دانلود رایگان کتاب بازیگوشی های افشین صفیه پرماس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازیگوشی های افشین اثر صفیه پرماس

کتاب بازیگوشی های افشین

نویسنده:صفیه پرماس
انتشارات:عترت نو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازیگوشی های افشین

کتاب «بازیگوشی های افشین» سرودۀ صفیه پرماس است و عترت نو آن را منتشر کرده است. بازیگوشی‌های افشین یکی از جلدهای مجموعۀ بامزه و جالب مجموعه ماجراهای افشین و دایی بروز است.

درباره کتاب بازیگوشی های افشین

تمام کودکان ذاتاً شعر را دوست دارند و از خواندن و شنیدن شعر لذت می‌برند، اولین واکنش کودک به شعر شادی و لذت است. ﺷﻌﺮهای ﮐﻮدکانه ﺳﺎده، روان، آﻫﻨﮕﯿﻦ و قابل‌فهم هستند و ﺑﺪون آﻧﮑﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ آﻣﻮزش دﻫند، داﻧﺶ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و کلامی کودکان را افزایش داده و ذوقشان را ﭘﺮورش می‌دهند. ﻫﺮﭼﻪ ﻣﺤﺘﻮای ﺷﻌﺮ ﺑﺮای ﮐﻮدکان آﺷﻨﺎﺗﺮ باشد و از زﻧﺪﮔﯽ واﻗﻌﯽ؛ غم‌ها، شادی‌ها، موفقیت‌ها و شکست‌ها بگوید، ﺑﻬﺘﺮ ﺑﺎ آن ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار می‌کنند. ﺷﻨﯿﺪن ﺷﻌﺮ و خواندن شعر برای کودکان مهارت شنیداری و مهارت تصویرسازی آن‌ها را تقویت می‌کند و داﯾﺮۀ ﻟﻐﺎتشان را افزایش می‌دهد. کودکان از طریق شعر، دریافت‌های تازه‌ای از جهان به دست می‌آورند و در شناخت مفاهیم جهان پیرامون مهارت پیدا می‌کنند.

ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﻣﺨﺘﻠﻒ در حوزه‌های ﻋﻠﻮم، رﯾﺎﺿﯿﺎت، داﻧﺶ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و دین ﻧﯿﺰ از اﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ، ﮐﻪ روﺷﯽ ﻏﯿﺮﻣﺴﺘﻘﯿﻢ و ﻣﻨﺎﺳﺐ ﮐﻮدک اﺳﺖ، ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻪ او ﻣﻨﺘﻘﻞ می‌شود. امروزه تقریباً تمامی کودکان خواستار استفاده از گوشی‌های هوشمند والدین هستند و دوست دارند با آن‌ها بازی کنند؛ اما افراد بزرگسال باید این نکته را هم در نظر بگیرند که ممکن است کودک کنجکاوی کند و یا ناخواسته به بخش‌های دیگر تلفن همراه دسترسی پیدا کنند. صفیه پرماس، ‌در کتاب بازیگوشی‌های افشین که برای کودکان سروده است، تلاش کرده تا از طریق اشعار بامزه و کودکانه، مخاطبان را از این مسائل آگاه و موضوع بازی‌کردن کودکان با تلفن‌های هوشمند بزرگ‌ترها را مطرح کند. او توانسته است از این طریق مطالب مفیدی را به کودکان و حتی والدین و بزرگ‌ترها انتقال دهد. کتاب بازیگوشی‌های افشین یکی از کتاب‌های مجموعۀ ماجراهای افشین و دایی بروز، محصول پروژۀ صیانت از کودکان و خانواده در اینترنت، به سفارش معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با همکاری پلیس فتا ناجا تهیه شده است. افشین در این جلد با تلفن همراه دایی‌اش دسته‌گل به آب می‌دهد.

خواندن کتاب بازیگوشی های افشین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به اشعار کودکانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازیگوشی های افشین

«پسر داریم قند و عسل، شاخه‌نبات شهد و شکر

پسر داریم خوش‌برورو، آقا و یک‌دونه و زر

پسر داریم افشین آقا، خوشگل و دوست‌داشتنیه

واسه همین یه وقتایی، کنجکاویاش گل می‌کنه

مثل یه آب جوش که هی، تو قوری غل‌غل می‌کنه

بله دیگه شیطونیاش، گهگاهی کار خرابیه

یه کار خرابی که نگو، دردسر حسابیه

یه دایی داره که باهاش، خیلی رفیق و جور شده

خودش می‌گه دایی برام، یه هدیۀ تولده»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
رایگان