دانلود و خرید کتاب واژه نامه شمشیربازی عباسعلی فاریابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واژه نامه شمشیربازی اثر عباسعلی فاریابی

کتاب واژه نامه شمشیربازی

انتشارات:انتشارات حتمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب واژه نامه شمشیربازی

کتاب واژه نامه شمشیربازی؛ انگلیسی به فارسی پژوهش عباسعلی فاریابی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب واژه نامه شمشیربازی

امروزه، با توجه به تکامل علوم ورزشی و توسعهٔ شاخه‌های بی‌شمار رشته‌ٔ تربیت بدنی و گسترش جامعه‌ٔ آکادمیک ورزشی کشور، به داشتن منابع جدید علمی در زمینه‌ٔ انتخاب برنامه‌های تمرینی به روز نیاز مبرمی احساس می‌شود. از آنجایی که اغلب منابع علمی مورد نیاز موجود در سطح جهان به زبان انگلیسی است و افزایش دانش، تخصص و انجام تحقیقات مرتبط جز با درک صحیح این متون امکان‌پذیر نیست، لذا داشتن واژه‌نامه‌های تخصصی جدید و قابل اعتماد برای معرفی واژگان و تعاریف هر رشتهٔ ورزشی به صورت مفید، روشن و جامع اهمیت به سزایی دارد.

با توجه به اینکه دسترسی به کتب، مقالات و منابع تمرینی رشته‌ٔ شمشیربازی با روشن‌سازی، ساده‌سازی، درک صحیح و بهینه از واژگان تخصصی مختص همین رشته ممکن می‌شود؛ استفاده از کتاب حاضر می‌تواند به توسعه‌ٔ رو به گسترش تحقیقات، پژوهش‌ها و مطالعات آکادمیک شمشیربازان دانشگاهی کشور کمک شایسته‌ای کند. اخیراً مشاهده شده است که تعداد فراوانی از دانشجویان علوم مختلف تربیت بدنی سایر مراکز دانشگاهی و مؤسسات علمی نیز به کار در زمینه‌ٔ ورزش فکری و هنری شمشیربازی تشویق شده‌اند، پدیده‌ای که خود یکی از عوامل بالندگی و پیشرفت‌های عالی، چشمگیر و درخشان اخیر این رشته‌ٔ زیبا در میادین بین‌المللی به‌ویژه مسابقات آسیایی را فراهم آورده است.

کتاب واژه نامه شمشیربازی عمده واژگان انگلیسی مورد استفاده‌‌ٔ رشته‌ٔ شمشیربازی را به زبان فارسی روان برگردانده تا همکاران، مربیان، داوران، ورزشکاران و سایر صاحب نظران علاقه‌مند بتوانند به‌راحتی به هرگونه منبع دلخواهی دسترسی پیدا کرده و در جهت افزایش کارایی و بازدهی برنامه‌های تمرینی تیم‌های ملی ایران عزیز در همه رده‌ها گام بردارند تا بتوانند سبب سرافرازی ورزشکاران و تیم‌های متعدد رشته‌ٔ پر مدال شمشیربازی را فراهم آورند. 

خواندن کتاب واژه نامه شمشیربازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به رشتهٔ شمشیربازی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۸۱۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۵۴,۵۰۰
تومان