دانلود و خرید کتاب چهارده خورشید درخشان سیدصادق حسینی یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهارده خورشید درخشان اثر سیدصادق حسینی یزدی

کتاب چهارده خورشید درخشان

معرفی کتاب چهارده خورشید درخشان

کتاب الکترونیکی چهارده خورشید درخشان نوشتۀ سیدصادق حسینی یزدی است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است. کتاب چهارده خورشید درخشان، زندگی‌نامه چهارده خورشید درخشان یعنی پیامبر اکرم و حضرت زهرا و ائمه صلوات الله علیهم را به تفکیک به رشتۀ تحریر درآورده است.

درباره کتاب چهارده خورشید درخشان

کتاب چهارده خورشید درخشان در خصوص زندگی‌نامه چهارده معصوم علیهم السلام تهیه و گردآوری شده است. این اثر در آغاز سیمای رسول خدا (ص) را به تصویر کشیده و به رخدادهایی از معراج آن حضرت را ترسیم نموده و بعضی از خصوصیات اخلاقی آن حضرت را نگارش می‌کند. نگارنده در ادامه جلوه‌های زندگی شایر امامان را ترسیم کرده است. برای مثال در مورد امام پنجم شیعیان به وسعت علم آن حضرت پرداخته و حکایاتی چند در این مورد نقل می‌کند. در پایان نوشتار پیش رو زندگانی خورشید چهاردهم را به تصویر کشیده شده و وسعت یافتن علم و دانش را در عصر ظهور با رویکرد قرآنی و روایی مورد واکاوی قرار می‌دهد. اصلاح امور ظهور در یک‌شب و ناگهانی بودن ظهور امام زمان (عج) از مطالب این عصر و در این مجموعه به شمار می‌رود. مباحث هر بخش شامل زندگانی، فضائل، اوصاف و خصوصیات، حکایات، فرزندان، و بخشی از سخنان هر یک از معصومین علیهم السلام است که نگاه مختصر و مفیدی نسبت به چهارده معصوم علیهم السلام برای خواننده ایجاد می‌کند.

خواندن کتاب چهارده خورشید درخشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث دینی مناسب است.

بخشی از کتاب چهارده خورشید درخشان

«ابوبصیر گوید:« همراه امام صادق در سالی که پسرش موسی متولد شد، حج گزاردیم. چون در ابواء فرود آمدیم، برای ما صبحانه آوردند. ما مشغول خوردن بودیم که فرستاده حمیده (همسر امام صادق) آمد و گفت: حمیده می‌گوید:« من خود را از دست داده‌ام و درد زاییدن در خود احساس می‌کنم؛ شما به من دستور داده‌اید که نسبت به این پسرتان پیش از شما اقدام نکنم». حضرت برخاست و با فرستاده رفت...»            

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان