دانلود و خرید کتاب سوشیانس شروین وکیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوشیانس اثر شروین وکیلی

کتاب سوشیانس

نویسنده:شروین وکیلی
انتشارات:نشر شورآفرین
امتیاز:
۴.۴از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سوشیانس

سوشیانس نام قهرمان داستانی اسطوره‌ای با مضامین فلسفی است که شروین وکیلی نوشته است. نویسنده، دارنده مدرک دکتری رشته جامعه‌شناسی است و دانش دقیق خویش در زمینه اسطوره‌شناسی ایرانی را برای دخل و تصرف‌هایی زیربنایی در محتوای این اسطوره‌ها و درآمیختن عناصر آشنا و کهن آن به کار گرفته است. مضمون اصلی داستان، چنان که از نام کتاب برمی‌آید، ماجرای ظهور نجات‌بخشِ آخرالزمانی است که قرار است نبرد نهایی نیکی و بدی را آغاز کند و به چیرگی نیروهای ظلمت بر جهان پایان دهد. برخلاف شکل مرسومِ روایت داستان ناجی که معمولا نیمه‌کاره رها می‌شود و به بشارتِ ظهور وی محدود می‌شود، نویسنده این جسارت را داشته تا افسانه نجات‌بخش را به پایان برساند و برداشت شخصی خویش از قیامت را برای مخاطبان خویش بازنمایی کند.

نظرات کاربران

mehregan
۱۳۹۵/۰۹/۲۵

نویسنده با قلم قوی خود به زیبایی اسطورهای ایران را با نثری روان معرفی کردند ،زیبا بود.

mellow
۱۳۹۸/۰۹/۰۶

نسخه چاپی این کتابو خوندم. میشه گفت نام بیشتر اسطوره های شناخته شده ایران در این کتاب اومده با همون خصوصیات و سرگذشتی کمی متفاوت. کتاب زیباییه پیشنهاد میکنم بخونید

Iran
۱۳۹۶/۰۶/۱۳

عالیه

amin
۱۳۹۴/۰۷/۱۸

خیلی جالب بود و داستان قوی داشت

کاربر 7390096
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
جم خندید و گفت: “پسر جان، تو گویا از کودکی از خویشاوندانت دور بوده‌ای و از این روست که چنین مهرشان را در دل می‌پروری. نیکی و پلیدی همخون و همزاد هستند. پادشاهی که نور را نمایندگی کند، نماینده‌ی‌ ظلمت را در میان اعضای خاندان خویش خواهد یافت. از فهمیدن این حقیقت آشفته نشو."
tj.alireza

حجم

۳۲۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

حجم

۳۲۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان