دانلود و خرید کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها راجر کرامبی وایت ترجمه حسین نیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها اثر راجر کرامبی وایت

کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها

معرفی کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها

کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها نوشته راجر کرامبی وایت است که با ترجمه حسین نبر منتشر شده است. این کتاب بررسی و مقایسه نظام آموزشی انگلستان و دانمارک است که اطلاعات دقیقی درباره سیستم آموزش در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

درباره کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها

کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها از این جهت ارزشمند است که فعالان حوزه آموزش می‌توانند به یک مقایسه جامع برسند و ببیند نظام آموزشی کشورهای پیشرفته با نظام آموزشی ما چه تفاوت‌هایی دارد. در این کتاب می‌خوانید چطور در یک کشور پیشرفته آموزش صرفا برای تدریس منابع آموزشی نیست بلکه جایی است برای کسب اعتماد به نفس و بالا بردن مهارت‌های اجتماعی و به‌دست آوردن تجربیات کارآمد و جذاب. در این کتاب می‌بینید چطور تدرس از شکل خشک و خسته کننده خود خارج می‌شود و درس‌هایی مانند تاریخ و جغرافیا با بازی و نمایش همراه می‌شود. در مدرسه علاوه بر درس باید بر تفریح و بازی هم تاکید کرد زیرا مجموعه‌ این رفتارها شخصیت کودکان را شکل می‌دهد. 

تاکید به اهمیت پیدا کردن دوست و ایجاد رابطه صمیمی و ایجاد روحیه مشارکت و مشورت و درک اهمیت حس استقلال از مهم‌ترین مبانی آموزشی در یک کشور پیشرفته است. این کتاب به این موضوعات می‌پردازد و برای معلمان و مربیان و مدیران بسیار کارآمد است.

خواندن کتاب مدارس فردا؛ معیارها و دیدگاه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان