دانلود و خرید کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب) جنیس کاپلان ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب) اثر جنیس کاپلان

کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب)

کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب) (دانش خوش اقبالی را وارد زندگی خود کنید!) نوشتهٔ جنیس کاپلان و بارنابی مارش و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را منتشر کرده است.

درباره کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب)

کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب) خلاصه‌ای از کتاب «اقبال چگونه اتفاق می‌افتد» اثر جنیس کاپلان و بارنابی مارش است. نویسندگان در این اثر چگونگی نحوهٔ کارکرد شانس و اقبال را شرح داده‌اند. بسیاری از افراد وقایع و پدیده‌های تصادفی را به خوش‌شانسی یا بدشانسی تعبیر می‌کنند. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا واقعاً شانس وجود دارد؟ بسیاری از ما عقیدهٔ نادرستی درباره شانس داریم. ما فکر می‌کنیم برخی از مردم خوش‌شانس و برخی بدشانس هستند. در نظر ما شانس چیزی است که به‌سادگی می‌تواند برای شخصی به وجود بیاید و یا از بین برود. این عقیده که افراد نمی‌توانند تأثیری بر اقبال خود داشته باشند، باعث می‌شود که برخی باور بیشتری به سرنوشت پیدا کنند، اما ناامید نشوید، خوشبختانه خوش‌اقبال بودن صرفاً به اقبال بستگی ندارد. به چه بستگی دارد؟ بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اقبال چگونه اتفاق می افتد (خلاصه کتاب)

«گاهی بداقبالی به‌صورت ناگهانی به سراغ شما می‌آید. جلوگیری از بداقبالی مانند به وجود آوردن خوش‌اقبالی است. شما باید آماده باشید و زیرکانه با شرایط روبه‌رو شوید.

آماده‌سازی خود، بهترین راه مقابله با بداقبالی‌هایی است که ممکن است برایتان رخ دهد. برای آماده‌سازی در مقابل بداقبالی‌ها بهتر است با قدم‌های کوچک آغاز کنید.

به عنوان مثال، در رابطه با مسائل مربوط به سلامتی، بهتر است به جای نگرانی در مورد اتفاقات بسیار نامحتمل، بر موارد کوچک و قابل کنترل، تمرکز کنید. طبق مطالعه‌ای که در دانشکده سلامت عمومی هاروارد انجام گرفت، مشخص شد که سالانه بیش از ۱ میلیون آمریکایی به دلیل مشکلات وزنی، استعمال دخانیات و فشار خون بالا دچار مرگ زودهنگام می‌شوند! این در حالی است که با اندکی توجه و رعایت نکات کوچک، همه این مشکلات جسمی به راحتی قابل حل هستند.

نگرانی ما در مورد حمله کوسه یا یک ویروس نادر، بسیار نامعقول است، زیرا احتمال مواجهه با این موارد بسیار اندک است. در مقابل، تصادفات رانندگی روزانه جان صدها نفر را می‌گیرد، اما جالب است که کسی نگران این مسئله نیست. بنابراین، اگر نگران سلامتی خود هستید، در اولین قدم به فکر رعایت نکات کوچک اما مهم باشید.

در رابطه با فجایع انسانی یا طبیعی نیز، رعایت احتیاط بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. همیشه احتمال وقوع این‌گونه اتفاق‌ها را در نظر بگیرید و اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. به عنوان مثال، جهت احتیاط، زمانی را به بررسی خروجی‌های اضطراری در هتل‌ها یا ساختمان‌های جدید یا حصول اطمینان از وجود لوازم اطفاء حریق اختصاص دهید.

راه دیگری برای اجتناب از بداقبالی‌ها، کنترل عکس‌العمل‌هایتان است. به بیانی دیگر، شما می‌توانید با داشتن نگرشی مثبت، بداقبالی را به خوش‌اقبالی تبدیل کنید.

برای مثال، لی چایلد، نویسنده‌ای است که پس از ۱۳ سال سابقه کار در شغل پیشینش، اخراج شد. اما او با زیرکی توانست این بداقبالی را به فرصتی در زندگی‌اش بدل کند. او از خشم خود در راستای خلق رمان‌های پرفروش جک ریچر ۱۵ استفاده کرد و از این راه، موفقیت و ثروت زیادی به دست آورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان