دانلود و خرید کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی میعادمهدی صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی اثر میعادمهدی صفری

کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی

کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی پنج نمایشنامه از میعادمهدی صفری است که در فضای زادگاه او، ایلام، رخ می‌دهند و روح لطیف بچه‌های سرزمین مادری را نشان می‌دهد.

درباره کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی

میعادمهدی صفری در کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی پنج فیلمنامه را نوشته است که در شهر ایلام، زادگاه نویسنده اتفاق می‌افتد.

او این فیلمنامه‌ها را با استفاده از اصول فیلمنامه‌نویسی کلاسیک نوشته است و در آن شجاعت، سخت‌کوشی، افکار مثبت، روح لطیف و از خودگذشتگی بچه‌های سرزمین مادریش را ستوده است. فضای فیلمنامه‌های داستانی ارائه شده، بسیار ملموس و واقعی به نظر می‌رسد، به نحوی که خواننده با آن درگیر شده و با شخصیت‌های داستان همذات‌پنداری می‌کند.

در داستان‌های این کتاب، نویسنده به عواطف و احساسات پاک و بی‌آلایش بچه‌ها اشاره می‌کند و آن را می‌ستاید. او از شرافتی سخن می‌گوید که ریشه در تاریخ و اصالت بچه‌های سرزمین مادریش دارد. شرافت والایی که شایسته تقدیر است. 

نویسنده به این نکته آگاه است که هر چند مشکلات طاقت‌فرسای زندگی، روح لطیف بچه‌ها را می‌آزارد و ممکن است بچه‌ها را به سمت خطایی ناخواسته پیش ببرد اما آنها انسانیت خود را زیر پا نمی‌گذارند و خطای ناخواسته را در فرصت مناسب جبران کرده و به فطرت پاک خویش باز می‌گردند. بچه‌هایی که دستانی سفید و پاک دارند و نویسنده بهشت را شایسته آنها می‌داند...

کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه فیلمنامه و فیلمسازان را به خواندن کتاب فیلمنامه سفیددستان بهشتی دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۹۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان