دانلود و خرید کتاب ساده زندگی کنیم ترجمه نوید طوفان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساده زندگی کنیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب ساده زندگی کنیم

معرفی کتاب ساده زندگی کنیم

کتاب ساده زندگی کنیم توسط تیم HTeBooks گردآوری و مترجم آن نوید طوفان است. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است و هدف این کتاب آگاهی رسانی در کمترین زمان است.

این کتاب نکات و شیوه‌های بسیاری دارد که تغییراتی اساسی در ابعاد مختلف زندگی شما، از اخلاقتان گرفته تا کار ساده‌ای مثل خرید کردنتان ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از این نکات، برای ساده کردن زندگی خود استفاده کنید.

ااین کتاب همچنین به ارائه اصولی می‌پردازد که برای همه افراد، خوب و مناسب است. این توصیه‌ها و اصول ممکن است در ظاهر، ساده به نظر برسند؛ اما وقتی مداوم استفاده شوند، بسیار مؤثر هستند. مثلاً اگر بخواهید شغل مهمی در شرکتی داشته باشید، یا راهی پیدا کنید که بیشتر گل‌بازی کنید، بیشتر عشق بورزید، یا اینکه به امور خانواده خود بپردازید.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا تمرکز خود را پیدا کنید، برنامه‌ریزی کنید و زندگی خود را ساده کنید. کافی است این اصول را اجرا کنید و بدانید که زمان و انرژی لازم را دارید تا آن طور که دوست دارید زندگی کنید.

 خواندن کتاب ساده زندگی کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های سبک زندگی و مهارت‌های زندگی.

 بخشی از کتاب ساده زندگی کنیم

پروژه‌ها بخش همیشگی زندگی هستند. وقتی یکی از آن‌ها را تمام می‌کنید باز پروژهٔ دیگری دارید. بدتر از آن این است که پروژه‌ها ناتمام بمانند. در نتیجه شما با چندین پروژهٔ ناتمام روبه‌رو هستید که باید آن‌ها را تمام کنید. بعید است بتوانید پروژه‌های زندگی خود را حذف کنید. اما می‌توانید آن‌ها را به سادگی اولویت‌بندی و مدیریت کنید.

بیشتر از توان خود کاری را بر عهده نگیرید. با انجام هر کاری که به شما پیشنهاد داده می‌شود، موافقت نکنید. فقط چیزی را که می‌توانید با آسودگی خاطر در زندگی سادهٔ خود انجام دهید، قبول کنید. بازدهٔ کارها را بررسی کنید. اگر انجام کاری در زندگی عاطفی و شخصی شما اثری ندارد، آن را انجام ندهید.

انرژی خود را در یک زمان فقط بر یک کار متمرکز کنید. اگر با انجام کارهای زیاد در یک زمان استرس می‌گیرید، آن‌ها را انجام ندهید و فقط یک کار را در یک زمان انجام دهید.

در دسترس نباشید. اگر در انجام پروژه‌ها مشکل دارید، هنگام انجام کارهای مهم خود، در دسترس دیگران نباشید. در دفتر خود بمانید و از دیدن افراد دیگر خودداری کنید و بگذارید دستگاه پاسخگو، تلفن شما را پاسخ دهد، یا به مکانی ساکت و خلوت بروید (مانند کلبه‌ای در جنگلی زیبا که هیچ شخص و تلفنی در آنجا وجود ندارد.)

روش انجام کارها را تغییر دهید. کارها را به یک روش انجام ندهید، فقط به این دلیل که همیشه به این روش انجام شده‌اند. روش مدیریت پروژه‌ها را تغییر دهید و ساده کنید. اگر پروژه با رایانه سریع‌تر انجام می‌شود، از آن استفاده کنید، حتی اگر آن پروژه همیشه بدون رایانه انجام شده باشد.

یک بار برای انجام کامل پروژه، زمان بگذارید. در این صورت شما زمان خود را ذخیره کرده‌اید. در غیر این صورت باید دوباره برای آن کار زمان بگذارید و آن را انجام دهید.

در جزئیات غرق نشوید. اجازه ندهید جزئیات شما را از موضوع اصلی منحرف کند. اول بخش‌های اصلی هر پروژه را انجام دهید. اگر وقت داشتید، بعداً به جزئیات بپردازید.



نظرات کاربران

ناسارا
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

کتاب خلاصه و خوبی بود مفصل تر در کتاب جادوی نظم ماری کندو نوشته شده. کلا من خیلی موافق مینیمال زندگی کردنم. یادمه یه زمانی که داشتم واسه ارشد درس میخوندم فقط یه بارونی داشتم یه روسری و یه شلوار

- بیشتر
mostafa.salehi
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

عالیه این کتاب با زبون خودمونی میگه ساده زندگی کنید

Eli
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

من کتاب را دوست داشتم و برام جالب بود. کتابی مختصر و مفید و بانکاتی آموزنده درباره ساده کردن زندگی .

Fatemesama
۱۴۰۰/۰۲/۰۳

کتاب بسیار خوب و روانی هست. یه جور هایی کتاب می گه که چه طور مینیمال بشیم و چیکار ها باید بکنیم.به نظرم واقعا وقتش هست که ساده زیستن رو شروع کنیم🙃😁

unicorn
۱۴۰۰/۰۱/۲۱

یک کتاب خیلی کوتاه درباره منظم و مرتب بودن، که باید بگم اگر فرد به هم ریخته و نامرتبی هستید این کتاب مستقیما نمیتونه مشکل شما رو حل کنه،اول باید توجیه بشید چرا میخواید تغییر کنید و چطور باید تغییر

- بیشتر
کاربر ۱۵۲۴۳۰۵
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

ساده زندگی کردن، اینی نیست که در این کتاب بیان شده، بیشتر تمرکز بر discipline و نظم.ه شده ساده زندگی کردن از انتظارات خود فرد از محیط پیرامون و خودش نشات میگیره، اگر دنبال پز دادن و توی چشم مردم کردن

- بیشتر
Queen
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

خیلی کلی نوشته شده بود و چیز خاصی که مد نظر باشه نوشته نشده بود.

dim tim
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

به پولی که دادم خیلی بیشتر می ارزید👌👊

کاربر 878231
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

مختصر و مفید نکات مهمی رو یادآوری کرد🌹

Mahdy
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

ترجمه روان بود اما خیلی کوتاه و کلی بود و چیز تازه‌ای برای گفتن نداشت.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
چه چیزهایی را نخریم؟ چیزی نخرید مگر اینکه جایی برای آن داشته باشید. با خرید چیزی که جایی برای آن ندارید فقط درهم‌وبرهمی بیشتری در زندگی سادهٔ خود ایجاد خواهید کرد. فقط به دلیل ارزان بودن وسایل را نخرید. اگر واقعاً به چیزی نیاز ندارید خریدن آن فقط به دلیل ارزان بودن کاری احمقانه است. کفش‌هایی نخرید که به پای شما آسیب می‌رساند.
کاربر ۲۰۷۲۵۸۶
ساده کردن زندگی یعنی برای خودمان وقت بگذاریم قطعاً ساده کردن زندگی زمان موردنیاز را به شما می‌دهد تا کارهایی را که دوست دارید انجام دهید؛ اما احتمالاً برای عملی کردن آن‌ها باید تغییراتی در روش استفاده از زمان خود ایجاد کنید.
mostafa.salehi
بهترین گزینه برای ایجاد تغییر در زندگی، ساده کردن آن است.
dim tim
با تغییر کردن نجنگید و از آن استقبال کنید. موقعیت‌های شغلی و افراد تغییر می‌کنند. مردم می‌آیند و می‌روند و ثابت نمی‌مانند. تغییرات زیادی به شما تحمیل می‌شود، چه آن را دوست داشته باشید چه نداشته باشید.
کاربر ۱۵۲۴۳۰۵
زندگی ساده یعنی روزها مفید باشند و بدون نگرانی بگذرند.
رامتین
مهم‌ترین چیز در روند ساده کردن زندگی، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی است. به یاد داشته باشید فقط شما می‌توانید زندگی خود را اداره کنید، اجازه ندهید زندگی، شما را اداره کند
mostafa.salehi
ساده کردن زندگی یعنی برای خودمان وقت بگذاریم قطعاً ساده کردن زندگی زمان موردنیاز را به شما می‌دهد تا کارهایی را که دوست دارید انجام دهید؛ اما احتمالاً برای عملی کردن آن‌ها باید تغییراتی در روش استفاده از زمان خود ایجاد کنید.
mostafa.salehi
آنچه را شروع می‌کنید تمام کنید و آنچه را که نمی‌توانید تمام کنید شروع نکنید.
Anahid
برای زمان خود برنامه‌ریزی کنید. با زمان خود طوری رفتار کنید که با دارایی خود رفتار می‌کنید و مطمئن شوید هر هفته و هر روز شما دارایی شماست.
Anahid
«اگر می‌خواهید از وقت خود به خوبی استفاده کنید، باید بدانید که چه چیزی مهم است و برای به دست آوردن آن هر کاری انجام دهید
کاربر ۱۵۲۴۳۰۵

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

حجم

۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان