دانلود و خرید کتاب آموزش جامع زبان چینی یانگ جی جو ترجمه احمدرضا آریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آموزش جامع زبان چینی

کتاب الکترونیکی آموزش جامع زبان چینی نوشتۀ یانگ جی جو و ترجمۀ احمدرضا آریان و نازنین منوچهری و مائده سادات حسینی است و انتشارات دانشگاه اصفهان آن را منتشر کرده است. کتاب آموزش جامع زبان چینی نسخهٔ ویرایش‌شدهٔ مجموعهٔ آموزش زبان چینی است که از زمان انتشار نخستین نسخۀ آن در سال ۱۹۹۹، توسط بسیاری از دانشگاه‌های داخل و خارج کشور چین به‌عنوان کتاب درسی انتخاب شده است.

درباره کتاب آموزش جامع زبان چینی

هدف نویسندهٔ این مجموعه از کتاب‌های درسی، بهبود تدریجی مهارت گفتاری دانشجویان در گوش‌دادن، صحبت‌کردن، خواندن و نوشتن بر اساس آموزش آواشناسی، گرامر، واژگان، حروف چینی و سایر عناصر زبان و پرورش توانایی استفاده از زبان چینی در ارتباطات اجتماعی است که پایه و اساس پیشرفت آن‌ها در طی سال اول را ایجاد می‌کند. هر درس در این کتاب از ۵ واحد تشکیل شده است که شامل ۱.متن درس ۲. واژگان جدید. ۳. نکات ۴.دستور زبان ۵.تمرینات است.

گرچه آموزش آنلاین زبان این روزها به متدوال‌ترین روش‌های آموزش تبدیل شده است اما همچنان نمی‌توان نقش آموزشی کتاب‌های آموزش زبان را نادیده گرفت.در‌حالی‌که وب‌سایت‌ها سعی دارند زبان را به‌عنوان یک موضوع گسترده آموزش دهند، کتاب‌ها بسیار تخصصی‌تر عمل می‌کنند. بسیاری از این کتاب‌ها به شکل اختصاصی بر یک موضوع در سطحی عمیق کار می‌کنند. این گونه موضوعات شامل دستور زبان چینی، تأثیرات فرهنگی بر زبان و سبک‌های خواندن و نوشتن خاص می‌شوند. کتاب‌های تمرین مشخصاً روش آموزشی ملموسی را ارائه می‌کنند. عامل دیگر اهمیت آموزش زبان به واسطه کتاب‌ها، به‌ویژه کتاب‌های تمرین، این است که آن‌ها روشی ملموس برای تعامل زبان‌آموزان با زبان را ارائه می‌کنند. زبان نوشتاری چینی مشخصاً به تمرین بسیار نوشتار نیاز دارد و برخلاف برنامه‌های آموزشی آنلاین که از یک کیبورد آماده استفاده می‌کنند، کتاب‌های تمرین زبان‌آموز را مجبور به نوشتن جواب‌ها و درگیر‌شدن با زبان بر روی کاغذ می‌کند.

خواندن کتاب آموزش جامع زبان چینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان چینی مناسب است.


نظرات کاربران

کاربر 6508896
۱۴۰۳/۰۲/۲۷

سلام کسی این کتاب رو خونده؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان