسی موفقیت در زمینه فرهنگی هم در روزنامه‌های جام جم و رسالت فعالیت داشته است.

بخشی از کتابچه راهنمای پول

«تودور جانسون» قدرت اثر مرکب و پس انداز را از جوانی فهمیده بود. او باید خانواده اش را تامین می کرد و خرج ماهیانه شان را میداد، ولی برای او هیچ صورت حسابی مهم تر از آینده اش نبود و تا آخر عمر ۲۰ درصد از تمام حقوق و در آمدش را پس انداز و سرمایه گزاری و با همین روش بعدها یکی از ثروتمند ترین افراد دنیا شد. او هیچ وقت بیشتر از ۱۴هزار دلار در سال در آمد نداشت، ولی از فرمول جادو یی اش، یعنی پس انداز ۲۰ درصد از کل درآمدش استفاده کرد و ثروتمند شد، یعنی ۲۰ درصد از هر حقوق و عیدی اش را کنار گذاشت و در سهام همان شرکتی که در آنجا کار می‌کرد سرمایه گذاری کرد و به سرعت ثروتمند شد.

فهرست کتابچه راهنمای پول

  • پیشگفتار
  • فصل اوّل: درک شناختی پول
  • فصل دوّم: مهم ترین تصمیم زندگی؟
  • فصل سوّم: تمرکز بر پول
  • فصل چهارم: جادوی اثر مرکب
  • فصل پنجم: قانون ۱۰– ۲۰– ۵۰
  • فصل ششم: مهم ترین تصمیم سرمایه گذاری زندگی
  • فصل هفتم: پول و معنویت
  • فصل هشتم: راز زندگی؟
  • فصل نهم: راز ثروت؟
  • فصل دهم: چهاراصل بنیادین ثروت 

نظرات کاربران

Mohammad Ghoroobi
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

نویسنده این کتاب، داخل مترو داشت تهران، این کتابو دست فروشی میکرد و مژده از رمز موفقیت و ثروت داخل کتاب. شما که لالایی بلدی خودت چرا دست فروشی میکنی... واقعا روانشناسی زرد و موفقیت تا کجا... لطفا امثال این

- بیشتر
Taghghe
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

بسیار عالی و تاثیر گذار بود بهتون پیشنهاد خرید میکنم هر کس گفته این کتاب بد بوده کاملا اشتباه میکنه لطفا به نویسنده احترام بزاریم و حرف آدم های منفی رو باور نداشته باشیم با تشکر فراوان از نویسنده ی این کتاب

یا محمد مصطفی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

جالب بود می ارزید راهکارهای خوبی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان