دانلود و خرید کتاب کتاب عملی راهکارهای زندگی فیلیپ مک گراو ترجمه حسین معارف‌وند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب عملی راهکارهای زندگی اثر فیلیپ مک گراو

کتاب کتاب عملی راهکارهای زندگی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کتاب عملی راهکارهای زندگی

کتاب الکترونیکی کتاب عملی راهکارهای زندگی نوشتۀ فیلیپ مک گراو و ترجمۀ حسین معارف‌وند است و انتشارات طلایه آن را منتشر کرده است. کتاب عملی راهکارهای زندگی نوشتۀ روان‌شناس معروف فیلیپ مک گروا است و در ۴ فصل کاربردی داشتن زندگی بهتر را آموزش می‌دهد. این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده است.

درباره کتاب عملی راهکارهای زندگی

شاید شنیدن عبارتِ کتاب انگیزشی شما را یاد پیام‌هایی بیندازد که بر مثبت‌اندیشی منفعلانه تأکید دارند. برای مثال‌ پیام‌هایی که باورِ مثبت بیندیش تا کامروا شوی را تبلیغ می‌کنند. اما واقعیت این است که کتاب‌های درست و حسابی این حوزه، به شما کمک می‌کنند تا استعدادهای خودتان را کشف کنید، بر فراسوی لذت‌ها و ناکامی‌های روان خود گام بردارید و با یک شناخت عمیق نسبت به خودتان، در راستای بهتر‌شدن تلاش کنید. در کل بهتر است بگوییم خواندن کتاب‌های ژانر انگیزشی و خودیاری، باعث ایجاد انگیزه‌های لازم در شما می‌شود تا بتوانید برای اهدافتان تلاش کنید. کتاب‌های انگیزشی را می‌توان در چندین دسته قرار داد:

برخی از آن‌ها حالت معنوی دارند و به شما کمک می‌کنند تا معنای زندگی را در پرتو روان سالم‌تر و سبک زندگی ساده‌تر پیدا کنید.

گروه دیگر، در دسته کتاب‌های انگیزشی و موفقیت قرار می‌گیرند که برای پیشرفت شغلی یا پیشرفت در زندگی شخصی، مهم هستند.

دسته دیگر، جنبهٔ خودیاری دارند و به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های شخصی‌تان را تقویت کنید.

انگیزه‌داشتن در دنیای پر از اضطراب امروز که سایهٔ افسردگی همیشه در کمین است کار چندان ساده‌ای نیست، شاید یکی از دلایل محبوبیت کتاب‌های انگیزشی در این سال‌ها همین باشد. همهٔ ما نیاز داریم بار دیگر آرامش خود را بازیابیم و بتوانیم با انگیزهٔ بیشتر به کار و زندگی بپردازیم.

کتاب عملی راهکارهای زندگی دربردارندهٔ تمرین‌ها و خودآزمایی‌هایی به منظور تغییر زندگی، راهکارهای موفقیت و رفتار مثبت است که در قالب ۱۰ قانون زندگی تدوین گردیده است. این قوانین عبارت‌اند از:

۱- یا به هدف خود می‌رسید یا نمی‌رسید.

۲- شما تجربۀ خاص خود را کسب می‌کنید.

۳- مردم اقداماتی انجام می‌دهند که نتایج مثبتی در پی دارد.

۴- می‌توانید آنچه را که نمی‌شناسید، تغییر دهید.

۵- زندگی به عمل پاداش می‌دهد.

۶- واقعیتی در کار نیست: آنچه هست برداشت ماست.

۷- زندگی اداره می‌شود علاج نمی‌شود.

۸- ما به دیگران می‌آموزیم که چگونه رفتار کنیم.

۹- قدرت در بخشش است.

۱۰- برای دست‌یابی به هدف باید دقیقاً آن را توصیف کنید.

خواندن کتاب عملی راهکارهای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث روانشناسی فردی و موفقیت مناسب است.

بخشی از کتاب عملی راهکارهای زندگی

«تا اینجا اقدامات لازم را جهت بررسی برخی جزئیات زندگیتان انجام داده‌اید. به علاوه، به مرور تأثیرات مهمی که والدین شما و سایر اعضای بزرگسال خانواده روی شما داشته‌اند، پرداخته‌اید و تربیتی را که برای رشد کردن به آن نیاز خواهید داشت، مجدداً مرور کردید. به داستان زندگی من و نامه‌هایی که به والدینتان یا سایر افراد برزگسالی که در زندگی شما نقش مهمی داشته‌اند، نوشته‌اید، مراجعه نمایید و دور هر مطلبی که منعکس کنندۀ واکنش‌های عاطفی شماست، خط بکشید. این به شما کمک خواهد کرد تا چهار تمرین زیر را کامل نمایید و دید روشن‌تری در مورد ویژگی‌های عاطفی‌ای که در خلال سال‌ها به دست آورده‌اید پیدا کنید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان