دانلود و خرید کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز هری آلدر ترجمه علی شادروح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز اثر هری آلدر

کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز

معرفی کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز

کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز نوشتهٔ هری آلدر و بریل هیتر و ترجمهٔ علی شادروح است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز

ان.ال.پی سرنام عبارتی انگلیسی به معنای برنامه‌ریزی عصبی‌زبانی است که رهیافتی انقلابی به توسعهٔ ارتباطات انسانی و فردی به شمار می‌آید. بعضی‌ها آن را «هنر و علم تفوق فردی» یا «مطالعهٔ تجربهٔ ذهنی» می‌نامند. این رهیافت حد اعلای مهارت‌ها در زمینهٔ برقراری ارتباط بین‌فردی و شیوه‌های عملی برای ایجاد تحول در اندیشه و رفتارتان را به شما ارائه می‌دهد. میلیون‌ها نفر از اصول و تکنیک‌های سادهٔ این روش به منظور برقراری روابط بهتر با دیگران, بالا بردن سطح اعتمادبه‌نفس و نیل به موفقیت در کلیهٔ جوانب زندگی بهره جسته‌اند.

هر کسی می‌تواند ان.ال.پی را فراگیرد و از نتایج دیرپای آن بهره‌مند شود. می‌توانید آنچه را فرامی‌گیرید در محل کار، در خانه و در هر مرحله از زندگی‌تان به کار بندید، بدون آنکه به اطلاعات پیشینی راجع به موضوع نیازی داشته باشید. به کمک کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز با راهنمای مقدماتی کاربرد آسان ان.ال.پی آشنا می‌شوید و در عین حال می‌توانید از آن به عنوان جزوهٔ کامل آموزشی برای ارتقا به مرتبهٔ یک کارشناس دوره‌دیده در این حوزه بهره گیرید. می‌توانید تکنیک‌های آموزش‌داده‌شده را به کار بندید و بلافاصله در زندگی خود تغییراتی حس کنید.

شما در این کتاب به‌تدریج با مباحثی آشنا می‌شوید که با توضیحات کافی و مثال‌هایی از زندگی واقعی همراه خواهد بود. تمرین‌های سادهٔ روزمرهٔ این کتاب کمکتان می‌کند تا آنچه را آموخته‌اید به خاطر بسپرید و از منافع بی‌واسطهٔ آن بهره گیرید. بسیاری از این تمرین‌ها را می‌توانید در حین انجام کارهای عادی روزمره انجام دهید و بنابراین نیازی به اختصاص دادن زمانی طولانی برای مطالعات اضافی در این خصوص نخواهد بود. انتظار می‌رود که تغییرات وعده‌داده‌شده در عرض چند روز اول برایتان عینیت پیدا کند.

خواندن کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با روشی جدید و کارآمد به توسعهٔ فردی و ارتباطی برسید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب ان. ال. پی. در ۲۱ روز

«ظاهراً ایدهٔ تلاش برای رسیدن به هدف بخشی از سرشت انسانی به حساب می‌آید. همهٔ ما غریزهٔ دستیابی به هدف را در وجود خود داریم که به طریقی با گرایش همهٔ مردم جهان به نشاط‌طلبی و گریز از درد و اندوه ارتباط دارد. افراد به طریقی رفتار می‌کنند که معتقدند به این طریق منافعشان تأمین می‌شود. به بیان دیگر, میل داریم که بنا به دلیلی یا قصد معینی کاری را انجام دهیم, و چه آن را به زبان آوریم یا خیر, در ذهنمان به دنبال کسب نتیجه هستیم.

بنابراین پشت هر رفتاری یک قصد نهفته است تا نتایج معینی حاصل شود. ما نیز با استناد به یک منظورِ خاص رفتار خود را تفسیر می‌کنیم و حتی بعد از آن‌که کار از کار گذشت, معنایی برای رفتارمان می‌تراشیم. به یک تعبیر, برای هر کاری که انجام می‌دهیم یک بهانه داریم.

با تعیین آگاهانه و دقیق اهداف خود, به طوری که به «نتایج مناسبی» ختم شوند, بخت بیشتری برای جامهٔ عمل پوشانیدن به آن‌ها و کسب موفقیت خواهید داشت.

ان.ال.پی بر پایهٔ همین گرایش ذاتی به هدفمند بودن و اشتیاق برای برخورداری از زندگی هدفمند و بامعنی استوار شده است. در این مورد که انسان به مثابهٔ سیستم هدفمند عمل می‌کند شواهد فراوانی در دست است. به نظر می‌رسد که چه بشر بخواهد چیزی به دست آورد, کاری انجام دهد یا چیزی را بشناسد, و چه بخواهد فقط زنده بماند و تولیدمثل کند, در هر حال پایه و اساس رفتارهایش را هدفمندی تشکیل می‌دهد, نه به این معنا که پشت هر فعالیت کوچکی که به آن مبادرت می‌ورزیم یک هدف خودآگاه نهفته است. در حقیقت, ما معمولاً ناخودآگاه و بدون نیت قبلی این کار را می‌کنیم. بدون تأمل دربارهٔ این‌که رفتارمان ما را به کجا خواهد برد کارهایی انجام می‌دهیم. اما حتی وقتی آگاه هم نیستیم, باز هم در حال تعقیب برخی انگیزه‌ها یا اهداف اساسی هستیم.

مثلاً, بعضی ورزشکاران و تجار بسیار موفق در اوایل پای نهادنشان به صحنهٔ زندگی برای فایق آمدن بر کاستی‌های اجتماعی یا تحصیلی به تلاشی بی‌وقفه و فرساینده دست زده‌اند. آن‌ها بدون آن‌که آگاهانه به انگیزه و توان و پایبندی خارق‌العادهٔ خود به اهدافشان پی برده باشند, از یک نگرش شخصی به‌مراتب قدرتمندتر از هر برنامهٔ تجاری مشترک یا جاه‌طلبی آگاهانهٔ شغلی پیروی می‌کنند. مثلاً نسل برجستهٔ قهرمانان ژیمناستیک جوان روسی و اروپای شرقی در چند دههٔ گذشته, جملگی از یک جاه‌طلبی برانگیزنده برای نیل به موفقیت برخوردار بودند و آرزوی بزرگ دستیابی به تفوق و شهرت جهانی به آن‌ها قدرت می‌داد. در چنین مواردی, معلوم می‌شود که تأثیر یک تخیل بارور و آزاد از قدرت اراده و حس فداکاری که بسیاری از ما به مرور زمان در خود پدید می‌آوریم بیشتر است. این افراد شاید بدون آن‌که حتی از وجود رؤیا در ذهن خود باخبر باشند, به آن تحقق می‌بخشند.

بسیاری از داستان‌های مربوط به انسان‌های موفق به زمان کودکی, حوادث و شرایط حاکم در اوان حیات, یا تأثیر یک شخص خاص بر آن‌ها برمی‌گردد. گاهی شاید به نظر رسد که افراد موفق خوش‌شانس بوده‌اند یا بخت با آن‌ها یار بوده، بنابراین خارج از کنترل و ارادهٔ ما هستند. با همهٔ این‌ها, رهیافت ان.ال.پی به مقولهٔ هدف‌گذاری با رهیافت‌های عامه‌پسند تجاری از این لحاظ تفاوت دارد که این مبحث در پرداختن به حوادث هر دو جنبهٔ ناآگاه و آگاهانهٔ آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

هر کسی می‌تواند این سازوکار دستیابی به هدف را که از طرف خداوند در او به ودیعه نهاده شده به خدمت گیرد و به آن اعتماد کند. این سازوکار با وفاداری هر آنچه را ما, چه به صورت آگاهانه و چه ناآگاه, به سیستم خود وارد می‌کنیم تجزیه و تحلیل می‌کند. ما در این فصل و فصل بعدی ابزار مورد نیاز شما را برای دستیابی به حداکثر بهره از قدرت طبیعی دستیابی به هدف که درونتان وجود دارد فراهم می‌آوریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۵۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان