دانلود و خرید کتاب لبخندک زینب محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لبخندک اثر زینب  محمودی

کتاب لبخندک

نویسنده:زینب محمودی
انتشارات:نشر جمال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لبخندک

زینب محمودی(۱۳۵۷-) گردآورنده این مجموعه طنز است. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «... این مجموعه، خوارکی برای لحظه‌‌های خستگی شما است، قدری لطیفه و کمی کاریکلماتور و گاهی برخی حرف‌‌های جدّی برای زدودن رنج و درد از زندگی شما گردآوری شده است. بیشتر کاریکلماتورها از اینترنت استخراج شده و با گزینش، بازبینی و گاهی دستکاری کلّی تقدیم خوانندگان می‌‌گردد. باشد تا جامعه با آشنا شدن با این کلمات پر نیش و نوش، سخنان جدّی خود را کمتر پنهان کنند. خنده در این مجموعه نتیجه شگفتی‌‌هایی است که برای انسان به وجود می‌‌آید و هرگز اصالتی ندارد. تلاش شده از خنده‌‌های تمسخرآمیز فاصله بگیریم و با معنادار کردن هر تبسم لحظاتِ خوشِ پرباری به شما هدیه دهیم.»

نظرات کاربران

majid
۱۳۹۷/۱۱/۲۱

چرت بود

ahmad artiman
۱۳۹۷/۱۱/۲۱

در یک کلمه مزخرف

اکرم سادات
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

اصلا جالب نبود

Dexter
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

خیلی یخ بود😑

Setayes writer
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

زیاد بامزه نبود.

کاربر 736798
۱۳۹۷/۱۱/۲۲

خیلی عالی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
خسيس خسيسی به خانمش گفت : تا می‌رم پشت‌بام و برمی‌گردم ، دو تا تخم‌مرغ درست کن . مرد به پشت بام رفت و بيچاره پايش به چيزی گير کرد و از بام سقوط کرد . هنگام سقوط وقتی از کنار پنجره آشپزخانه می‌گذشت ، فرياد زد : يکی درست کن . يکی درست کن .
S
هرگز نبايد ديگران هزينه خنده من و شما را بدهند. بنابراين هيچ‌گاه نبايد آزار و رنجش ديگران باعث خنده ما گردد ، خنديدن به بهای تحقير کردن ديگران بسيار زشت و ناپسند است . بهترين خنده ، تبسمی است که با گشاده‌رويی و خوش‌رويی باشد
S
پيامبر اکرم صلی‌الله‌عليه‌و‌آله فرمود: مَنْ سَرَّ مُؤمِنا فَقَدْ سَرَّنی وَ مَنْ سَرَّنی فَقَدْ سَرَّ اللّهَ . هرکس مؤنی را شادمان کند ، مرا شاد کرده و هر کس مرا شاد کند ، خوشنودی و شادمانی خداوند را به دست آورده است .
S
رولب‌مون هميشه خنده پيداست می‌خنديم، اما دل‌مون کربلاست
S
کنون رزم ويروس و رستم شنو دگرها شنيدستی اين هم شنو که اسفنديارش يکی ديسک داد بگفتا به رستم که ای نيکزاد در اين ديسک باشد يکی فايل ناب که بگرفتم از سايت افراس‌ياب برو خُرمی کن بدين ديسک هان که هم نون و هم آب باشد در آن تهمتن روان شد سوی خانه‌اش شتابان به ديدار رايانه‌اش دگر صبر و آرام و طاقت نداشت و آن ديسک را در درايوش گذاشت نکرد هيچ صبر و نداد هيچ لفت يکی هم کپی از همان ديسک گرفت در آن ديسک ديدش يکی فايل بود بزد اينتر آن را و اجرا نمود
هادی حیدری

حجم

۱۴۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۴۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۸۰۰
تومان