دانلود کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست با صدای مهدی فضلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست اثر مایک راکر

دانلود و خرید کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست

نویسنده:مایک راکر
گوینده:مهدی فضلی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست

کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست نوشتهٔ مایک راکر و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. گویندگی این کتاب صوتی را مهدی فضلی انجام داده و انتشارات بذر خرد آن را منتشر کرده است؛ کتابی که توضیح داده است، چطور تفریح کنیم.

درباره کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست

چطور تفریح کنیم؟ کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست (The Fun Habit) کوشیده است به همین پرسش پاسخ دهد. این کتاب صوتی یک کتاب علمی و پژوهشی است که به ما ثابت می‌کند تفریح، قدرت تحول زندگی را دارد و برخلاف آنچه تصور می‌کنیم، چندان هم دور از دسترس نیست. مایک راکر (Mike Rucker) حس غم و ناراحتی را محرک انگیزه و پیشرفت دانسته است. او به‌عنوان یک روان‌شناس و محقق، مدت بسیاری را دررابطه‌با موضوع شادی تحقیق کرده و نتایج تحقیقاتش را در زندگی شخصی‌اش به کار بسته است. گفته شده است که او هر کاری می‌کرد تا با تجربهٔ شادی، کیفیت زندگی خود را بالا ببرد و در یکی از وبلاگ‌های شخصی‌اش نیز ماهانه مطالب و توصیه‌هایی برای داشتن زندگی شادتر ارائه می‌داد. درست پس از انتشار یکی از مقاله‌هایش، اتفاق عجیبی افتاد. او در آن مقاله از تجربهٔ یک تفریح دونفره با برادرش نوشته بود، اما درست بعد از انتشار آن متوجه شد که برادرش از دنیا رفته است. زمانی که همه در این فکر بودند که او چقدر از چنین تفریح خانوادگی خوشحال است و این ایده چقدر می‌تواند برای آن‌ها کارآمد باشد، مایک راکر در سوگ و عزای برادرش بود و به این فکر می‌کرد که چقدر خوشبختی می‌تواند شکننده باشد. پس از آن او به‌دلیل یک آسیب‌دیدگی، تحت عمل جراحی مفصل پا قرار گرفت و بعد از آن متوجه شد که دیگر نمی‌تواند مثل قبل در مسابقات دو شرکت کند. این خبر برای او که یک ورزشکار حرفه‌ای بود، بسیار ناگوار و ناراحت‌کننده بود. این اتفاقات بدِ زنجیره‌ای اما برای مایک راکر یک درس بزرگ داشت و آن هم این بود که تلاش برای یافتن شادی، همه‌چیز به شما می‌دهد به غیر از خود حس شادی را.

شنیدن کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در باب تفریح و زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تفریح یاد گرفتنی‌ ست

«من در طول همه‌گیری کووید نوزده به یک گریز نیاز داشتم، درحالی‌که تحت فشار شدید دو کار همزمان قرار داشتم؛ یکی نوشتن کتابی درباره‌ی تفریح، که تفریحی هم در کار نبود و دیگری مدیر ارشد مسئول مراکز بهداشت. نه وقت داشتم و نه پول. ولی همان‌طور که مشاهده کردید برای گریز موقت از زندگی روزمره نه به زمان زیاد نیاز دارید و نه به پول زیاد. به همین دلیل با استفاده از راهکارهای ابداعی خودم تصمیم گرفتم یک روز را در جواهری نهفته در مناطق حومه‌ای مرکز کارولینای شمالی سپری کنم، محلی به نام چاه رحمت. نام این چاه هم آنچه را که هست توصیف می‌کند و هم آنچه را که نیست؛ مجتمع پزشکی، مرکز کنفرانس یا محل جلسات. آنچه که هست خلوتگاهی پنهان در بیراهه‌ای است که در آن با مهمان‌نوازی و احترام از مردم پذیرایی می‌کنند و پناهگاهی آرام است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۲۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۲۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان