دانلود و خرید کتاب اشراف سیاه جان کلمن ترجمه عبّاس کَسکَنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشراف سیاه اثر جان کلمن

کتاب اشراف سیاه

معرفی کتاب اشراف سیاه

موضوع «اشراف سیاه»که ترجمه‌ای از کتاب مهمّ «تاویستاک» نوشته جان کُلمن است معرفی و بررسی مهم‌ترین مرکز کنترل ذهن در جهان و بیان نقش رسانه در این باره در غرب می‌باشد. در این کتاب، کلمن پرده از اعمال مؤسّسه‌ای مخفی برمی‌دارد که یکی از مؤسسات تشکیل شده برای کنترل ذهن در جهان است. این مؤسسه با نام «تاویستاک» (انستیتو روابط انسانی تاویستاک) شناخته می‌شود و مرکز آن در «لندن» قراردارد. هر چند تاویستاک تنها یکی از مراکز دست‌کاری افکار عمومی و متعلّق به اقلّیتی زرسالار است، امّا به نوعی مادر مراکز «شست‌وشو دهنده ذهن» به‌حساب‌می‌آید. در کتاب اشراف سیاه، که «عبّاس کَسکَنی» آن را ترجمه نموده‌است، از یافته‌های حاصل چندین و چند سال مطالعه و تحقیق جان کلمن استفاده می‌شود و موضوعی مورد بررسی قرارمی‌گیرد که پیش از این ناشناخته بوده‌است. موضوعات شگفت‌آوری مثل چگونگی تغییر الگو در آموزش و پرورش جهان، نقش رسانه‌ها و تبلیغات در تغییر افکار عمومی، استفاده از تغییر هوّیت مردم برای هماهنگی آنها با قوانین مدرن، ورود آمریکا به جنگ جهانی اوّل و دوم (بدون آن‌که مخالفتی از سوی مردم صورت پذیرد)، تغییر افکار بر ضدّ صلح، نقش سیاست‌مداران و بازیگران در کنترل ذهن، ورود بیماری‌ها به جهان توسط تاویستاک و...
شوالیه‌های معبد
هارون یحیی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ی لعنت، جلد ششم: (شوالیه‌های معبد و بنیان‌های فراماسونری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد دوم، کاهنان معبد جادو)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ لعنت (جلد پنجم، ادوار رفته بر مسیحیت)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد چهارم، الیگارشی حاخامی، تلمود و کابالا)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ی لعنت، جلد هشتم (ایلومیناتی، سیزده خاندان تاجدار، سیزده خط خونین)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد هفتم، فراماسونری در صحنه حیات سیاسی، اجتماعی ملت ها)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد سوم، بنی اسرائیل و پیامبری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت، جلد اول: (بن‌مایه رویگردانی از خدا)
اسماعیل شفیعی سروستانی
التهاب جهانی و موقعیت شیعیان
اسماعیل شفیعی سروستانی
پروژه‌ی مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی
نصیر صاحب‌خلق
جهان صفحه‌ی شطرنج سازمان‌های سرّی
سید شاهپور حسینی
مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی
اسماعیل شفیعی سروستانی
یدالله
گریس هالسل
نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام
یوسف رشاد
تاریخ سازمان سیا و تحولات جهانی
حمید عشقی
میراث اسطوره ها
جورجی کنعان
یهود، صهیونیسم و اروپا
ضحی ربانی خوراسگانی
زنجیرهای نامرئی (بحران فراگیر در شرق اسلامی و جهان تک‌حکومتی)
اسماعیل شفیعی سروستانی

نظرات کاربران

mario
۱۳۹۶/۰۹/۲۳

کتاب خیلی خاصه. من برای یکی از کلاسهای دانشگاه خوندم کتاب رو. توصیف تمام جریانها و شناخت ماهیت و پشت پرده خیلی از جریانها و متخصصین حوزه علوم اجتماعی و سیاسی که سالها درسهاشون رو خوندیم واقعا هم لذت بخش

- بیشتر
Zohreh Ahmadi
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

اگر به حوزه ی علوم سیاسی علاقه دارید، این کتاب برای شماست ولی اگر مثل من هیچ چیزی از جنگ های جهانی و خلیج فارس و... نمی دونید ،لازمه که کنار مطالعه ی کتاب سرچ کنید و مطالب مرتبط رو

- بیشتر
mahdi.ch73
۱۳۹۶/۰۹/۲۲

این کتاب را مطالعه کردم عالی بود

امیر
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

واقعا کتاب خوبی بود، خوندم و خیلی هیجان انگیز و جالب بود ، حرف هایی داشت که تا حالا نشنیده بودم.

Reza.AH
۱۴۰۰/۱۲/۲۴

این کتاب اطلاعات کلی در مورد دستهای پشت پرده اتفاقات جهانی از جمله جنگ اول و دوم بدست میدهد. در کل مطالب خوبی دارد ولی در بعضی جاها یه خورده دست راستی میشود وشاید یه خورده مبالغه درش هست .

سید حمید رضا تفتی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

این کتاب به دنبال اثبات این قضیه است که تمام مقوله‌های فرهنگی رایج و سبک زندگی مرسوم در تمدن غرب ساخته و پرداخته یک سری زرسالار که به دنبال رام کردن انسان‌ها هستند (جایگاه مردم در ترقی آنها کمی بالاتر

- بیشتر
1984
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

چیز خاص و نویی نیست. همه میدونیم که جهان دست اربابان فریب و چپاوله. شهریار ماکیاولی رو بخونید که ۵۰۰ سال پیش گفته داستان حاکمان و سیاست چیه.

saman shariat
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

تو رو خدا این سبک کتاب هارو صوتی کنین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
در واقع، “تاویستاک” بازوی جنگ روانی خاندان سلطنتی “انگلیس” است.
امید
پروژه‌ی شهروندان جهانی نیز به نوبه‌ی خود، برای این به خدمت گرفته شد تا به وسیله‌ی آن، مرزها، زبان و فرهنگ ملّی را تضعیف نماید و غرور ملّی و حاکمیت دولت‌های ملّی را در تدارک برای ظهور “نظم نوین جهانی” سوسیالیستی دولت واحد جهانی بی‌اعتبار نماید.
Zohreh Ahmadi
به طور کلّی می‌توان “سقوط سلسله‌ها”، “انقلاب بلشویکی”، “جنگ‌های جهانی اوّل و دوم”، که شاهد نابودی اتّحادها و سرحدّات و مرزها بود، تشنّجات در مذهب، اخلاق، زندگی خانوادگی، رفتار اقتصادی، سیاسی، انحطاط در موسیقی و هنر را به شست‌وشوی مغزی توده‌ای نسبت داد که توسط دانشمندان علوم اجتماعی “تاویستاک” رقم می‌خورد.
امید
زبان سیاسی برای این طرّاحی می‌شود که دروغ را صداقت و جنایت را قابل احترام نشان دهد و به باد مطلق، ظاهری مستحکم ببخشد. مونزنبرگ، همچون همتای آلمانی خود گفت: همه‌ی خبرها دروغ است و تمامی تبلیغات در قالب خبر، طرّاحی می‌گردد.
بهرام
“انگلیس”، به گونه‌ای بی‌رحمانه در یک جنگ بیدادگرانه در جنوب “آفریقا” که سه سال به طول انجامید، ضربه‌ی نهایی را بر بوئرها وارد آورد. اگر ویلسون می‌خواست “جهان را برای دمکراسی ایمن گرداند”، می‌بایست به نفع “آلمان” وارد جنگ با انگلیس متجاوز و محرّک جنگ شود. به جای اینکه جهان برای دمکراسی امن شود، اوضاع به گونه‌ای رقم خورد که تبدیل به بزرگترین فاجعه برای ملّت‌های متمدّنی شد که به چنگال مردانی افتاده بودند که دروغ‌گویانی بدسیرت و فاسد بودند
علی
ما هرگز نخواهیم فهمید که چگونه “ایالات متّحده” تبدیل به “قدرت بزرگ منحصر به فرد” شد؛ مگر اینکه به گناهکار بودن ویلسون و نظام حاکم “بریتانیا” در صد سال پیش اعتراف نماییم.
علی
دروغ گفتن به وسیله‌ی دیپلماسی، [غیر از این] دیپلماسی مأموریت دیگری ندارد. هر زمانی دولتی بخواهد علیه دولت دیگری اعلام جنگ نماید، آن را با اعلامیه‌ای خطاب به مردم خودش و جهان آغاز می‌نماید. آن دولت با اظهار اینکه حقّ و عدالت از آن اوست، تلاش می‌نماید اثبات نماید که عشق و صلح و بشر دوستی او دمکراسی آمیخته با احساسات سخاوتمندانه و صلح دوستانه، او را بر آن داشته است که مدّت‌های مدید، رنج و عذاب را در سکوت تحمّل نماید، امّا شرارت و بی‌انصافی دشمنش او را وادار به کشیدن شمشیر نموده است. در همان زمان، از هر نوع پیروزی مادّی ابراز تنفّر و بیزاری و اعلام می‌نماید که در جست‌وجوی افزودن سرزمین‌های بیشتر به سرزمین‌های خود نبوده و به محض استقرار مجدّد عدالت، به جنگ پایان خواهد داد
علی
تجربه به ما می‌گوید که احتمالاً این نوشتار با بی‌اعتنایی و تمسخر و ناباوری از سوی برخی روبه‌رو خواهد شد. حتّی بعضی از روی ترحّم و دلسوزی به ما خواهند نگریست و در توصیف این کتاب، عبارت “عجیب و غریب” استفاده خواهد شد. این یک عکس‌العمل استاندارد از سوی کسانی است که از انگیزه‌های دانشمندان علوم اجتماعی شست‌وشوی مغزی، ایجاد کنندگان افکار عمومی و روانشناسان اجتماعی “تاویستاک” در جنگ علیه کشورشان خبر ندارند.
علی
صیانت نفس، بلند پروازی، افتخار و سربلندی، عشق به خانواده و فرزندان، میهن‌پرستی، تقلید کردن، اشتیاق به رهبر بودن، عشق به بازی و دیگر محرّک‌ها، موادّ خام عملیات روانی هستند که هر رهبری باید در تلاش برای علاقه‌مند نمودن مردم به نقطه نظرات خود، آنها را مورد توجّه قرار دهد ... اکثر مردم برای حفظ اتّکا به نفس، نیازمند این هستند که احساس کنند تمام باورهای آنان نسبت به موضوعات حقیقت دارد.
1984
من مایلم به خوانندگان خود یادآوری نمایم که “MIT”، به وسیله‌ی کورت لوین بنیاد نهاده شد؛ همان کسی که به علّت آزمایش‌های شست‌وشوی مغزی، از “آلمان” اخراج شد؛ همان کسی که “واحد بررسی بمباران استراتژیک” را طرّاحی کرد و همان کسی که تئوریسین شماره‌ی یک “تاویستاک” بود.
امید

حجم

۳۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۳۵۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان