دانلود و خرید کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ بهرام عفراوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ اثر بهرام عفراوی

کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ

کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ نوشتۀ بهرام عفراوی در انتشارات دایره چهار رنگ به چاپ رسیده است. این کتاب، راهنمایی برای انتخاب رنگ مناسب سفارش چاپی است.

درباره کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ

کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ، راهنمایی مناسب برای آشنایی با کاربرد رنگ‌ها در لوگو، تصویرسازی، پس‌زمینۀ کارهای گرافیک، متن، بسته‌بندی و ... است. با استفاده از این کتاب به اهمیت ترتیب رنگ پی می‌برید و نحوۀ کاربرد رنگ‌ها را می‌آموزید. نویسنده می‌گوید نظریۀ رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در طراحی گرافیکی و ایجاد حس و حال و مفهوم است. طراحان گرافیک می‌توانند برای هر شرکت پالت رنگی مخصوصی ایجاد و در مواقع لزوم از آن استفاده کنند. این پالت رنگ بر اساس محدودیت‌های موجود در چاپ ایجاد می‌گردد، به‌طوری‌ که طراحان گرافیک بدون نیاز به کنترل‌های تکراری و وقت‌گیر، رنگ‌های مناسب هر شرکت را به کار خواهند گرفت.

برای آنکه سفارش‌های چاپی را با رنگ مناسب چاپ کنید، به اطلس رنگ نیاز دارید. به‌گونه‌ای که درصدهای مختلف رنگ را روی کاغذ نمایش دهد تا بتوانید رنگ مورد نظر خود را به‌درستی انتخاب نمایید. این کتاب، راهنمای انتخاب رنگ برای کاغذهای گلاسه تحریر با پوشش‌های UV سلفون مات و براف و رنگ‌های طلایی و نقره‌ای است.

خواندن کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های گرافیک و چاپ پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اطلس کاربردی رنگ در چاپ

«چگونه کتاب اطلس رنگ را به کار گیریم؟ اطلس رنگ به دلیل تفاوت‌های موجود بین رنگ‌ها بر روی صفحۀ نمایش و چاپ به وجود آمده است. در اینجا چند پرسش مطرح می شود:

استفاده از اطلس رنگ در کل به چه شکل است؟

در طراحی آثار گرافیکی چه زمانی می‌توانیم از اطلس رنگ استفاده کنیم؟

به‌طور کلی می‌توان گفت جا انتخاب رنگ به اختیار شماست امکان استفاده از اطلس رنگ وجود دارد.

در طراحی لوگو

به طور معمول لوگو یا نشان شرکت‌ها، شامل یک، دو یا تعداد بیشتری رنگ مشخص است که باید آن را تعیین کنید. حرفه‌ای‌ها رنگ‌های هر لوگو را با شــماره‌های پنتون مشــخص می‌کنند. اما نکتۀ اساسی اهمیت دادن به رنگ انتخاب شده در طراحی لوگو است. باید در نظر بگیرید که همیشه امکان چاپ لگو با رنگ spot (رنگ جداگانه که در زمان چاپ ساخته و در ماشین می‌ریزند) وجود ندارد و بیشتر اوقات لوگوی شرکت در گوشه‌ای از کاتالوگ یا جعبه و موارد دیگر و با رنگ CMYK چاپ می‌شود. بنابراین اگر در رنگ انتخاب شده دقت نکنید، در زمان چاپ به مشکل برخورد خواهید کرد. با به کارگیری اطلس رنگ می‌توانید درصد رنگ‌های به‌کاررفته در هر لوگو را مشــخص و مهم‌تر اینکه نمونۀ چاپ شدۀ آن را بر روی کاغذهای مختلف و در حالت های گوناگون بررسی کنید و از ایجاد رنگ دلخواه خود در چاپ اطمینان یابید. دقت کنید که رنگ مورد نظر بهتر است از حداکثر دو رنگ CMYK انتخاب شده باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۱ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان