نظرات درباره کتاب صوتی انسان در جست و جوی معنا و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی انسان در جست و جوی معنا اثر ویکتور فرانکل

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی انسان در جست و جوی معنا

۳٫۶
(۲۴)
نفیسه صالحی
من هر گاه در زندگی ناامید می شوم یک سری به این کتاب می زنم و دوباره و چند باره می خوانمش تا جانی تازه بگیرم و ادامه راه دهم .
کاربر Mim
این کتاب بخشی از انسانیت رو نشون میده که حتی تحت فشار هم با اختیار عمل میکنه؛ یکی از بهترین کتاباییه که تو زندگیم خوندم .
k1toys.com
کتاب خوبی بود ولی باید درک قوی از مطالب داشت برای کسانیکه که تحصیلات خوبی دارند عالیه شاد و سلامت و پر روزی باشید الهی آمین 💐🙏
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
عالی عین باقالی
betWeen
به نام خدا همراه هستیم با یک اثر دیگر اثری واقعا در نوع خود کمیاب که باید برای آن دسته بندی ایجاد کرد و جالب اینجاست که فقط خودش در این دسته بندی قرار میگیرد البته شاید کتاب های مشابهی هم باشند که از جنگ و اسارت و این چیز ها نوشته باشند ولیکن این کتاب بنظر نوبر همه ی شان است چون واقعا چیزی که اردوگاه های کر اجباری را توصیف کند و در دل آن باشد واقعا کمیاب است ای کاش درمورد اردوگاه های کار در سیبری نیز مطالبی لا اقل اندک مشابه این وجود میداشت ولیکن مهم نیست به اصل موضوع بپردازیم شروع کتاب و نوع بیان و نوصیفش واقعا شمارا در خود هضم میکند تا حدی آن فضای اسارت که از اسارت هم فراتر است تا مقدار قابل توجهی حسش کردم . . . به گونه ای که خود را همنشین نویسنده میپنداشتم و شرایط صعب و غیر انسانی آن واقعا این به حرف نیست و باید در آنجا بود تا بطور کامل با گوشت و پوست و خون و روح و روان آن را درک کرد و این زندانی ما که روانشناس است حتی اینجا هم تسلیم نمیشود و از دل این جهنم برای او معنا به ا میخیزد ببه نوبه ای که یکی از روش های روانشناسی را ابداع میکند و کتابی چو این به نگار و رشته ی تحریر در می آورد آنهم در زندان ! در اردوگاه چون میدانست این کارش بی نتیجه نخواهد بود و همه ی اینها باید معنای داشته باشد لا اقل روزی معنا پیدا خواهد کرد. . . .
کاربر 3835080
با درود و عرض ادب خدمت شما باید بگویم که متن انگلیسی این کتاب را خوانده ام برای سه نوبت.اما همچنان مشتاق خواندن و شنیدن این کتاب هستم.سپاسگزارم که ما را در دستاوردهای خود شریک می کنید.با وجود فرصت کمی که دارم ،ترجیح می دهم که وقتم را صرف دریافت مطالب و تجربیات این نابغه کنم.دستتون پربرکت بادا.
کاربر 7426505
علی رغم معروفیت زیاد توصیه نمیکنم بیشتر یه رمان غم انگیز بود و بنظر من انگیزه بخش نبود بلکه موجب ناراحتی میشد

زمان

۵ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۸۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۸۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
۲۹,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد