دانلود و خرید کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده بهزاد سلمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده اثر بهزاد سلمانی

کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده

معرفی کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده

کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده نوشتهٔ بهزاد سلمانی و امیرمحمد سلمانی است. انتشارات نور علم این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده

کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده مدلی از تجارت الکترونیکی به‌صورت خلاصه و روزآمد و با بهره‌مندی از نمونه‌های جهانی در چارچوب یک کتاب درسی عرضه و خواننده برای مطالعه بیشتر به منابع معتبر ارجاع داده شده است. تجارت الکترونیکی گسترهٔ بزرگی دارد و موضوعات بسیاری را دربرمی‌گیرد. دسته‌بندی تراکنش‌های الکترونیکی به شناخت این حوزه بزرگ کمک می‌کند. 

تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف‌کننده را می‌توان با روش‌های گوناگون دسته‌بندی کرد.

  • روش‌شناسی متفاوت: داده‌های آماری تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف‌کننده از سوی سازمان‌های معتبر ملی و بین‌المللی منتشر می‌شود، ولی هرازگاهی این داده‌ها تفاوت بسیاری دارند، زیرا روش‌شناسی این سازمان‌ها یکسان نیست.
  • تعریف‌های متفاوت: تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف‌کننده در دسته‌های گوناگونی قرار می‌گیرند. در آمارهای منتشره از تعریف‌های متفاوت استفاده می‌شود. برای نمونه برخی از آن‌ها مبادلات کالایی را دربرمی‌گیرند. برخی دیگر نشانگر مبادلات کالا و خدمات هستند. بنابراین تحلیل این داده‌ها دشوار است.
  • دوره‌های زمانی متفاوت: هرازگاهی داده‌های آماری منتشره به دوره‌های زمانی متفاوت مربوط است. این مقایسه داده‌ها را غیرممکن می‌سازد.
  • تمایز با مبادلات بنگاه با بنگاه: ماهیت این نکته متفاوت از سه نکته پیشین (داده‌های آماری تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف‌کننده) است. شرکت‌ها از مدل‌های گوناگون تجارت الکترونیکی بهره می‌برند. برای نمونه ممکن است برخی شرکت‌ها همزمان از تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف‌کننده و بنگاه با بنگاه استفاده کنند. در این موارد تمایز بین مبادلات بنگاه با مصرف‌کننده و بنگاه با بنگاه به‌آسانی ممکن نیست. 


خواندن کتاب تجارت الکترونیکی بنگاه با مصرف کننده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان